Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turvakodit on perseestä!!

Vierailija
20.06.2007 |

Menin lasteni kanssa turvakotiin mieheni pahoinpitelyjen takia. Olin aika uupunut henkisen että fyysisen väkivallan vuoksi ja myös siksi että äitini oli kuollut hiljattain. Lapsille oli kova paikka olla uudessa paikassa eivätkä oikein aluksi osanneet nukkua siellä. Valvoin heidän kanssaan monet yöt. Silti leikin päivät lasteni kanssa tein kunnon ruuat yms. Lausuntojani vääristeltiin hirveästi ja aivan uskomattomalla tavalla! Olin todella ällikällä lyöty luettuani ne. Kukaan työntekijä ei ollut seurailemassa päiväaskareitamme, olivat aina palavereissa tai jotain. Juttelinkin heidän kanssa niistä lausunnoista ja sanoin että minulla riittää todistajia miten asiat oikeasti menivät ja he sanoivat vain että asiakkaat eivät voi todistaa. Ja todellisuudessa muut asiakkaat näkivät miten olin lasteni kanssa ja miten monipuolisen ruuan niille aina tein. Henkilöt keiden kanssa ystävystyin sanoivat ettei mulla ole mitään vaaraa menettää lapsiani. Ja sitten turvakodin työntekijöiden valheiden takia minulta huostaanotettiin rakkaat lapseni. On hirveä ikävä pikkuisiani ja tekee pahaa nähdä muita lapsia ulkona. En ymmärrä miten sitä voi menettää hetkessä elämänsä rakkaimman asian : lapset! Mitä pahaa olen niille työntekijöille tehnyt että heidän piti pilata minun ja ennen kaikkea lasteni elämä? tuollaisilla typerillä valheilla.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yksinhuoltajia kytätään tosi paljon. sille ei voi mitään

Vierailija
42/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyttäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitään omassa päässä ihan joku höpöjuttu muka huostaanoton syyksi, tämä limsajuttu on oikein tyypillinen sellainen. Todellisia syitä ei kerrota - ei ehkä edes itselle tunnusteta?

Vierailija
44/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän ketjun ap. ei taida tajuta asioiden todellista laitaa. Ketään ei suomessa huostaanoteta siksi että äiti juo limsaa, eikä silloinkaan kun lapset juovat limsaa. Todellinen syy on jossain ihan muualla!

Joten alapa mennä itseesi!

Etkä sinä niitä rakkaita lapsiasi ole menettänyt, sinullahan on tapaamisoikeus. Mutta älä tee sitä virhettä että joka tapaamiskerralla lässytät lapsillesi vain omaa ikävääsi ja sitä että teet kaikkesi saadaksesi heidät takisin hoitoosi - se on aivan kamalaa lapsille.

Vierailija
45/45 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö huostaanotettiin juopottelevilta vanhemmiltaan. Tyttö oli monta päivää syönyt vain voileipäkeksejä ja oli huostaanottotilanteessa aliravittu :( Vanhemmat kyllä välittivät, mutta viina vei aina voiton. Tyttö oli todella kiintynyt äitiinsä, juomisesta huolimatta. Nämä ovat säälittäviä tarinoita, mutta niin arkipäivää tämän päivän Suomessa.

Pitäkää lapsistanne huolta, he ovat arvokkainta mitä teillä voi olla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi