Jos nyt maksaisin sinulla tatskan,minkälaisen ottaisit?
Kommentit (30)
Näyttää siltä, että aina kun törmätään ilmiöön, joka jakaa rankasti mielipiteitä, puolin ja toisin väitetään vastapuolta henkisesti köyhäksi ja muutenkin keinolla millä hyvänsä pyritään asettumaan toisten yläpuolelle.
Tatuoinnit ovat kuitenkin yksilön valinta, jonka perustelut toivottavasti ovat järkeviä tämän kyseisen yksilön elämässä. Tatuointi ei kuitenkaan vahingoita ketään (muuta kuin tatuoitua, korkeintaan), joten miksi ihmeessä tämä säännöllinen poru tatuoinneista ja niiden harrastajista?
Ai niin, säännöllinen poru koskee myös taaperoimettäjiä, imetyksen nopeasti lopettaneita, kestovaippailijoita, kotiäitejä, uraäitejä, mokuvaimoja... Onko kukaan muuten vielä nimitellyt koti-isiä miksikään? Siinähän voisi olla ihan kyntämätön pelto ei-ymmärryksen osoittamiselle.
Kaverit innoissaan ovat buumin aikana ottaneet jotain hirveitä perhosia ja merkityksettömiä tribaaleja. Kiinalaisia horoskooppimerkkejäkin löytyy!
Eivät näytä mielestäni lainkaan hyviltä, eivät sovi kuin joihinkin nahka-asusteisiin. Kyllä varmaan monia kaduttaa hetken huumassa otetut koristukset. Kyllä munkin jossain vaiheessa meinasi tehdä mieli ottaa tatska " kun muutkin otti" , mutta onneksi pidin järjen päässä!
Vanhoilla naisilla, saari miehillä ne venähtäneet, haalistuneet tatuointikuvat näyttävät aivan järkyttäviltä ja halvoilta. On kyllä varmasti makuasia, mutta enpä oikeasti ole nähnyt montaakaan (yhtään) sopivaa ja kaunista tautointia josta tulisi mieleen: " Onka hieno, sopii juuri tuolle ihmiselle ja hänen tyyliinsä" .
Vanhoille mätähampaisille juopoille ne sopivat, heidän imagonsa on juuri sellainen johon virittyneet vihertävät " hienot" tatuointikuvat sopivat. Pubiruusuille. Halpaa.
Vierailija:
Kaverit innoissaan ovat buumin aikana ottaneet jotain hirveitä perhosia ja merkityksettömiä tribaaleja. Kiinalaisia horoskooppimerkkejäkin löytyy!Eivät näytä mielestäni lainkaan hyviltä, eivät sovi kuin joihinkin nahka-asusteisiin. Kyllä varmaan monia kaduttaa hetken huumassa otetut koristukset. Kyllä munkin jossain vaiheessa meinasi tehdä mieli ottaa tatska " kun muutkin otti" , mutta onneksi pidin järjen päässä!
Vanhoilla naisilla, saari miehillä ne venähtäneet, haalistuneet tatuointikuvat näyttävät aivan järkyttäviltä ja halvoilta. On kyllä varmasti makuasia, mutta enpä oikeasti ole nähnyt montaakaan (yhtään) sopivaa ja kaunista tautointia josta tulisi mieleen: " Onka hieno, sopii juuri tuolle ihmiselle ja hänen tyyliinsä" .
Vanhoille mätähampaisille juopoille ne sopivat, heidän imagonsa on juuri sellainen johon virittyneet vihertävät " hienot" tatuointikuvat sopivat. Pubiruusuille. Halpaa.
Ei juopottele, saati käy missään räkäsissä pubeissa. Normaali, työssäkäyvä ahkera mies. On särmää ja asennetta.
On mahtavaa kun ihmisiä voi luokitella tatuointien perusteella.
Tatuoinnit on imagokysymys ja jokainen valitsee tyylinsä.
Jos sinun kaverisi ovat lapsina hölmöilleet ja sitä katuvat on se harmillista. Jos aikuinen ihminen (alaikäiset eivät saa tatuoida laillisesti) ei ymmärrä tekojensa seurausta niin voi siitä sitten vaikka nahoissansa kokea. Ehkä siinä oppii elämässä muutakin. On hölmöä leimata muita ihmisiä, kun kaverit hölmöilee.
Itse olen ensimmäisen kuvani about 21 vuotiaana ottanut. Olen huolella miettinyt, mitä nahkaani laitan. Minä rakennan itsestäni kokonaisuutta. Sellaista, jossa viihdyn. Minulle tatuointi on kuin nenä naamassani. Sen kanssa on elettävä loppuikä ja se on osa minua.
Vierailija:
Jos sinun kaverisi ovat lapsina hölmöilleet ja sitä katuvat on se harmillista. Jos aikuinen ihminen (alaikäiset eivät saa tatuoida laillisesti) ei ymmärrä tekojensa seurausta niin voi siitä sitten vaikka nahoissansa kokea. Ehkä siinä oppii elämässä muutakin. On hölmöä leimata muita ihmisiä, kun kaverit hölmöilee.Itse olen ensimmäisen kuvani about 21 vuotiaana ottanut. Olen huolella miettinyt, mitä nahkaani laitan. Minä rakennan itsestäni kokonaisuutta. Sellaista, jossa viihdyn. Minulle tatuointi on kuin nenä naamassani. Sen kanssa on elettävä loppuikä ja se on osa minua.
Haluaisin nähdä heidän kodit ja autot ja oppia heidän elämänfilosofian. Heillä kun tuntuu olevan niin fiksuja mielipiteitä. Oma filosofiani on: Elä ja anna toisten elää,jos rakastat itseäsi (ja viihdyt kehossasi) niin muutkin tekevät niin.
Kommentti suorastaan pursuaa älyä. Ihanaa keskustella itseään fiksumpien kanssa.
mietin vielä paikkoja ja kuinka isolla. Isolla ne kuitenkin tulevat olemaan ja mieheni piirtämiä. Minua ei lainkaan haittaa, että jotkut ahdasmieliset luokittelevat valkoiseksi roskaksi. Tiedän kuka olen, itseäni arvostan, enkä vaivaudu seurustelemaan kovin ennakkoluuloisten kanssa. Pitää sitten urpoimmat jo automaattisesti loitolla.