Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Protestoin tätä idioottimaista pullonkorkkiuudistusta vastaan repimällä ne korkit irti, ja palautan pullot ilman korkkia palautuautomaattiin

Vierailija
15.12.2025 |

Ne saatanan korkit on aina nenässä ja ties missä kiinni kun yrität juoda, revin ne perkeleet irti ja ihan tarkoituksella olen alkanut palauttamaan pullot näihin automaatteihin ilman niitä korkkeja, ja korkit heitän tavalliseen roskikseen. Ennen kyllä palautin pullot korkkeineen, mutta en enää.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, siitäs sai EU!

Vierailija
2/83 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kyllä ne nyt varmaan sitten palaa siihen vanhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma mulla. Olen se kohtuullisen tunnettu pullonkorkkirepijä itse. Katotaan EU, vieläkö tekee mieli säädellä ihmisten elämää.

Vierailija
4/83 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettele juomaan, ei oo koskaan ollut ongelmia korkin kanssa.

Vierailija
5/83 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Aivan järjetön keksintö! Pullot palautukseen ilman korkkeja. Ehkä jossain vaiheessa alkavat miettiä tämänkin "uudistuksen" järkevyyttä.

Vierailija
6/83 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen näin, mutta ei siinä mitään protestia ole vaan käyttömukavuus. Twist n' pull ja naps. 

Vierailija
7/83 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma mulla. Olen se kohtuullisen tunnettu pullonkorkkirepijä itse. Katotaan EU, vieläkö tekee mieli säädellä ihmisten elämää.

Automaatit tulis sitten tuosta tottelemattomuudesta johtuen nähtävästi säätää siten ettei ne kelpuuttas korkittomia pulloja. 

Kyllä teille änkyröijille sopivat länget löydetään

Ahäkutti...terveisin eeeuuu.

Vierailija
8/83 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuahan ei mitkään w0kettaja eu-k0mmarit määrää! aina kun mä ostan pullon limpparia, heti ekana revin sen korkin siitä irti ja heitän he|vettiin!! siitäs saatte !!

Vierailija
9/83 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se automaatti niitä laske.

Tuota kutsutaan näkymättömäksi protestoinniksi.

Vierailija
10/83 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä uudistus. Ei korkit lentele pitkin lattioita. 

Maitopurkeissa taas muovikorkki on haitallinen turhake ja usein sulkeutuu huonosti. 

Vierailija
11/83 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, kyllä ne nyt varmaan sitten palaa siihen vanhaan.

limut ja vissyt ja muut 0,33 l lasipulloihin joissa kruunu- tai repäisykorkki!

Vierailija
12/83 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa. Kyllä ne sitten katuu.

Vierailija
13/83 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä ajattelit saavuttaa tällä kapinallasi?

Vierailija
14/83 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minuahan ei mitkään w0kettaja eu-k0mmarit määrää! aina kun mä ostan pullon limpparia, heti ekana revin sen korkin siitä irti ja heitän he|vettiin!! siitäs saatte !!

Sama. Ja pullon paan kans sekåtteeseen. Siitäs saavat mokomat! 

Vierailija
15/83 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko eurostoliitto kaatuu jos kaikki alkaa protestoimaan tällä tavalla!

Vierailija
16/83 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä korkkeja on pitänyt heitellä ympäriinsä silloin, kun ne ei vielä olleet kiinni pullossa?? 

Ja jos vähänkin on järkeä, osaa kääntää sen korkin niin, ettei se haittaa yhtään. 

Vierailija
17/83 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne korkit mun nenässä ole ollut. Et varmaan osaa käyttää niitä. Jatkossa ne korkit laitetaankin sellaisella virityksellä kiinni, ettei niitä revi irti edes traktorilla. Mitä tuohon itse uudistukseen tulee...helvetin typerä.

Vierailija
18/83 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla myös ainakin yhden firman korkkien korkeus on mataloitunut ja reunatkin vielä pyöristetty. Pirun hankala avata jos vertaa vanhoihin korkkeihin. Kai siinäkin taas on muovia säästetty vai mikä idea.

Vierailija
19/83 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tajusin tässä just yks päivä, miten hyvä tuo uudistus on ollut. Irtosi nimittäin yksi korkki kokonaan, ja jouduin miettimään, että mihin minä tämän korkin nyt lykkään. Ihan mahtavaa, kun ei tarvitse miettiä moista, ja korkki pysyy aina tallessa. 

Vierailija
20/83 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Aivan järjetön keksintö! Pullot palautukseen ilman korkkeja. Ehkä jossain vaiheessa alkavat miettiä tämänkin "uudistuksen" järkevyyttä.

Niin ja missähän ne korkit sitten on?  Pitkin katuja ja pellonpientareita. Ihmiset on niin typeriä, että kaikki pitää heitellä luontoon ja sen takia korkkikin piti laittaa sellaiseksi, että ei irtoa helposti.

Fiksu kyllä osaa juoda noistakin pulloista, ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi