Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuorsaava mies ja uneton vaimo. Miten ratkaisette ongelman?

Vierailija
24.06.2007 |

Meillä päädyttiin siihen, että minä nukun sohvalla, mies vuoteessamme. Kuorsaus on niin valtavaa, ettei siinä metelissä nuku kukaan - paitsi mieheni. Tuntuu kurjalta, kun ollaan jo pitkään nukuttu erillään, ja makuuhuoneesta on kielenkäytössämmekin tullut " hänen huoneensa" .

Lääkärillä on käynyt. Suositteli painon pudotusta (pari ylimääräistä kiloa vain) tai leikkausta...

Onko muita? Miten olette ratkaisseet?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kuorsaa, mutta jostain syystä se ei häiritse. Itsekin kuulema kuorsaan ajoittain.

Vierailija
22/27 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ero, whatever. Kärsin itsekin mieheni kuorsauksesta, mutta ainakin se vaimenee, kun saan kumottua hänet kyljelleen. Sohva on avioero, loukkaus, riidan korvike, kuorsaus on jotain normaalia, mutta silloin kun se on ylinormaalia, siihen pitää reagoida. Pari kiloa ja leikkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
24/27 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vain olen aika klaustrofobinen ihminen, ja korvatulppia käyttäessäni tulee myös klaustrofobinen olo, kun tiedän, että nukkuessani voi tapahtua mitä vain, ja minä en sitä kuule. Kuulostaapa hölmöltä, kun sen kirjoittaa.

ap

Vierailija
25/27 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies nukkuu työhuoneessaan varasängyssä. Ja kaikki on tyytyväisiä! Erittäin hyvä ratkaisu.

Vierailija
26/27 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin päädyimme tähän sohva+vuode -ratkaisuun, kun molemmat tiedämme, että olen ihan eläin, jos en saa tarpeeksi unta. Ja jos kauan kuuntelen mieheni kuorsausta, alkaa minua pian fitittää koko mies, mikä on ihan typerää, kun ei hän mitään ongelmalle voi.

Ehkä sitten ensin korvatulppatesti. Katsotaan, miten sen jälkeen.

ap

Vierailija
27/27 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulppia en ole kokeillut, tuntuisi, että en uskalla (ihan samasta syystä kuin ap). Kaiken huipuksi mies väittää, että ei usko kursaavansa niin hirveästi. Meteli on kaamea. Tosin itsekin kuorsaan, erityisesti yliväsyneenä. Tämä on siis itseään ruokkiva kehä, joka on katkaistava. Siis eri huoneet.