Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myöntääkö kukaan, että ostaa huonekalunsa

Vierailija
07.10.2008 |

Ja Maskusta jotakin, mut sekin luetaan halpisliikkeeksi?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mä en itse sotka tyylistä/laadusta tykkää, niin ei mua haittaa vaikka joku muu niiden kalusteilla kotinsa sisustaa.

Omalla äidilläni on paljon huonekaluja sotkasta, silti sillä on ihan nätti koti.

Vierailija
22/76 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Ikeaa, talonpoikaisantiikkia, design huonekaluja ja valaisimia paljon.

Myös teetetttyjä pöytiä. Lopputulos on kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ei kuulu tuohon halpislistaan, mihin itse luen ne lastulevykalusteet jne. eikä hinnalla väliä vaan laadulla ja ajattomuudella. Kaatopaikat täyttyy numero 20:n kaltaisten ostamista sohvista:(. Meillä on aika paljon Vepsäläiseltä. Muurame, Boknäs jne.

Vierailija
24/76 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanruskeaa puuta ovat, ei lastulevyä. Mä tykkään niistä vieläkin vaikka ovat olleet jo monta vuotta. Ovat kivan näköiset.

Vierailija
25/76 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tarpeeksi hintavia ovat ikeankin mööpelit meille ja ikeassa on kivan näköistä tavaraa.

Vierailija
26/76 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodin 1stä, sohva sotkasta... ei me mitään rikkaita olla.

isäni on puuseppä joten paljon on puusepän mittatilaustöitä :))))

miehen vanhemmat ostaneet meille artekin kalusteitakin.

Vierailija
27/76 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikean kalusteet ei meillä kestä

Vierailija
28/76 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä huonekalut laadukkaita ja ostettu Ikeasta, Artekilta, Kodin1:stä

Olohuone- ja ruokakalusteet suloinen yhdistelmä Ikeaa ja Artekia. Telkkarihuoneessa Ikeaa ja Artekia. Lastenhuone Kodin 1:stä ja Muuramea. Oma makuuhuone Ikea.

Olemme ostaneet juuri sitä, mitä haluamme. Hyvälaatuisia huonekaluja löytyy monista mainitsemistasi kaupoista. Ikean sohva vaihdettavalla päällisellä on jopa parempi kuin Artekin.

Ikeasta varsinkin löytyy mielestäni tavaraa joka lähtöön: halpaa, jota käytät vähän aikaa ja ikeahinnalla kallista, joka kestää vuosia.

Vierailija
29/76 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sohva: suomi-soffa

tv-taso: sotka

jalkalamppu: anttila

keittiönpöytä+tuolit: jysk

lamppu: anttila

lamppuja 2kpl: anttila

lipasto: jysk

jenkkisänky: suomi-soffa

sohva: kierrätyskeskus

lamppu: kirpputori

sisustustyyny: anttila

torkkupeitto: anttila

puutarhakalusto: jysk

:D

Vierailija
30/76 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonekaluja maskusta ja sotkasta. Syy on oikeastaan siinä, että en halua mennä "naimisiin" huonekalujeni kanssa. Vaan haluan hyvällä omallatunnolla vaihtaa ne vähintään kolmen vuoden välein. minä ainakin kyllästyn väriin ja malliin niin kovin äkkiä ja koko koti näyttää uudelta aina kun vähän uusii mööpeleitä. Mua aina kotona ahdisti kun äiti osti tosi kalliita huonelakuja ja ne samat on olemassa edelleenkin siellä. Sohvat kestävät 10 vuotta ja kirjahyllyt 20. Mutta kukin tyylillään

Vierailija
31/76 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonekaluja maskusta ja sotkasta. Syy on oikeastaan siinä, että en halua mennä "naimisiin" huonekalujeni kanssa. Vaan haluan hyvällä omallatunnolla vaihtaa ne vähintään kolmen vuoden välein. minä ainakin kyllästyn väriin ja malliin niin kovin äkkiä ja koko koti näyttää uudelta aina kun vähän uusii mööpeleitä. Mua aina kotona ahdisti kun äiti osti tosi kalliita huonelakuja ja ne samat on olemassa edelleenkin siellä. Sohvat kestävät 10 vuotta ja kirjahyllyt 20. Mutta kukin tyylillään

Vierailija
32/76 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskistä en osta mitään. Ikeasta on jotain.

Kodin Anttila ei kyllä ole mikään halpiskauppa...

Vierailija
33/76 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tänä päivänä joku ajattelee noin?

Vierailija
34/76 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnollliset huonekaltu kunnollisista kaupoista, mutta lasten huoneeseen ja eteiseen sitten niitä rikottavia huonekaluja, joita emme aio edes ottaa mukaamma, kun seuraavaksi muutamme. Heitämme kaatopaikalle ja ostamme kunnolliset.

Lapset ovat jo sen varran kasvaneet että suraavaan asuntoon vaio panostaa myös lasten huoneisiin ja eteiseen.

Sotkan rimpulat kun eivät paljon maksa, niitä on turha sääliä, eikä niiden muuttaminen maksa vaivaa, kaatopaikalle vaan romulavalla, tai annetaan jos jollekin kelpaa. Saa tulla hakemaan, niin säästyy muutossa kummasti vaivaa.

Vierailija
35/76 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pääosin perintönä, kierrätyskeskuksesta, Vepsäläiseltä ja Ikeasta. Meillä ostetaan pääosin sellaista, jonka on tarkoitus kestää vuosikymmenia. Ikeasta ollaan ostettu liukuovikaappeja tms., joita on ollut pakko hankkia, mutta ei saa mukanaan seuraavaan asuntoon.

Vierailija
36/76 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa samalla rahalla parempaa laatua (vaikka onkin käytettyä)

Vierailija
37/76 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes tajua hävetä! :D Meillä on Sotkaa, Ikeaa ja Askoa. Sitten on myös jotain perittyä antiikkia. Kiva ja kodikas koti meilä on.

Vierailija
38/76 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkasta on lapsille hankittu tv-taso. Kodin anttilasta ja ikeasta on jotain pientä. Lamppua yms.

Suurin osa meidän huonekaluista on iskusta.

Me ostetaan joku jos se meidän silmää miellyttää, hinnalla ei silloin ole väliä, kallistakin on, mutta halpakin kelpaa jos me siitä tykätään. Meillä sisustaa myös mies, yhdessä käydään huonekalukaupoissa, ja toki lapsienkin mielipiteet otetaan huomioon, kun heidän huoneisiinsa jotain tarttetaan.

Vierailija
39/76 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tarpeeksi maksavat noissakin liikkeissä. Mun ei tartte maksaa huonekaluista, koska löydän mieluisampia paljon paljon halvemmalla ja voin vaihtaa kalustusta vaikka puolen vuoden välein. Siksipä tyydyn iloisena alle 1000 euron sohviin ja muihin kalusteisiin.

Vierailija
40/76 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla on varaa ostaa kaikki huonekalut sisustusliikeistä. Meillä on sekaisin Ikeaa, kirpputoria ja sisustuspuotia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän