Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Marrasmasujen keskiviikko*

20.06.2007 |

Huomenta!

Meijän aamu alkoi taas ajoissa..neiti herätti ekan kerran tuossa 4 maissa, ja vaikka yritinkin vielä nukua, niin tyttö huuteli sen verran ettei herkkä unisella tullut nukkumisesta mitään..

Ja kun nousin niin mies vaan istui koneella...kuulemma kiisteli jo tytsin kans tarpeekseen, ja jätti sen sit huutaa makkarin oven eteen:(Grr!

Yleensä ku se oon aina minä joka nousee tytön kas, kun se näitä liian aikaisia aamuja tekee..ja nyt mies menee kuitenkin normisti vasta iltapäivällä töihin, et ihan samalla tavalla hnkin vois mielestäni nousta. Mut en tiiä onko se osaamattomuutta toimia tuon lapsen kans vai ihan vaan laiskuutta, kun näille tulee yleensä aina joku tämmöinen konflikti että äitiä tarvitaan kuitenkin ja kohta mulla on kahen vuoden univelat päällä..(No ei nyt ehkä iha mut melkein)

Tulppa kysyi eilisessä pinossa, ollaanko saatu papereita jo neuvolasta täytettäväks..myö saatiin viimeks joku lappu laitettavaks ä-polille sit joskus..Isän ja äidin tiedot,äidin puolen sairaudet,aikaisemmat synnytykset/onko ollut ongelmia niissä,nimiehdotukset yms.

Nyt pitää lähtee aamupalalle, tuntuis että saattais jo maistua..mulla kun on ongelmana että jos " liian" aikaseen/nopeesti joutuu nousemaan, nii heti ei oo nälkä mut sit se tuleekin yllättäen.

Mukavaa keskiviikkopäivää kaikille!

Milenna ja Onni 19+4

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänhän on tullut monta uutta pinoilijaa marraskuulle! Tervetuloa vaan mukaan kaikille tasapuolisesti:)!

Ja Freyalle tervetuloa takaisin!

Eipä mulla mitään uutta, kuha pörräilen:)

Tääl on kaks tosi väsynyttä, mahtaa miehelle ja mulle uni maistua illalla..jos tyttö vaan ei sit tahtois kukkua myöhään, kun nukkui päikkärit..:/

Vierailija
22/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäs on tänään käynyt vilske, kun uusia on ilmoittautunut mukaan marraskuisiin näinkin iso joukko. Mukavaa! :-)

[b]IsoMaha75[/b] kyseli meidän viesteilytavasta. Pääosin meillä on ollut oma ketju joka päivällä, joskus viikonloppuisin tms. ketju on useammallekin päivälle. Aamuvirkuin marrasmasu sen uuden ketjun sitten laittaa pystyyn ja mieluusti linkittää edellisen päivän keskustelun mukaan. Ei sitten jokasen tarvitse haeskella vanhoja viestejä erikseen. Sinne esittelypinoonkin kannattaa erikseen " ilmoittautua" , niin joku sitten aikanaan päivittää sut mukaan. Jos siis et vielä ole sinne kirjoittanut.

Esittelypinostamme muuten... Kukahan mahtaisi ottaa urakakseen sen päivittämisen? On tullut niin paljon muutoksia edelliseen. Itse en tajua tuon esittelyn tekemisestä hölkäsen pöläystä, joten en uskalla edes yrittää sen kanssa räpeltämistä.

[b]Freyalle[/b] tervetuloa koti-Suomeen ja pikaista paranemista. Tuo vatsatauti on kyllä aina yhtä ikävä tuttavuus... Itse olen reissatessani saanut muutaman kerran ruokamyrkytyksen. Hyh hei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon näköjään maailman huonoin pinoutuja, la-listoissa näköjään kunnostaudun :) Työ on vienyt ympäriinsä ja lukemassa olen käynyt aina yleensä aika myöhään joten lukutouhuiksi on jäänyt...

Tervetuloa KAIKILLE uusille, niitä näytti olevan huomattavan monta :)

Tavaroista: En ole hommannut mitään. Jospa ultran jälkeen jo uskaltaisi.

Närästyksestä: Käytän nyt rennietä, auttaa oikeasti mistä olen yllättynyt.

Selkäsärystä ja nukkumisasennosta:

Minulla on jo edellisestä raskaudesta löystynyt lantio joten ostin tukivyön joka on loistava! Yöt joudun nukkumaan kyljelläni, yleensä puoliksi mahallaan tai selällään. Kyljellään nukkuminen taas pahentaa sitä hermosärkyä... Argh! Mutta onneksi lopputuloksen vuoksi kipu tuntuu aika pieneltä... (mutta silti valituttaa..)

Liikkeitä on tuntunut kohta parisen viikkoa. Pari kertaa potkuja muuten pyörimistä. Mitään " perhosen siipien lepattelua" en ole tuntenut. Mites muilla? Ihan uteliaisuudesta tiedustelen.

Onko muilla pelkoa?? Milenna taitaa myöskin olla hermoilija (ellen väärin muista), liikkeissä oli taas muutaman päivän tauko ja olin jo ihan hermoraunia. Onneksi taas tänään innostui, huh! Millään en malttaisi sinne 3.7 asti odotella rakenne ultraa...

Perjantaina loman viettoon, kuukausi hengailua :) JEEEEE!!!!

Ensin mökille viikonlopuksi ja siitä sitten minne nenä näyttää!

Vierailija
24/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltaa=)

KalleNalle:

Meilläkin on ollu sama kaava esikoinen poika syntyi 29.11.04 ja nyt sitten toinen tulossa ja laskettu 27.11=)

Mulla on töistä kesän lomautus, ollaan kesä kotona pojankaa ja mitäs me tehdään: aamulla kun mies lähtee seittemäks töihin poika kömpii mun viereen ja jatketaan unia 10-11 asti.Tuntuu et nukkuu ihan liikaa kuitenkin tottunut herään puol6töihin! Saa nähdä miten paluu arkeen elokuus alkaa niin pojalla kuin mullakin.

Mut on se vaan ihanaa olla kesä kotona ,vaikka välillä sitä kaipaakin KOVAA töihin.. no kerkee sitä taas sit ennen marraskuuta kyllästymään sielä=)

Nyt pitää mennä laittaan poika nukkuun,on jo niiin väsyny ku oltiin rannalla, puistos , kaupas ja abc:llä syömäs jäi päikkärit välistä=)

ja kiitokset synttäri onnitteluista ne tais tulla miizulilta jos oikein muistan=)

pähkinäneito 17+2

Vierailija
25/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikä oltiin illalla Jorvissa kattomassa veljen ja sen vaimon tyttövauvaa. Oli sulonen ja tytötki tykkäs kovasti! Tuntupa ihanalta taas pitää pientä vauvaa sylissä :) Oi että ku muutama kuukaus menee ja saa oman pikkusen syliin ;)

_Miizuli_ kyseli juhannussuunnitelmista: Me lähetään mun vanhempien mökille. Mun vanhemmat on siellä myös eli itelle tulee olee lähinnä lomailuu ku saa valmiina ruoat ja kaiken muun. Hyvää se tekee ku kotona teen kaiken muun paitsi ulkohommia.

catry: Mä tunsin hentosia liikkeitä tässä raskaudessa just viikolla 15 ja nyt on tullu monena päivänä kunnon liikkeitä ja potkuja ja viikko 19 menossa. Varmaan aikasemmin jo tuntee ku takana useampi raskaus. Itellä neljäs raskaus ja kaks tyttöä siis ennestään :) Mulla ainaki alko supistelee tosi aikasin ja edelleen supistelee jos rasitan ittee. Tukivyö auttaa onneks!

Tervetuloa uusille: teitä olikin tänään 3 :)

--freya-- : Tervetuloa takas Suomeen ja palstalle! Hienoa et reissu oli muuten onnistunu vaikka ripulin saitkin sieltä!

--kukka--: Täällä myös yks pelkäävä mamma joka aina aattelee pahinta ja jatkuvasti tarkkailee kaikkia oireita ja tuntemuksia raskausaikana. pelko on lähtösin keskenmenosta joka havaittiin np-ultrassa esikoisen ja kuopuksen välissä. Ja siitä kun serkulle kävi todella ikävästi toisessa raskaudessaan :( Pelon kanssa on vaan opittava elämään ja sitä helpottaakseni hommasinki sen kotidobblerin. Nyt ku vauvan liikkeetki tuntuu jo ni olo on vähän luottavaisempi! Tsemiä meille ja toivotaan et kaikki meneen hyvin!

Nasulina pyys kaikkia kirjottamaan jotain itestään eli Oon tänä vuonna 30 täyttäny 2 tytön äiti. Tytöt täytti kevättälvella 5 ja 3v. Kovasti jo odottelee siskoa tai veljeä marraskuussa syntyväks ;) Oon edelleen kotona koska tuntu turhalta lähtee hakemaan töitä kesää vasten ja kuka ois ottanu raskaana olevan naisen töihin. Olin siis jo raskaana ku hoitovapaa loppu. Paljon en oo työelämässä ehtiny olla: vuoden ennen esikoisen syntymää mut opiskeltua on tullu. Kävin lukion jälkeen kauppiksen ja ammattikorkeen: omaa alaa on kaupan ja hallinnon puoli ja sihteerin töitä tein vuoden ennen ku esikoinen synty. Mies tekee muuraushommia ja avoliitossa elellään. On menny jo usko et naimisiin mentäs, miestä ku ajatus ei kauheesti innosta. Nykyään harrastukset ei oo kovin ihmeellisiä: lueskelen ku kerkeen ja musiikkia tulee kuunneltua paljon ja keikoilla sillon tällön käytyä. Eiköhän siinä ollu jotain...

