Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turvakodit on perseestä!!

Vierailija
20.06.2007 |

Menin lasteni kanssa turvakotiin mieheni pahoinpitelyjen takia. Olin aika uupunut henkisen että fyysisen väkivallan vuoksi ja myös siksi että äitini oli kuollut hiljattain. Lapsille oli kova paikka olla uudessa paikassa eivätkä oikein aluksi osanneet nukkua siellä. Valvoin heidän kanssaan monet yöt. Silti leikin päivät lasteni kanssa tein kunnon ruuat yms. Lausuntojani vääristeltiin hirveästi ja aivan uskomattomalla tavalla! Olin todella ällikällä lyöty luettuani ne. Kukaan työntekijä ei ollut seurailemassa päiväaskareitamme, olivat aina palavereissa tai jotain. Juttelinkin heidän kanssa niistä lausunnoista ja sanoin että minulla riittää todistajia miten asiat oikeasti menivät ja he sanoivat vain että asiakkaat eivät voi todistaa. Ja todellisuudessa muut asiakkaat näkivät miten olin lasteni kanssa ja miten monipuolisen ruuan niille aina tein. Henkilöt keiden kanssa ystävystyin sanoivat ettei mulla ole mitään vaaraa menettää lapsiani. Ja sitten turvakodin työntekijöiden valheiden takia minulta huostaanotettiin rakkaat lapseni. On hirveä ikävä pikkuisiani ja tekee pahaa nähdä muita lapsia ulkona. En ymmärrä miten sitä voi menettää hetkessä elämänsä rakkaimman asian : lapset! Mitä pahaa olen niille työntekijöille tehnyt että heidän piti pilata minun ja ennen kaikkea lasteni elämä? tuollaisilla typerillä valheilla.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinulta otettiin lapset pois, jos menit miehen väkivaltaisuuden takia turvakotiin? ei sen takia oteta lapsia pois, eikä sekään riitä syyksi, että miten monipuolisen ruuan heille teet. taisit jättää kertomatta jotain.

Vierailija
2/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti siivota oma huone ja yleiset tilat ja sitten oli keittiövuorot. No kirjoittivat esim. että lapseni juovat vain limsaa , en ole koskaan antanut heille limsaa vaan juon sitä itse. Ja etten koskaan anna lämmintä ruokaa mikä ei pidä ollenkaan paikkaansa. Annoin 4 lämmintä ruokaa päivän aikana. Ja sit väittivät etten ole lasteni kanssa. Paskiaiset eivät vaan olleet näkemässä. Ja kerran kuussa oli palaveri jossa sanottiin että 2 vk on mennyt hyvin. Heillä oli ilmeisesti aika pysähtynyt tai jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka mitään todistaa.

Minäkin tunnen yhden äidin joka tekee lapsilleen hyvät ruuat, pesee vaatteet ja muutenkin pitää huolen perusasioista.

Mutta tämä sama äiti puhuu lapsilleen karjumalla, retuuttaa heitä, uhkaa päivittäin hylkäämisellä, uhkaa pestä koiranpaskalla ym. mukavaa. Omasta mielestään on oikein hyvä äiti :/

Vierailija
4/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvakodiksi. Ainoastaan 3 ihmistä lähti sieltä lapsineen ja olin siellä puoli vuotta. Muilta huostaanotettiin.

Vierailija
5/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi jäädä oleellinen kertomatta.

Vierailija
6/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ehtisi olla lasten kanssa jos neljä lämmintä ruokaa päivässä väsäisin.

Kuinka kauan turvakodissa saa olla? en tiennytkään että sielä saa olla kuukausi tolkulla:

Vierailija
7/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa todella väärältä. Etkö voi keskustella näiden huostaanotosta päättäneiden sos. virkailijoiden kanssa?

Vierailija
8/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään pahaa. Itse olen joutunut kokemaan sen verran kaikkea paskaa etten toivo sellaista kenellekkään saati että tekisin tai sanoisin kenellekkään samoja asioita kuin exäni minulle

Vierailija
9/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeuteen tai jotain. Ja sitä ei tarvis tehdä yksin, moni muukin siellä olleista haluaisi korjata heille tehdyt ikävät temput.

Vierailija
10/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mikä?

Vierailija
11/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tosi pahalta kun lapset on poissa enkä voi seurata heidän kehtittymistä. Odotan vain sitä päivää että saan heidät takaisin. Arviointi jaksolle haluan kyllä toiseen turvakotiin. En usko että kaikki paikat voisi olla tollaisia. Siihen taloon en astu enää jalallakaan!

Vierailija
12/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvakodin lausunnon perusteella. Jos lapsesi on huostaanotettu lastensuojelulain 16 pykälällä joka on varsinainen huostaanotto (ei kiirellinen , eikä avohuollon tukitoimi), sinulla on päätös jossa lukee huostaanoton perusteet (juoko lapsi limsaa vai ei -EI ole huostaanoton peruste).

Vierailija
13/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelen juuri yhden naisen kanssa joka on tällä hetkellä turvakodilla. Hän soitti tänään sosiaaliasiamiehelle ja sain sen numeron. Soitan sinne niin eiköhän asiat rupea järjestymään..

Vierailija
14/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joku lähipiiristäsi onko antunut lausuntoa turvakotiiin?

Kysyttiinkö lapsiltasi lausuntoa?

Entä olitko selvinpäin, kun tulit turvakotiin?

Vierailija
15/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta paitsi suullisesti sukulaiset ovat soittaneet ja ihmetelleet tilannetta. Ai että olinko selvin päin no huh huh. Itse varmaan menisit sekaisin sinne.

Vierailija
16/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri humalassa eli silloin kun tilanne on päällä. Silloinhan juuri niitä tilanteita syntyy.

Vierailija
17/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan aikamoinen rumba käyty läpi, et saatiin he takaisin ja nyt kyl ap toi sun tekstis ontuu aika pahasti, sillä olen kuullut ja nähnyt näitä huostaanotto tapauksia aika paljon ja kyllä turvakodeissa yms laitoksissa tuetaan eikä viedä lapsia pois ihan hepposin perustein.

Tyhmä provo tai et ap näe omia virheitäsi ollenkaan.

Vierailija
18/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset on silloin hoidossa. onko se liikaa? Huumeet ei kuulu mun elämään. Ja uupunut olin ennen turvakotiin menoa mutta siellä jaksoin hyvin kun ei tarvinnut koko ajan tapella.

Vierailija
19/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voinut tosta vaan mennä koska paikka oli täynnä.

Vierailija
20/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpolla on asiaa oli kerran yksi monilapsen perhe, joka menetti lapsensa, vaikka eivät juoneet. Jotenkin eivät osanneet antaa lapsille sitä kasvatusta , mitä pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi