Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haave-pino. Kerro elämästäsi 10 vuoden kuluttua.

Vierailija
22.06.2007 |

Meillä on omakotitalo etelä-Suomen eräässä kaupungissa. Lapsia on näiden kahden lisäksi muutama lisää. Minä teen unelmatyötäni kätilönä synnytyssalissa. Olemme onnellisia yhdessä niin kuin olemme olleet jo monta vuotta tähän mennessä. Parisuhde vain paranee. Haaveilemme kesämökistä tai asuntoautosta. Pidämme tiivistä yhteyttä sukuumme. Olemme saaneet paljon uusia ystäviä uudelta paikkakunnalta ja vietämme vilkasta seuraelämää. Urheilen enemmän kuin mitä nyt. Lapsilla menee koulussa hyvin.

Kertokaa tekin, mistä haaveilette.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä 10v. - äitiyslomalla nyt - ja saanut sukanvarteen rahaa. Lapset ovat esiteinejä (apua!) ja ehkä meillä on vielä kolmaskin lapsi. Ollaan asuttu miehen kotimaassa pari vuotta (jona aikana tuo kolmas lapsi on syntynyt) ja käydään siellä lomilla.

Ollaan kaikki terveitä ja olen saanut julkaistua kirjani.

Vierailija
22/26 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että kaikki on ohi :')

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmistunut 4 vuotta aiemmin. Toivon saaneeni vakipaikan tai edes pitempiä sijaisuuksia. Olen naimisissa mieheni kanssa. Minulla on vuokrahevonen ja olen vihdoin kehittynyt ratsastuksessa. Ja olisi kivaa säästää asuntoon, vanha puutalo keskustan puutaloalueella olisi kiva.

Vierailija
24/26 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden päästä oon työttömänä ja köyhä, lasken päiviä eläkkeeseen, johon on kuitenkin vielä joku 20 vuotta jäljellä, koitan keksiä syitä jatkaa elämää.

Vierailija
25/26 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut maailman ympäri, löytänyt aviomiehen ja suorittanut kaikki tutkinnot, jotka ikinä halusin suorittaa ja olen vakituisessa työssä ja VAROISSANI - toisin kuin nyt. Olen myös terve ja kaikin puolin hyvässä kunnossa. Asun ehkä Tukholmassa. Elän täysin velatonta elämää ja voin toteuttaa vapaudenrakkauttani tyydyttävällä tavalla. En siis pyöri oravanpyörässä enää täydellä voimalla tuolloin.

Vierailija
26/26 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden päästä firmani tekee hyvää tulosta, isommat lapset ovat jo opiskelemassa ja nuorinkin jo lukiossa. Parisuhde on kunnossa ja olemme rakentaneet unelmien kodin. Pääsemme matkustelemaan ja nauttimaan toisistamme. Onhan siinä unelmaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan