Lola taas bikinikunnossa!
Tsekatkaa kuvat Iltasanomien nettisivuilta. Hienoja kuvia ja tajuton kamerakarisma, mutta kyllä on paksuutta vielä vatsassa ja reisissä. Sanoi ilmoittautuneensa mallitoimiston listoille taas, ei varmasti olisi otettu tuolla kropalla, jos olisi ihan nobody.
Ja ennenkuin joku sanoo, että kateellinen mamma täällä, niin mittani ovat 172cm/59kg ja juuri saanut viidentoista kilon laihdutusprojektin loppuun kahden lapsen jäljiltä.
Kommentit (26)
Vierailija:
Sanoi ilmoittautuneensa mallitoimiston listoille taas, ei varmasti olisi otettu tuolla kropalla, jos olisi ihan nobody.
Mun mielestä sen olis kannattanu siirtää kuvien ottoa ensi kesään.. Mulla on kolme lasta, nuorin saman ikäinen kuin Lolalla, ja kyllä olen huomattavasti timmimmässä kunnossa..
Mitä sitten jos reidet vähän leveämmät, kaunis nainen joka tapauksessa eikä ylipainoinen.
mutta se mua jaksaa hämmästyttää miten ihmisiä kiinnostaa onko joku " bikinikunnossa" vai ei?!
Vierailija:
Mun mielestä sen olis kannattanu siirtää kuvien ottoa ensi kesään.. Mulla on kolme lasta, nuorin saman ikäinen kuin Lolalla, ja kyllä olen huomattavasti timmimmässä kunnossa..
Miss Nobodyja. Mutta ne onkin sitten kokoa 179cm/55kg. Tarkoitin, että kolmekymppinen äidinpyöreä kaunotar ei mallitoimistoja kiinnosta, jos ei ole jotenkin kiinnostava ja tunnettu muuten.
Ja edelleen, tajuttoman kauniit kasvot Lolalla!
t. ap
Vierailija:
Miss Nobodyja. Mutta ne onkin sitten kokoa 179cm/55kg.
mä en ymmärrä, miksi bikinejä pitäisi esitellä joku anorektinen tikkujalka?
olkaa naiset ylpeitä kurveistanne, teitä kyllä ihaillaan, vaikka te luulette muuta. m26
välitää tavismalleja anttilan kuvastoihin ja muuhun vastaavaan. Mutta tuskin sellainen leiville lyö ja tuskin Lola sellaista tarkoitti.
Vierailija:
välitää tavismalleja anttilan kuvastoihin ja muuhun vastaavaan. Mutta tuskin sellainen leiville lyö ja tuskin Lola sellaista tarkoitti.
Ja se napa muuten on yleensä kaikilla outo synnytysten jälkeen, siitä kuulemma parhaiten synnyttäneen naisen tunnistaakin (kuten laitoin tohon toiseenkin ketjuun).
-14
Mielestäni on tosi hienoa, ettei hän enää yritä olla mikään nälkäkurki, vaan nauttii elämästä ja ruoasta.
Reisien paksuutta haukuttiin jo Lolan missivuosina, mutta pääsi niilläkin reisillä universumin kolmanneksi kauneimmaksi :)
listoilla. Oli Lola tässä välissä, paksumpana, pr-emännän hommissa messuilla ym, ei sitä varten tarvi laihduttaa jos on tunnettu persoona.
En muuten yhtään tajua, miksi juontohommia ja tuotteen kylkiäisenä seisomista ja lainavaatteissa kekkalointia pidetään jotenkin glamour-hommana.
Vierailija:
En muuten yhtään tajua, miksi juontohommia ja tuotteen kylkiäisenä seisomista ja lainavaatteissa kekkalointia pidetään jotenkin glamour-hommana.
Onko se yleistäkin että napa levähtää noin? Muuten Lola on tosi kaunis.
Oli sitten tuhdimmassa kunnossa tai ei, bikineissä tai farkuissa. Hän kantaa kroppansa ylväänä, kilpatanssi- ja missivuosilla lienee osuutta asiaan.
Moni mamma voisi ottaa Lolasta mallia. Mitä väliä, jos on hieman liikakiloja. Pää pystyyn ja baanalle!
Harmi, ettei teitä täydellisiä timmivartaloita ole siunattu yhtä kauniilla kasvoilla.. Eihän sille mitään voi jos naama on ku variksen pelätin, ettei pääse anorektisella kropallaan malliksi..
Ei pidä silti olla katkera!! Kyllä minusta alle vuoden ikäisen lapsen äidiksi näyttää Lola todella upealta ja seksikkäältä!!
Tsemppiä vaan jatkoon Lolalle!!
Olihan tuolla Lolalla vielä ihraa, mutta ihan normaalihan tuo on.