Tarald ja tiitiäinen 18+4

Vierailija
26/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Kukalle[/b] suuri kiitos tuosta LA-pinon päivityksestä!

[b]Taraldia[/b] vallan unohdin onnitella " tätiytymisen" johdosta. Siis onnea! Aivan varmasti vastasyntyneen sylittely saa aikaan malttamattomuutta sinne marraskuulle.

T: RvaRuljanssi, joka siirtyy tasapainoilemaan yöpuulle...

Vierailija
27/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia marrasmammoja on ilmottautunut mukaan, hieno juttu. Tervetuloa kaikille!

On ollu puhetta onko tuntemuksia kumpiko masus asustaa. Itselläni on vahva poika tunne.raskausaika muistuttaa paljon pojan odotusta. Pahoinvointi kesti yhtä kauan ja raskaus on " levinny" reisille ym.

No, marraskuussa nähdään pitikö tuntemukset yhtään paikkaansa.

Kaverini sai 1kk sitten tyttövauvan ja koko odotuksen ajan sillä oli vahva poikatunne joten.....

Malaika_vaavi: onnittelut ekoista vauvelin liikkeistä! siitä ne voimistuu pikkuhiljaa.

Esittelyä oli joku toivonu: Asutahan pohojanmaalla. Oon 35v ja isäntä on saman ikäänen. Naimisis ollahan oltu 9vuotta. Meillä on flikka 7v joka aloottaa syksyllä koulun ja sitten 4v poijan viikari. Eli kolomatta orotetaan meirän perheeseen. Meillon koira, sakemanni ja 2 kissiä. Asutaan maalla ja piretään maatilaa. Elukoota ei enää oo. Isäntä viljelöö ja on samalla yksityis yrittäjä.Mä oon töis hoitoalalla ja satuun onneksi saara vakipaikan loppu vuoresta.

Eipä sitä taira muuta kerrottavaa sitte ollakaa.

Mukavaa illan jatkoa kaikille!

72oinas 20+5

Vierailija
28/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman lopahtanut mulla tämä kirjoitteluinto, kun ei oo oikein mitään ihmeempiä tapahtunut.

Tänään oli neuvola ja kaikki ok. Painoa oli tullut nyt 500g/vk UPS! Mut onneks kokonaispainonnousu on vasta 3kg ja puolivälissä kohta mennään et ei sen puoleen paha. Hemppa 123 ja virtsa puhdas. SF-mittaa ei vielä otettu. Sain myös nuo kelalle laitettavat paperit mukaan, mut niitähän ei voi laittaa vielä kun pitää olla se todistus mukaan ja sen saa vasta seuraavassa neuvolassa kun on rv22 tullut täyteen.

Liikkeitä tuntuu jo ihan mukavasti, vaikka välillä on rauhallisempiakin päiviä ettei kaveri anna merkkejä itsestään. Liikkuessa en kyllä liikkeitä vielä tunne, vain istuessaan ja selällään olessa.

Hankintoja on tehty kestovaippojen, sitterin ja vaatteiden muodossa.

Ens viikolla rakenne-uä, siihen asti jännätään näyttääkö kaveri jalkoväliään ja tietenki muutenkin että kaikki ok.

Mut nyt nukkumaan

Sanle ja DJ 19+1

Vierailija
29/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpas vielä kertoilemaan lyhyesti meijän perheestä..vaikka lukeekohan näitä viimesiä juttuja enää kukaan..?

Ollaan miehen kans molemmat vm.-83, eli mie oon jo täyttäny 24v. ja mies täyttää elokuussa. Me asutaan Pohjois-Karjalassa " omassa" kaksiossa huhtikuussa 2v. täyttäneen tyttösen kans (onkin oikee äitin ja isin prinsessa) ja kaksi kisuakin joukkoon mahtuu.

Itselläni on vain lukio takana, ja sekalaisia kursseja ja vuosi ammattikorkeaakin, mutta se lopahti kiinnostuksen loppumisen myötä. Miehellä on vakipaikka, tosin tällä hetkellä, syyskuuhun asti on sivarissa. Vielä ei tulevaisuus ja raha-asiat yms. ahdista, vaikka välillä mietityttääkin että mitenkähän sit pärjätään, kun on toinenkin pieni..mut haluttiin nää lapset silleen suht peräkkäin ees(jos siis vaan suodaan) sen jälkeen sit kattelen opiskeluja ja töitä. Eiköhän sitä ehdi kuitenkin koulunpenkkiä kuluttaa ja töitä tehdä vielä elämänsä aikana:)

Semmoista, nyt nukkumaan, oli taas aikainen aamu tänään..