Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämänilo hukassa- raha-asiat sekaisin

Vierailija
16.03.2012 |

Hei!

Yleensä tilipäivä on ns. "ilon päivä", mutta nyt siitä on tullut yhtä painajaista. Tilini ei riitä kaikkien laskujen maksuun ja olen aivan hajalla.

Maksuajan pyytäminen ei auta, kun ovat seuraavassa kuussa joka tapauksessa maksussa ja rahaa ei vaan jää.

Muutimme uuden mieheni kanssa yhteen asumaan ja talon kustannukset olivatkin odotettua suuremmat. Sähkölasku mm. talviaikana 500 €. Mies maksaa tästä puolet toki. Omat asumiskuluni entisestä ovat nousseet 250 €/kk ja kaikki tämä on maksukyvystäni sitten pois. Olen kokoajan ahdistunut ja apea. Olen sanonut miehelleni, että tämä talo ajaa minut konkurssiin, mutta hän ei ole ottanut asiaa tosissaan.

Meillä on vuoden soppari, että tästä sähkösyöpöstä ei pääse edes pois ennen kuin vuosi on kulunut.

MITÄ MÄ TEEN??? Vinkkejä? Olen miettinyt toista duunia, mutta se ei onnistu, koska on lapset ja mies paljon työmatkoilla.

Ja älkää sanonko mitäs et selvittänyt asioita. Ei tullut mieleenikään, että sähkö voi maksaa noin paljon....

Eli ennen minulla jäi laskujen jälkeen kuukaudessa käyttöön 450 €, nyt 200 €.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt kun oikein kaivelen, niin asunto oli sellainen minkä mies halusi. Itse olisin tyytynyt kt-asuntoon, juuri siksi, että kulut ovat aika pienet. Miten ihmeessä olen tämmöisessä kusessa tämmöisen miehen kanssa?

ap

Maksa oma ja lastesi osuudet ja pidä pää kiinni.

Eli vedestä 3/4

Sähköstä 3/4

Vuokrasta 3/4

Ruoasta 3/4

Jne 

Jne

No ei nyt ainakaan ruuvasta mitään 3/4, mies todennäkösesti syö yhtä paljon kuin sinä ja lapsesi yhdessä.

Vierailija
62/62 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nostaa vanhoja ketjuja!!!

Joku avohoito potilas. Taitaa ne seinähullut päästä laitoksessakin nykyään nettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi