Jos nyt maksaisin sinulla tatskan,minkälaisen ottaisit?
Kommentit (30)
Tuolla lailla jos ajattelet et voi ostaa ruokaa koska se kuitenkin vanhenee..
Haluaisin tatuoida lasteni syntymäajat ja nimet niin että ne olisivat osana jotain kaunista kuviota esim. käsivarressa. Ei mitään isoa mutta merkityksellistä.
Tatskat ovat rumia, mauttomia ja vielä aivan ruttotautitisen rumia vanhetessaan ja vanhalla iholla. En ottaisi ikinä tatuointia.
paaaljon tyylikkämpi valinta.
Kultaisia paksuja ketjuja ja koruja näkee usein nk. taviksilla jotka haluavat uskotella olevansa " parempaa" väkeä.
Mielestäni ne ovat rumia myös. Hyvin harvoille sopii. Joillain tyyli on sellainen että tatskat sopivat, mutta tyylit muuttuvat, ihmiset vanhenevat. Kaikkiin vaatteisiin ne tatskat eivät vain sovi! Kauniissa vaaleassa juhlaasussa näyttää kamalalta kun siellä olkaimen alla lilluu joku väljähtänyt tatuointi.
Kaikkein pahimpia ovat kiinalaiset merkit (siis jos vain ottaa kun näyttää siistiltä? jonkun horoskooppimerkin, häh) ja jotkut pääkallot jne, en tajua yhtään, onko jotain ihme uhmaa, tai omaa epävarmuutta.
Perhoset, delfiinit jne, söpöjä eläimiä, mutta miksi joku tahtoo ottaa ikuisen mustan kuvan ihoonsa nistä? Eikö olisi kivempi joku kaunis kaulariipus?
EN myöskään tajua niitä, jotka sanovat, että ne vaan on nättejä, miksi niillä pitäisi olla joku erityinen merkitys ?eikö ole todella typerää ottaa jotain ikuista vain siksi koska sinä päivänä se sattui näyttämään söpöltä siellä mallikirjassa.
Ehkä jos maksaisit minulle tarpeeksi, voisin harkita.:)
Minusta tatskat on edelleen omituinen juttu: näkyvällä paikalla mauttomia, hassuja " piilossa" (ketä varten, jos ei näy?). Sitä paitsi suurin osa tatuoiduista ihmisistä on vähän alatyylisiä muutenkin.
kesäisen jutun - perhosen tms. tylsän. Näkyis vaan kesällä, kun lyhyemmät housut jalassa, mutta ei olisi törkeän näköinen (pääkallo).
Jep, olen tylsä yli kolmikymppinen.
Enkä luota siihen että tatuointivälineet olisivat 100% puhtaat, vaan pelkäisin saavani niistä jotain tauteja.
Tykkään kyllä tatskoista, mutta ihoni on aina vaatteiden peitossa, joten tatska olisi ihan turha. Ja mitä väliä sillä on, miltä se sitten joskus vanhana näyttää? Olen 47-v.
pukeudun mustaan yleensä aina tai tummanpunaiseen mutta en koskaan vaaleaan. Sopii minulle ja olen muutenki kohtalaisen levoton ihminen, huono lapsuus muutenki kaikki meni päin peetä aina, niin kyllä minut voi luoitella siihen roskasakkiin.
voi kamalaa kun ottaa tatuoinnin ja joutuu koko ikänsä kantamaan sitä?
" Mielummin pieni nappikorvis jonka voi ottaa pois halutessaan"
buahahhahhaahh!!!!
Eikö ois parempi käyttää näkymättömyyspulveria?
Rohkeutta ihmiset!!!
Ette sitten käy hampilääkärissäkään kun sieltä voi saada vaikka hepatiitin?
Nyt on nilkassa merihevonen ja tykkään kovasti. Se ei sieltä edes juuri muulloin näy kuin kesällä kun on lyhyempää housua tai hame. Sellaiseen paikkaan mistä ei saa piloon, en ottaisi. Työni vuoksi en voisi pitää tatuointia joka on näkyvällä paikalla.
" ei ilmaisjakelulehtiä"
terveisin mies
nilkkaan tai pohkeeseen, ja nimenomaan miesten pe' asta va' a-kuvion. :)
En kyllä ymmärrä vastaaja nro 8:n vertausta..
että tatuoidut ihmiset olivat jotenkin erityisen tyhmiä?
Tiedoksesi : Kaikki me synnytään paljasnahkaisena, ei ne tatuoinnit älykkyysosamäärää muuta.
ennenkun arvioi ahmisten älykkyyden? aika monella on tatuointi nykyisin 2000 - luvulla
Olen 22v. kalkkis josta tatskat on mauttoman ja halvan näköisiä....
Tekee varsinkin naisista jotenkin halvan näköisiä (annan kaikille), miehistä tyhmän vaikutelman (juon kaljaa ja rassaan autoja...).
Suhtaudutko kaikkiin ihmisiin noin varauksella?
Oma kauhunsa on se, kun iho tatuoinnin alla vanhenee ja veltostuu kun ikää tulee lisää. Minusta tatuointeja ei yleensäkään ole kovin älykkään tuntuisilla ihmisillä.