Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaus tupakkaan.

Vierailija
17.03.2008 |

Kuten ketjun aloittaja mainitsi, tämä saattaa kuulostaa naurettavalta jos ei itse polta. Ei sitä tupakoimisen "juttua" voi ymmärtää kuin ne jotka tupakoi.

Itse olen ollut ilman röökiä jo reilusti yli kaksi vuotta, mukaanlukien raskausajan (poika nyt 10kk). Alunperin lopetin lähinnä rahanmenon takia

ja koska mieheni sitä toivoi. Kaksi vuotta on pitkä aika ja luulisi, että siinä ajassa ehtii jo luoda itselleen savuttoman identiteetin, mutta ei.. Heti imetyksen loputtua ajattelin, että nythän mä voisin polttaa!! Pari tupakkaa poltinkin, ja kyllä

ne maistui yhtä hyvälle kuin ennenkin. Ku päivääkään ei ois ollu polttamatta.

En tiedä, unohtaako sitä koskaan miten hyvää se aamun ensimmäinen rööki kahvikupposen kera on. :) Nyt kuitenkin vaakakupissa painaa muukin kuin se rahanmeno.. Siitä huolimatta, että tupakka on nautintoaine nro 1, en halua olla huonona esimerkkinä pojalleni. Röökaamisessa kuitenkin on aika valtaisat terveysriskit ja on parempi, ettei koskaan ala polttamaan. Kokemuksesta voin sanoa, että kerran tupakoitsija on aina tupakoitsija.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on saattaa kuulostaa ihan naurettavalta, varsinkin jos ei itse polta.

Mutta mun on pakko tunnustaa että mä tykkään tupakasta ihan hirmuisesti. Siitäkin huolimatta että tiedän kaikki siihen liittyvät terveys riskit yms. Mikään ei ole ihanampaa kuin aamuinen maitokahvi ja tupakka ulkona. Tai lämmin kesäyö kun kävelet ravintolasta kotiin ja sytytät tupakan. Myös käsittämättömät kiksit mä saan kun ajan töihin aamu viiden aikaan, kuuntelen autossa musiikkia, juon huoltsikalta ostettua kahvia ja poltan röökiä. Kesämökillä ulkohuussissa se tupakka maistuu jumalaiselta. Mielestäni usein tupakoiva raksamies tai oikein laittautunut nainen näyttää savukkeen kanssa syntisen sekikkäältä... Tai kun olen lähdössä viihteelle, niin nousuhumala ja kupliva kylmäjuoma, aah nam. Myös hyvän seksin jälkeen on ihana istua takapihalla suihkun jälkeen ja polttaa. Ja totuus on se että parhaat jutut ja naurut on naurettu duunin röökihuoneessa. Se parin minuutin hetki kesken työpäivän kantaa usein pitkälle...

Älkää vastatko tähän viestiin pliis että senkin selkärangaton lurjus hae apua, en mä halua sitä! Olen yrittänyt muutaman kerran lopettaa tupakoinnin, mutta ilmesesti tahtoa ei kuitenkaan ole tarpeeksi. Enkä tiedä haluano edes sitä. Olen aina polttanut noin 10 savuketta päivässä ja nyt raskaana ollessa silloin tällöin, kun himo on ollut valtava. Tiedän että aloitan varmaan uudestaan kun raskaus on ohi (parin kuukauden kuluttua), enkä jaksa stressata sitä. Elän oman näköistä elämää ja olen pirun onnellinen. Älkää moralisoiko täällä turhaan toisten tekemisiä ja tekemättä jättämisiä. Tätä tupakka ja raskaus palstaa on ikävä lukea kun ihmiset on niin ankeita ja ilkeitä!

Hyvää kevättä kaikille!

Vierailija
2/4 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan niin tupakkaa. Melkein kaikkiin nykyisiin kavereihini sekä mieheeni olen tutustunut tupakkapaikoilla, jos en polttaisi, olisin ilman heitä. Tupakka tuo niitä pieniä iloja elämään, sen hetken kun voi vaan istua sateessa parvekkeella ja polttaa, tai sen kun katsoo rannalla auringonlaskua, sekään ei tunnu yhtän niin hienolta ilman sitä tupakkaa.

Tupakkapaikkajutut on niin legendaarisia, sielä tulee parhaimmat tarinat, ja sitten taas jaksaa. Itse kyllä lopetin koko raskauden ajaksi, ei ollut vaikeeta, kävin edelleen tupakkapaikalla kavereiden kanssa, mutta söin aina omenan tupakoinnin sijasta. Minulla ei kuitenkaan ollut edes tarkoitus lopettaa polttamista kokonaan, vaikka se olisi helppoa ollutkin, en näe siihen syytä. Tiedän riskit ym. mutta se on minulle niin suuri ilo, etten halua siitä pysyvästi luopua. Synnytin kuukausi sitten ihanan tytön, ja vielä olen polttamatta imetyksen takia, mutta odotan innolla sitä, kun lopetan imetyksen ja pääsen partsille vetämään sen ensimmäisen tupakan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ihmiset on karseen hanakkaasti syyllistämässä ja latistamassa muita! Ite en polta, mutta en oo ikinä tuntenu tarvetta saarnata siitä miulle. Zemppiä.

Vierailija
4/4 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus heroiiniin? En ole koskaan kokenut niin hyviä fiiliksiä kun heroiinin kanssa.. Kuullostaako normaalilta!? Ihan yhtä tyhmältä kuulostaa teidän tupakkajutut. Kaikki ap:n kuvailemat jutut voi kokea ilman tupakkaakin. Ei se seksi parane tupakan kanssa, ei se aamu ajelu ja kahvi parane tupakan kanssa! Se on fakta!