Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kauhean kateellinen tuttavapariskunnille kun niillä menee kaikilla niin hyvin ja ovat onnellisia, miks mä en voi olla!

Vierailija
23.06.2007 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei niinkään kiinnosta miehen harrastus mutta kuuntelen kyllä jos siitä jotain kertoo, mulla taas ei ole mitään vaikka haluaisin koska miehen harrastus vie kaiken ajan tai ei kaikkea mutta niin että en voi harrastaa mitään mikä olisi tiettynä päivänä kun en koskaan tiedä millä viikolla jonnekin pääsen...

jos veisin miehen kävelyretkelle viehätysvoimaa käyttäen niin sehän tarkottaa meidän miehelle sitä että siellä sitten paneksitaan jossain pusikossa...

ap

Vierailija:

Minkälainen suhde teillä on? Kun juttelette vähättelettekö toistenne juttuja, nolaatteko toisenne, vai mistä puhumattomuus johtuu, kuunteletteko toisianne vai puhutteko ns. toistenne ohi?

Mitenhän voisit käyttää naisellista viehätysvoimaasi ja houkutella hänet yhteiselle kävelyretkelle? Mistä miehesi pitää?

Vierailija
22/30 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan voi unohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa tuo samojen asioiden vatvominen. jos oot siinä suhteessa, niin ole. älä piinaa miestäsi yhdestä virheestä jonka annoit jo anteeksi.

Vierailija
24/30 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä raha tuo onnea.

Vierailija
25/30 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos lapses kuolee, miehes kuolee. miehes hakkaa sut tajuttomaks. oletko silloin yksin onnestasi vastuussa? sä mietit vaan jotain työkuvioita ym.

Vierailija
26/30 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei _riidellä_ mistään muusta aiheesta ku siitä pettämisestä. Ikinä.

Sanomista tms voi tulla jostain (ainakin pettämiseen verrattuna) turhasta, mutta ei se ole riitelyä. Vain tuo aihe saa sellaisen raivon aikaan kummassakaan.

En minä osaa unohtaa sitä, se yksi virhe maksoi meidän onnemme.

Ehkä jos sitä ei olisi, voisin tuntea tarvetta vihastua ja riidellä jostain " normaaleista" asioistakin, en tiedä.

12/21 tms

Vierailija
27/30 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheaa nirhaamista tuo. Miehenäsi en jaksaisi. Mistään teosta ei pitäisi seurata noin pitkää piinaa.

Vierailija
28/30 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut neuvon, että riidoissa ei aina saisi ottaa jotain tiettyjä vanhoja asioita (siis aiemmin läpikäytyjä) esille, vaan riitelyssäkin pitäisi pyrkiä " rakentavaan riitelyyn" . Tiedän, että se on käytännössä usein melko mahdotonta totettaa. Mutta sinä, joka kirjoitit, että miehesi on vuosia sitten pettänyt ja nyt riidellessänne riitelette edelleen siitä asiasta vaikka olet antanut sen anteeksi. Neuvoni on, että yrität TODELLAKIN unohtaa sen. Jos et voi unohtaa niin lasket kymmeneen siinä vaiheessa kun alat taas muistuttaa miestäsi pettämisestään. Voihan olla niin, että jos ei sitä pettämistä olisi tapahtunut, niin sitten olisi jokin muu asia, josta riitelisitte. Et voi ehkä varmasti tietää, että jos ei pettämistä olisi tapahtunut, niin sitten ette riitelisi ollenkaan. Jos rakastat miestäsi, niin älä muistuta häntä vanhasta pettämisestä, koska pian saatat huomata olevasi tilanteessa, että miehesi on kyllästynyt ainaiseen riita-aiheeseen ja syyttelyyn pettämisestä, että voi lopettaa koko suhteen. Silloin sinua saattaa kaduttaa, että pitikin riidellä aina jostain typerästä vanhasta jo anteeksiannetusta ja läpikäydystä asiasta. Yritä unohtaa (tai käsittele asiaa mielessäsi mahdollisimman hallitusti), jos kerran olette päättäneet jatkaa yhdessä pettämisen jälkeen. Keskittykää onnellisiin asioihin ja älkää kaivelko menneitä. Eivät kaikki muutkaan ole niin onnellisia parisuhteessaan miltä näyttää. Tai sitten rajusti riitelevätkin saattavat olla jopa onnellisempiakin suhteessaan loppujen lopuksi. AInakin tunteet ovat tallella.

Vierailija
29/30 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä kaikki vielä on hyvin. Mieti, mitä itse voisit tehdä sen eteen, että suhde olisi parempi? Ja auta miestäsi auttamaan myös sinua, kerro mitä itse elämältä haluat. Kyllä parisuhteen täytyy olla molemminpuolista saamista ja antamista niin seksisssä kuin muullakin saralla. Jokaisella on oikeus onneen ja kaikilla pariskunnilla on ne omat riitansa, joten ei ketään kannata kadehtia turhaan.

Vierailija
30/30 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka niin sanotaan. Ainahan se on mielessä. Siis se on suurin virhe, jonka puoliso voi tehdä, ja minun mielestä anteeksiantamaton virhe. Jumala voi antaa kaikki synnit anteeksi, ei ihminen.

Mun mies on ollut joskus ihastunut erääseeen kaveriini, ja minä en voi antaa sitä anteeksi. samoin kuin hän on aina ollut kova katsomaan vieraiden naisten perään, sitä en myöskään voi antaa anteeksi.

Voi kuulostaa lapselliselta, mutta mulle se on täyttä totta ja kamalaa.

Tsemppiä Ap:lle. Meillä ei ole seksiä ollut kuin kerran tänä vuonna, ja en tiedä, koska on seuraavan kerran. Tuntuu siltä, etten sitä mulkkua halua enää ikinä¨. Ero on mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan