Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkki niille, joiden lapset eivät osaa avata ovia kolhimatta naapuriautoa: käyttäkää sitä lapsilukkoa.

Vierailija
26.06.2007 |

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolaripaikalla?

Vierailija
2/94 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme idiootti olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auto välttämättä syty. Mutta jos lähtee moottoritiellä hortoilemaan jää takuulla auton alle. Sehän se fiksua on!

3

Vierailija
4/94 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä lapset palaisivat kolarissa, jos lapsilukko napsautetaan päälle juuri ennen pysäköintiä? -ap

Vierailija
5/94 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolhivat niitä naapriautoja.

Eli, ehkä ne lapsilukot pitäisikin asettaa kuskeille itselleen?

Vierailija
6/94 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei se auto välttämättä syty. Mutta jos lähtee moottoritiellä hortoilemaan jää takuulla auton alle. Sehän se fiksua on!

3

Mitäs jos itse olet lyönnyt pääsi ja lapsesi ovat lapsilukon takana....

hyväksyt siis sen että lapsesi kenties palavat autoon kuin pääsevät ulos.

Vierailija
7/94 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kolhivat niitä naapriautoja.

Eli, ehkä ne lapsilukot pitäisikin asettaa kuskeille itselleen?

Kuvittelen ainakin, että kuljettajien aiheuttamat kolhut ovat pikemminkin erilaisia töytäyksiä ja menevät heikon ajotaidon piikkiin.

Vierailija
8/94 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten ihmeessä lapset palaisivat kolarissa, jos lapsilukko napsautetaan päälle juuri ennen pysäköintiä? -ap

Jos ei näin ole, niin pientä opetusta voisivat vanhemmat harrastaa. Ja miten lapset saavat edes ovia auki jos ovat turvavöissä. Tuulen vastus painaa ovet aika hyvin kiinni...ja lapsella saa olla aika paljon voimaa että oven esim moottoritiellä saavat auki ja luulis että vanhemmat myös katsovat mitä lapset autossa tekevät.

Vierailija
9/94 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

3

päähänsä avata oven kesken matkan tai takaikkunan. Sen sijaan on epätodennäköisempää, että ajamme pahan kolarin ja minä lyön pääni ja autokin syttyy palamaan ennen kuin apua tulee.

Vierailija
10/94 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain isältäni sellasen verbaalisen selkäsaunan että sen jälkeen olen osannut avata ovet hitaasti ja hiljaa.

Vierailija
11/94 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sain isältäni sellasen verbaalisen selkäsaunan että sen jälkeen olen osannut avata ovet hitaasti ja hiljaa.

Vierailija
12/94 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija:

3

päähänsä avata oven kesken matkan tai takaikkunan. Sen sijaan on epätodennäköisempää, että ajamme pahan kolarin ja minä lyön pääni ja autokin syttyy palamaan ennen kuin apua tulee.

jos takaikkunan saa auki.

Vierailija
13/94 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos takaikkunan saa auki.

Vierailija
14/94 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätättekö kenties lapsenne yksin autoon? Jos on aikuinen läsnä koko ajan, kyllähän hän ne ovet avaa ja lapset pelastaa.

Kyllä, meillä on lapsilukot päällä. Siksi ettei kukaan avaa ovia vauhdista, ja siksi ettei kukaan läväytä parkkipaikalla itse ovia auki. Ja kun palataan kaupasta autolle, minä olen ainoa joka saa avata ovet, ja pidän ovea auki niin kauan kuin lapsi kiipeää autoon. Muut lapset odottavat siinä vieressä (vilkkain kuopus menee ensiksi autoon, hän lähtisi siinä johonkin juoksentelemaan).

Vierailija
15/94 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne isät ja äidit leveine peffoineen ne kolhut tekee, ku koittaa tunkea lasta takas autoon liian ahtaassa välissä kun sillä välin viereen tullut uusi naapuriauto on parkkeerattu liian lähelle.

Vierailija
16/94 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ne isät ja äidit leveine peffoineen ne kolhut tekee, ku koittaa tunkea lasta takas autoon liian ahtaassa välissä kun sillä välin viereen tullut uusi naapuriauto on parkkeerattu liian lähelle.

Jos olisi toinen aikuinen mukana, auton voisi ajaa ensin ruudusta pois ja sitten lapset kyytiin, mutta muuten on vain pakko koittaa selvitä vaikka toinen olisikin jättänyt 30 cm raon autojen väliin.

T. Leveäpeffainen äiti :o)

Vierailija
17/94 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

3

autosta ulos vaan palaa sinne..

Vierailija
18/94 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niihin oviin on laitettu ne lapsilukot? Kysynpä vaan...? Olisko siksi, että lapset ei saa vahingossa ovia auki ajon aikana? Miksi niitä ei siten saisi käyttää?

Juu eli meillä takaovet lapsilukossa aina. Etuovista pääsee näppärä lapsi ulos, jos kolari tulee ja auto uhkaa syttyä palamaan ja äiti/isä tajuttomana ja jostain ihmeen syystä tuo lapsi vielä täysin toimintakykyinen ja ymmärtää autosta ulos pyrkiä...

Onko kukaan miettinyt tuollaisen rajun kolarin tilannetta ihan oikeasti? Luuletteko, että teidän pienet lapset siinä shokissa (äiti ja isä verisinä " nukkuu" ), ehkä pikkusisarus myös tajuaa yhtään mitään yrittää? Ehkä ne kuule jää vain siihen itkemään, jos siis todella ovat tajuissaan. Ja onko käynyt mielessä, että noin rajun kolarin jälkeen lapsi on luultavasti a) jumissa, eli ei pääse ilman apua yhtään minnekään b) ovet on jumissa, eli autosta ei pääse kukaan ilman palokunnan apua ulos. Jestas.

Eli meillä ihan hyvillä mielin pidetään lapsilukot päällä. Ei tule kolhuja naapuriautoihin. Eikä omaan, sillä meillä on niin ahdas autokatos, että vaikka lapsi kuinka varovasti yrittäis avata takaovea, niin viimeistään hänen ulos hypätessään ovi kolahtais katoksen seinään...

Vierailija
19/94 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe yhtään syytä minkä takia niitä pitäisi omien lapsien kohdalla käyttää.

Vierailija
20/94 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jätättekö kenties lapsenne yksin autoon? Jos on aikuinen läsnä koko ajan, kyllähän hän ne ovet avaa ja lapset pelastaa.

Mut musta alkaa tuntua että se onkin kasvatuksen puute taas joka jyllää, jos 4-vuotiaskin matkan aikan avaa vielä ovet, huhhuh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän