En huuda enää mitään vaatetta Huutonetistä. ov
Huusin mekon ja kohteessa mainostettiin hameen olevan lähes tulkoon uusi, ehjä ja pari kertaa pesty.
Sain mekon, mutta vuori on toisesta saumasta repeytynyt kokonaan ja toisesta saumasta päivä paistaa läpi. Ja pepussa ja polvien kohdalla on selvästi kulumaa (eikä kyse ole siitä, että kangas olisi jo ostettaessa ollut kuluneen näköinen). Myyjä väittää, että olen itse repinyt tuon sauman auki tms.
Kommentit (7)
Vierailija:
Kannattaa aina katsoa noiden myyjien palautteet...
Tuolla oli yhteensä 18 palautetta, kaikki positiivisia.
jos haluat rakentavaa toiselata puolelta. Jos ei onnistu /et saa hyvitystä tai kauppaa ei pureta niin selvä nega.
eix tollenen oo vähän niinku huijausta? Ei esim. maininnut mitään kulumista tuossa mekossa yms? tuskin voi sitä ainakaan laittaa sun piikkiin kuten sen repeytymisen?
Ota huomioon, että myyjät HARVOIN haluavat johdattaa harhaan ketään! Ehkä ei ole huomannut vikoja se ON mahdollista.
Oletko neuvotellut vai annoitko vain negan heti?
Ja otin heti yhteyttä myyjään, kun avasin kirjeen ja näin mekon. Ja täytyy olla todellakin sokea, jos ei huomaa tuota repeytymää.
vaikka kyseessa on vaate, jonka ovat saaneet/ostaneet kaytettyna - kayttamaton viittaa siis siihen, etta MYYJA ITSE ei ole kayttanyt vaatetta. Sitten perustellaan etta " on se meilla kayttamaton" . Hahhah.
Samoin " uudenveroinen" on todella haalyva kasite.
Kannattaa aina katsoa noiden myyjien palautteet...