Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmeestä löydän astianpesukoneen suolaa??? Ei ainakaan löydy näistä meidän lähimarketeista pesuainehyllystä!

Vierailija
26.06.2007 |

Millaista suolaa sen pitää olla ja millä nimellä tai merkillä sitä myydään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siellä töissä. EIkä sitä meillä ole, kun ei sitä oikeesti tarvii.

Vierailija
2/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ainakin meille neuvottiin kun ostimme ensimmäisen tiskikoneemme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa se on erittäin harvinaista, joten todennäköisesti et tarvitse sitä ollenkaan.

Vierailija
4/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta neljästä koneesta kolmessa eri asunnossa lähes parinkymmenen vuoden ajalta. Kerran on kone pitänyt uusia, oli vanha jo muutettuamme ko. asuntoon. Kone meni vanhuuttaan rikki. Muut koneet toimineet hienosti ilman suolaa ja kirkasteita. Ja astiat on säihkyvän puhtaita.

Vierailija
5/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eihän sitä tosiaan tarvi kun suomessa on niin pehmeä vesi

Vierailija
6/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin luulin, ettei sellaista tarvi. Toimikin vuoden ihan moitteettomasti.



Kunnes kone alkoi vilkuttaa jotain numeroa näytössä. Käyttöohjekirjasta selvisi, että se tarvii sitä suolaa. Fiksu kone, sanon minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tyhmä kone on..

Suolaa olemme ostaneet Gigantista.

Vierailija
8/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astianpesukoneen ohjeen mukaan laitoimme kodinkoneliikkeestä ostettavaa suolaa koneeseen. Konetta ostaessamme mekin saimme enimmäkseen kuulla, että suolaa ei tarvitse. Joku myyjä mainitsi poikkeuksena juuri oman kaivoveden. Mutta edellinen kone toimi samalla vedellä yli kymmenen vuotta ilman mitään suolaa joten ei kai se kovin pakollista ole. Suola on kai puhdistettua merisuolaa. Tuon veden dH-arvon saimme mitattua akvaariokaupassa :), eikä maksanut paljoa. Akvaarioharrastajat varmaan tietävät enemmän tuosta veden kovuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän