Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selka paivisin ok mutta oisin nukkuessa kipeytyy aivan saairana, hyva kun kylkea pystyy kaantamaan. Aamulla menee jonkin aikaa ennekuin paasee kayntiin.

Vierailija
20.06.2007 |

Mikä ihme selässä on? Normaalisti kun mulla on selästä nikamat menneet pois paikoiltaa en pääse kunnolla kävelemään ja joudun kulkemaan tissit pystyssä mutta nyt päivisin on ihan ok. Vain yöt tuskaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy myös lääkärillä tai fysioterapeutilla.

Vierailija
2/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa siltä, että patja on jo sen verran vanha, että ei tue selkääsi kunnolla ja pitäisi siksi vaihtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ja selät kipeinä molemmilla. Luultavasti ostetaan ihan tavallinen sänky ja siihen tavalliset patjat. Jousipatja on jotenkin liian pehmeä meille.

Vierailija
4/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aamulla jäykkyydellä

Vierailija
5/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samanlaiselta kuin mulla. Eli aineenvaihdiuntahäiriö. Päivisin kun on liikkeessä, en tunne jumissa olevia lihaksia (eivät oo kipeät), mutta yöllä herään n. 6 h:n unien jälkeen armottomaan särkyyn, en pysty hengittämään... vain venytteleminen/liikkuminen auttaa, ja vähän jo illalla otettu särkylääke.

Vierailija
6/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut samanlaista viitisen vuotta. Loukkasin silloin selän ja nikamia on popsautettu pariin otteeseen järkestykseen näinä vuosina. Parannusta tuo kun säännöllisesti pitää yllä lihaskuntoa(selkä&vatsa) laiskottelu tuntuu heti selässä. Tulehduskipulääkekuuri(ihan toiseen vaivaan) auttoi huomattavasti, mutta hetkellisesti..Reumaa??iik!!

Huonompina aikoina sukat saa jalkaan vasta puolenpäivän paikkeilla.

Tähän hätään suosittelen jämäkkää patjaa sekä selkä&vatsalihasten kuntoutusta.

Vierailija
7/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee ristiselkä nykyään aina öisin tosi kipeäksi. Päivisin se on ihan ok. Sitten monesti yön aikana tulee myös niskat ja hartiat kipeäksi, mutta ne on päivisinkin monesti. Mutta se yöllinen ristiselkäkipu on todella hankala vaiva.

Vierailija
8/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan hirveästi alkaa selkää jomottamaan, jos nukun mahallaan...missä vika?

Vierailija
9/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja patjan vaihtoon.

älä kiduta itseäsi enempää suotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme