Ymmärtääkö kukaan meidän valintaa?
Mulla on ex-miehen kanssa kolme lasta, 8,5 ja 3-vuotiaat.
Olen aina haaveillut monesta lapsesta ja nyt olisi aika seuraavan lapsen tulla. Otin asian puheeksi ex-miehen kanssa ja sanoi heti tekevänsä lapsia kanssani jos vain haluan.
Ongelma on se että mies on uudessa liitossa ja uusi vaimo tahtoisi lapsen, mutta mieheni on alusta asti tehnyt selväksi ettei tee lapsia kun yhden naisen kanssa. Alkuun se ei naista haitannut ja menivät naimisiinkin.
Ymmärrän toki että harmittaa, mutta minä olin kovin iloinen miehen ehdotuksesta. Olisihan se kiva että kaikilla lapsilla olisi sama isä, enkä ole muutenkaan halukas etsimään uutta miestä elämääni.
Mies ei kuitenkaan lapsia tee uuden vaimonsa kanssa, niin miten se on muka uudelta vaimolta pois jos vielä yhdessä lapsia ex-miehen kanssa tekisimme, saisihan sekin niitten kanssa aikaa viettää.
Kommentit (73)
Mies ja vaimot ja lapset ja sitten keittelette illalla yhdessä huttua.
miehellä sen verran hyvät tulot ettei juuri tunnu muutamat elatusmaksut.
Täällä kun on tullut noita menkää takas yhteen kommentteja, niin mulle se kyllä sopis, mutta mies kaipaa tunteen paloa, ei riittänyt arkinen toisesta välittäminen.
AP
ja on valmis loukkaamaan vaimoaan poksauttamalla entisen muijan paksuksi?
Tässä on nyt tehty yksi suuri virhe elikkäs se että menitte alunperinkin tekemään lapsia keskenänne.
joko palaa sun luo ja teette lapsen. Jos tarvii niin voi pitää sit rakastajattaria tai sit hommaat uuden miehen ja teet sen kanssa lapsen. Siinä se.
vaikutatte ihan toisillenne sopivilta, yhtä itsekeskeisiä kumpikin. Sääli vaan uutta vaimoa
Jospa se löytäis miehen joka tekis sen kanssa niitä lapsiakin.
Tosin ei olla palaamassa yhteen vaikka eroaisivatkin, mutta ainakin lapsia voitais tehdä.
Ex oli alun perin sitä mieltä että vaimolle ei olisi tarvinnut kertoa ollenkaan, mutta en suostunut siihen. En kyllä oikein voi suostua nytkään kun tiedän ettei vaimo sitä hyväksy, ex on kyllä sitä mieltä ettei se sille kuulu.
En pitäisi itseäni niinkään itsekkäänä, jos olisin, niin olisin suostunut miehen ehdotukseen sen enempää miettimättä.
Jos ajattelisin vain itseäni niin masussani kasvaisi jo pieni ihmisenalku.
AP
En näe mitään perusteita monogaamisesta suhteesta poiketa siittämisen vuoksi ex-vaimon sänkyyn. Eli spermat mukiin ja pruutalla vaginaan.
tää on kyllä ihan huippujuttu. naurattaa aivan sikana, jos olisin uusi vaimo ja mulle ehdotettaisiin tuollaista asiaa, niin lähtisin seuraavana päivänä menee ja ikinänä en ottais mieheen yhteyttä.
sinä ja miehesi taidatte olla aika ääliöitä.
olisitte pysyneet yhdessä, kun kummallakaan järjenjuoksu ei toimi.
kannalta.
Mutta äärettömän itsekkäitä olette kun edes vakavissaan harkitsette moista! Voi sitä uutta vaimoparkaa, millaisen miehen meni ottamaan!
Enkä mä oikein tiedä kannattaako tollaisen miehen geenejä niin kovin kloonata :/
Mitenköhän ap:n mahdollinen tuleva mies suhtautuisi tällaiseen järjestelyyn? Että eron jälkeen muutaman vuoden kuluttua syntynyt lapsi on saman isän. Hohhoijaa...
On kyllästynyt kuulemaan vaimonsa ruikutusta vauvasta ja harkitsee eroa, ei ole vielä vaimon kanssa jutellut.
Syksyyn mennessä varmaan laittaa eron vireille.
Vähän olen kyllä vahingoniloinen, kun loppui se vaan tunteen palo siinäkin suhteessa kun ruvettiin yhteistä arkea elämään.
Nyt siis vaan odottelen suotuista aikaa ja toivon parasta.
AP
Aivan ihanan loistava periaate että tekee lapsia vain yhdelle ihmiselle!
Mut jos mies suostuu niin anna mennä! Ei sen ex-miehes nykyisen naisen tunteet sun vastuullas ole. Kunhan et painosta miestä (paitsi tietty sanomalla et tarttee sit hankkia muualta siittäjä ja niin mies suostuu kun ei näemmä halua sinunkaan lisääntyvän muiden kanssa).
Että ylipäänsä uskoo naista, joka haluaa naimisiin mutta ei lapsia. Ja sitten vielä haikailee exänsä pillun perään niin paljon, että on valmis siittämään tälle lapsen...
Huoh! Ap: harkitse vielä kaksi kertaa, haluatko moisen älykääpiön neljännen lapsesi isäksi.
ja silti vielä musteilee entisestä, että et sitten saa tehdä lapsia muille...
He olivat eronneet jo kun nainen halusi lisää lapsia ja mies suostui. Miehellä EI kuitenkaan ollut uutta sudetta ja niin se sopikin hyvin hänelle.
Mieskin on taas palannut mun ja lasten luokse kotiin. Tosin on tietenkin vielä toistaiseksi naimisissa, mutta ero on vireillä. Kaikkea sitä tapahtuu yhden kuukauden aikana, onnellisia ollaan koko perhe, lapset on haltioissaan kun isi palasi kotiin.
ap
kaikille niitä lapsia suodaan...prrrk.......
ja me täällä yritetään ja yritetään. ja tuollaset ne sitten vaan sikiää..
Juuri silloin kun tämän ketjun aloitin, sinä iltana mies tuli meille, lapset oli mummulassa. Mehän siis erosimme alunperin kun mies oli sitä mieltä että meidän parisuhteesta on tullut liian arkista ja kipinä on kadonnut. Yritin silloin selittää, että niin käy pitkässä suhteessa väkisinkin, en olisi halunnut erota lainkaan.
Silloin illalla kun juttelimme mies kertoi että harkitsee eroa uudesta vaimostaan ja totesi minun olleen oikeassa, mikään liitto ei voi olla jatkuvaa alkuhuumaa. Olimme siis miehen mielestä eronneet turhaan ja mies toivoi että voisin harkita yhteenpalaamista. Eipä sitä juurikaan tarvinnut miettiä, viikonlopun aikana mies muutti takaisin meille, selvitettyään ensin välit nykyisen vaimonsa kanssa.
Meidän uudet häät vietetään luultavasti talvella 2008.
Ja nyt siis masussani kasvaa pieni ihmisen alku.
Haluatko tietää jotain muuta?
AP
Eikö se nyt ihan rahallisestikin kuulu miehesi uudelle vaimolle, vai aikooko miehesi vain siittää tuon uuden lapsen ja olla maksamatta siitä mitään elatusmaksuja/olla ikinä hankkimatta miehen ja uuden vaimon rahoista mitään tälle uudelle lapselle?
Ja nyt ei kannata väittää, että sinä et tule elatusta vaatimaan, sellaista sopimusta ei voi pitävästi tehdä, kyseessä on lapsen oikeus saada elatusta isältään, eikä naisen oikeus saada rahaa mieheltä.