Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heinähelistimet tiistaina :)

26.06.2007 |

Ekaa kertaa aloitan, hihii!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksesta toivuttu, jesh...

Torstaina on vimppa lääkärineuvola, mitähän tuo lie sannooppi!

Neeri: Ihanan paljon sulla noita viikkoja, minua saattaapi vähän jännittää sitten ku itellä noin paljon :)

Liikuntagallup: Koko kevään olen kävellyt lähes päivittäin 4 kilometrin lenkkejä. Nyt sitten on mennyt toista viikkoa jo etten ole tehnyt mitään. Tuli vaan niin kertakaikkisen huono olo lenkeillä. Yritin lyhentää matkaa ja rauhottaa tahtia, mutta alko sattumaan selkään ja tuli menkkamainen jomotus. Joten jätin senkin. Aion hyvillä mielin olla loppuun asti vähemmällä liikunnalla.

Vaategallup: Sinistä ja valkosta. Lapsivesipunktion tulos kun ilmeisesti on 100% varma niin poikaan ollaan sitten varauduttu täysin :)

Perjantaina lähdetään viimeiselle " isommalle" reissulle. Sitten pysyttelin kotiympyröissä hamaan loppuun saakka!

Nyt minä meen keittämään keiton loppuun ja lähden ukkelin hakemaan töistä poies. Torstaina tulen kertomaan minkä tuomion lääkäri antoi :)

Jaksamisia mahojen kanssa, toivoo:

Annemari ja minimutti 36+0

Vierailija
22/26 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa olleet taas aktiivisia, kiva juttu! Meikä on istunut kampaajalla ja kosmetologilla ja saanut väriä hiuksiin, kulmiin, ripsiin.. helpommalla pääsee pian kun ei tarvi ehostaa aina kun on hiukan aikaa kestävät värjäykset.. Illalla käytiin vielä hesassa ja meikä sitte meni ja osti sen hug-a-bubin tuolta Kampin Bebesistä.-- täytyypä alkaa opetteleen sidontaa kohta.

Tuntu hirmu vaikeelta tänään ikkua ja olla aktiivinen kun suoistelee ja tuolla alapäässä on semmonen paine että oksat pois.

Gallupeihin sitten:

Poika tulossa ja sykkeet tuossa 150 luokkaa olleet koko ajan.

LiikuntaG: Olen jaksanut hyvinkin olla aktiivinen koirien ja perheen kesken -- kävelyä, samoilua metsässä, ruohonleikkuuta, puutarhanhoitoa, siivousta... mutta nyt tuntuu ettei minusta ole mihinkään! Mitään varsinaista liikuntamuotoa en nyt ole tehnyt-- hölkkäsin ehkä eka kolmanneksen mutta en enää aikoihin.

Uinti ois muuten sopiva laji mutta kun paikat auki niin ei veteenkään ole menemistä enää.

Jatketaan huomenissa taas, persilja huomenna tasan 39 rv

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

plääh... kirjotus deletoitui sitten kun olin juuri painamassa OK nappia...

Juhannus onneksi meni jo, nopeasti menikin.. hyvä niin :I

Synnytyssairaalaan tutustuminen oli tänään... oli ihan turha reissu... Meillä piti olla valmennus samalla sillä omalla paikakunnallamme ei valmennusta järjestetä, ja meillä piti olla ns yksityinen käynti tuolla reissulla, ettei olisi muita, no olihan siellä yksi odottaja siskonsa kanssa, valmennusta ei ollut, pikainen esittely vain jossa huoneet käytiin läpi...

Täällä alkaa aika jo käymään hyvinkin pitkäksi, ensin poika oli innokkaana tulossa maailmaan noin rv 30 lähtien ja nyt tuntuu ettei tule sitten millään...

Liikuntag. täällä ei ole juurikaan harrastettu mitään ennen raskauttakaan, tosin nyt mies on saanut ulkoiluttaa koirat jo muutamia viikkoja, tulee kovia kipuja jo seisomisesta, saati sitten että kävelis pitkiä matkoja...

Skye ja poju rv 37 tasan!! :)

Vierailija
24/26 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sitä lapset naureskelee ja niillä on hauskaa, kun äiti on illan lauleskellen korkeita ääniä. siis supistellu mukavasti niin että lauluksi menee. siis sattuu ja en halua kipua kolme vuotiaalle näyttää, menee niin paniikkiin kun äitiin sattuu, joten laulan eli rauhoitan itseäni niillä. on niillä ollu kivaa. onneksi nyt vähän hellittää. ei naurattanu mua tunti sitten, eikä kyllä miestäkään, sen verran totinen oli =)

mutta siskot, en minä lähde silti mihinkään, sitten kun on rv 42!

en turhia toiveita jaksa pitää...

yöt menee kävellen ja puoli unessa ja aamulla vasta seiskan aikaan alan nukkuu ja ysiltä silmät ristissä nousen kun lapset herää, eli olen uni velkainen koko päivän, ja se näkyy illalla jo kärttyneenä naamana kasvoillani.

pari päivää tullut verensekaista limaa, paksumpaa valkovuotoa.

tosin tulee kyllä nestemäistä ja vettä muistuttavaa valkovuota, sillä housut on märät koko ajan. mut en sitä lapsi vedeksi usko. mutta tuota verensekaista limaa tulee, kai se kypsytelee paikkoja =)

jos lähtis katsoo 4d dokumenttia ja ihmettellee yön hiljaisuuta kun kaikki nukkuu.

korasa 36+6

Vierailija
25/26 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippasti kommentoitu tänään kiva juttu! :o)

VauvanvaateG: Aluksi ostelin kummallekin käyviä sini-/vihervoittoisia vaatteita. 4D:n jälkeen ostellut kyllä sukupuoliriippuvaisia vaatteita (ei välttämättä se väri vaan malli). Vaatteita olen ostanut ihan liikaa... ja tänään ostin lisää Stockalta, kun merkkivaatteet olivat niin edullisia. :\ Aika hillittyjä värejä meillä. Tänään tuli äippäpakkaus... jee! Tykkäsin kovasti ja pesin heti suurimman osan vaatteista. Makuupussin ja toppavaatteet jätän pesemättä.

LiikuntaG: Viime viikkoina hyötyliikuntaa (mm. 4 tunnin shoppailureissuja kävellen) ja 6-10 km kävelylenkkejä 2-3 krt viikossa.

Synnytykseen mukaan G: Kyllä mies on tulossa... vähän häntä hirvittää, kun verikammoinen on.

Neeri: Käydessäni Bebesissä liikkeen omistaja (?) sanoi, että hug-a-bub:in värin ei tarvitse olla vauvelin sukupuolen mukainen vaan sitä voi ajatella äidin asusteena. Arvon tässä parin värin välillä, mutta varmaankin mokka-jotakin...

Nkl:llä kului tänään puolipäivää. Napero jääräpäisesti perätilassa, joten sectio aika varattiin parin viikon päähän (kääntyypi varmaan suunniteltuna aamuna, heh!). Sitä varten ultrattiin pariin otteeseen (kätilö sekä lääkäri), otettiin ekg:tä vauvasta (seurattiin myös tuleeko supistuksia) ja minusta, veriryhmäni varmistettiin labrakokeella, annettiin sectioon liittyvää ohjeistusta ja anestesialääkäri konsultoi pariinkin otteeseen... raskas päivä oli, jonka jälkeen palkitsin itseni shoppailulla. :o) Vihdoin viimein ryhdistäydyin ja tein jahkailemani kestovaippatilaukset... pakko, kun aika alkaa käydä vähiin! Rattaat vielä hakematta (tulleet, mutta haluamani koppa ei), rintapumppu tilaamatta ja amme hankkimatta.

Hedelmät vielä syömättä sekä MultiTabsit ja Obsidan ottamatta... vähän aikaa voisi töllöä katsoa ja sitten pehkuihin.

t. Newbie & napero 37+0

Vierailija
26/26 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hempulle ja Hempeilijälle!! En ole ihan ollut ajantasalla mutta onnittelut silti :)