Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutuinko ystävälle turhasta?

Vierailija
24.06.2007 |

Vietimme juhannusta samalla mökillä.

Mukana oli muitakin pariskuntia.

Minä olenraskaana puolessa välissä ja olo EI ole hehkeä.

No ystävä oli juhannuksen ERITTÄIN hehkeänä ja pukeutui.. noo.. aika paljastavasti.

Ja minun puolestani saakin pukeutua MUTTA:

Isiki silmönsö jostakin syystä minuun mieheeni, pitivä juhannuksen silmäpeliä ja ystävä kumarteli ottamaan lattioilta ym tavaraa aina mieheni edessä.

Mulla oli ja on tosi paska fiilis vieläkin ja mies raivoaa mulle kun turhasta ruikutan.

Olin tosi kylmä loppuajan ystävälle.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kaiken väärin, ikään kuin pullottavin silmin (nim. merkillä Kokemusta on). Jos joku nainen pukeutuu edes jotenkin, älä menetä hermojasi. Lapsesi isä on ja pysyy miehenäsi, tai jos se kiihottuu jonkun utareista, ota ero ja anna vapaalippu maatalousnäyttelyyn. Oikeasti, maailmassa on oikeita ongelmia, älä tee tai näe niitä lähipiirissä, älä ainakaan noin pienestä.

Vierailija
2/21 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa vokotella varattuja ukkoja niin vokotelkooon jonkun muun kun (entisen) ystävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti!

Vierailija
4/21 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä olet raskaana, teki tuon kaiken tahallaan. Älä välitä, ole ystävällesi kuin et olisi huomannut mitään, hehkuta raskauttasi ja ihanaa parisuhdettasi, mahtaa akkaa ottaa aivoon...

Vierailija
5/21 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä en kyllä ole mustasukkaista tyyppiä eli ei ole jokapäiväistä..

nyt sanoin miehelle et oli aikas törkeää molemmilta..

mies sanoi et turhasta ruikutan ja suuttuu kun yritän puhua asiasta. ap

Vierailija
6/21 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan vielä joskus tulee työntymään ystävääsi tavalla, josta voit olla vielä enemmän katkera kuin pelkästä silmäpelistä ja rintojen ja pepun ihailemisesta.. soori.

pitäisit itsesi edes siedettävässä kunnossa, niin ehkä miehesi ei katselisi muita. ainakaan noin avoimesti.

Vierailija
7/21 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja varmaan vielä joskus tulee työntymään ystävääsi tavalla, josta voit olla vielä enemmän katkera kuin pelkästä silmäpelistä ja rintojen ja pepun ihailemisesta.. soori.

pitäisit itsesi edes siedettävässä kunnossa, niin ehkä miehesi ei katselisi muita. ainakaan noin avoimesti.

Vierailija
8/21 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikemminkin raskaana oleva voisi olla kateellinen niille, jotka ovat sen vaiheen jo ohittaneet ja saavat nyt nauttia omasta vartalostaan!

Vierailija
9/21 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on se oma vartalo kaiken muun edellä. Minkä takia joku ei olisi kateellinen raskaana olevalle, jos itse on typerä sinkku, jolla ei toivoakaan löytää hyvää miestä, koska kukaan sellainen ei huoli? Mistä tiedät, ettei ap ole huolehtinut itsestään raskausaikana?

Vierailija
10/21 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

imarteli hyvännäköisen ystäväsi häneen kohdistama huomio, vaikkei hän todellisuudessa koskaan haluaisi ystävääsi itselleen.

Vierailija
11/21 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin hyvin kuvitella sinut. Edustat sitä täällä niin yleistä nais-tyyppiä joka viihtyy karjakkohuiveissaan ja raskauskiloissaan vielä lasten mentyä kouluun, ja näkee punaista aina jos joku kaunis nainen (yleensä kaunis ja itsestään huolehtiva nainenhan on automaattisesti " typerä sinkku joka ei saa miestä" )saa ansaitsemaansa huomiota.

Jos sinusta ainoa pyrkimys elämässä on se, että on raskaana, ylpeä siitä ja miehen kanssa, niin terkkuja sinne universumiin planet kontulalle.

Vierailija
12/21 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran paikan niin hyvin tunnet, ettet vain olisi itse sieltä kotoisin? Itse olen aivan muualta, eikä ole raskauskiloja jäljellä yhdenkään raskauden jäljiltä yhtään. Eikä muuten tullut kilojakaan liikaa, kun syö terveellisesti ja fiksusti, liikkuu paljon, niin ei niitä tule. Minulla on ihana parisuhde ja ihanat terveet lapset, joita rakastan paljon. Minulle eivät silti raskausaikana tulleet kilot ole koskaan olleet mikään ensisijainen asia mielessä, vaan kantamani lapsen terveys. Raskaana masu pyöristyy, sillehän ei mitään voi. Jos et itse viihdy isossa masussa, älä pilaa muilta sitä raskaana olemisen iloa. Eikä ole tarvinnut karjakkoasussa kulkea, kun nykyisin kaikki suurinosa äitiysvaatteista on niin kauniita. Pidän näteistä vaatteista, olen sopusuhtainen.

Vierailija
13/21 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärppäisi kun et ole " omissa" muodoissasi. Jätä tuommoinen " ystävä" ja pysyttele kaukana hänestä ja ehdottomasti pidä miehesi kaukana hänestä! Usko mua, on kokemusta!

Vierailija
14/21 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään huolehtiminen ja ystävän miehelle flirttaaminen ovat kaksi aikalailla eri asiaa. Elämässäni on jo tähän saakka ollut pyrkimyksiä enemmän kuin lapsien maailmaan saavuttaminen ja olenpa ne muuten aika hyvin saavuttanutkin jo. Lisäksi harrastan itse liikuntaa useamman kerran viikossa, mutta myös muut asiat elämässäni merkitsevät minulle, kuin ulkonäkö.

Vierailija
15/21 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lopeta miehelle raivoaminen. Ettei mene raskausaika ja suhde ihan pilalle turhasta.

Vierailija
16/21 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan aika typerä sinkku täytyy olla, jos kaverin miestä vokottelee silloin kun toinen on viimeisillään, vaikka olisi kuinka arvostettavan kaunis nainen.

Vierailija
17/21 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken väärin, ikään kuin pullottavin silmin (nim. merkillä Kokemusta on). Jos joku nainen pukeutuu edes jotenkin, älä menetä hermojasi. Lapsesi isä on ja pysyy miehenäsi, tai jos se kiihottuu jonkun utareista, ota ero ja anna vapaalippu maatalousnäyttelyyn. Oikeasti, maailmassa on oikeita ongelmia, älä tee tai näe niitä lähipiirissä, älä ainakaan noin pienestä.

Vierailija
18/21 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse opetella valehtelemaankaan ;) Hyvää jatkoa vaan sullekin sinne Kontulaan! ;)

Vierailija
19/21 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on hirveän vaikeaa uskoa, että tilanne johtuisi ainakaan sinun raskaudestasi. Onko ystäväsi ihminen, jonka täytyy olla aina huomion keskipisteenä? Raskaana olevat ihmiset saavat yleensä aina paljon huomiota, ehkä häntä rasittaa myös se.

Vierailija
20/21 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kai tää aatteli kiusata siks miestäs. kaikille tuntuu olevan yllätys et raskaanakin voi panna hyvinki paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme