Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten opin hyväksymään pienet rintani?

Vierailija
14.09.2025 |

Koko on A-kuppi, vaikka olen lihonut 20 kg hieman normaalipainon yli ylipainon puolelle.

Rinnat eivät vain kasva. 

Nykyään asia häiritsee vielä enemmän, kuin aiemmin, vaikka olen jo yli nelikymppinen.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi en voi edes ajatella, että hommaisin mitään miestä enää, sillä en kehtaisi edes mennä sänkyyn.

Vierailija
2/74 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vain katson kaikkia leffoja, sarjoja ja naisia livenäkin ja huomaan ne rinnat. Ja tajuan, että olen todella pienirintainen ja miltei kaikilla on isommat rinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintaiset ovat kauniinpia kuin isorintaiset

Vierailija
4/74 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän voi panna takaapäin, niin tisut ei näy.

Vierailija
5/74 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantio kyllä aikoinaan kehittyi normaalia paremminkin. Minulla on siis normaalia leveämpi lantio ja ihan hyvä perse. Miten noi rinnat jäi noin pieniksi? En käsitä. Eli en ole kuitenkaan mallia "poikamainen vartalo".

ap

Vierailija
6/74 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan susta vaimon, pienet rinnaton ihanat😍

Vierailija
7/74 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta isommat tissiliivit ja laita niihin täytettä juuri niin paljon kuin haluat. Lähes ilmaista.

Vierailija
8/74 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintaisen kanssa voi lähteä juoksulenkille ja muutenkin urheilla kun isorintaisen kanssa pitää puoli tuntia kiristellä tukiliivejä.

Vierailija
9/74 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketävarten häpeät niitä? Miehenö en piittaa yhtään rinnoista vaan lantio ja peppu sytyttävät ulkoisista asioista, korvien välinen toiminta vielä enemmän.

Vierailija
10/74 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko läski ajatellut liikkumista? Pienet rinnat menettelee, mut ylipaino ja liikunnan puute ei.

Hyi, nyt sanoit rumasti. Paranna tapasi.

Vierailija
11/74 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lantio kyllä aikoinaan kehittyi normaalia paremminkin. Minulla on siis normaalia leveämpi lantio ja ihan hyvä perse. Miten noi rinnat jäi noin pieniksi? En käsitä. Eli en ole kuitenkaan mallia "poikamainen vartalo".

ap

Kyllähän perse ja lantio kasvaa jos lihoo 20kg, miten edes tollanen lihominen on mahdollista?

Vierailija
12/74 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, ole onnellinen rinnoistasi.

Isot rinnat useimmiten ovat rumat, painavat ja epäkäytännölliset. Iän myötä venyvät ja laajenevat entisestään.

Vierailija
13/74 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin kanssasi paikkoja vaikka heti. Isot rinnat ovat aina tiellä. Mikään vaate ei istu. Urheilu on vaikeaa, jotku lajit mahdottomia. 

Vierailija
14/74 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketävarten häpeät niitä? Miehenö en piittaa yhtään rinnoista vaan lantio ja peppu sytyttävät ulkoisista asioista, korvien välinen toiminta vielä enemmän.

No yksi nettituttavuus sanoi, että tykkää isoista rinnoista. Siinä kohtaa, kun oltiin jo vuosia kirjoiteltu ja flirttiä koko ajan ilmassa. Ei oo nähny kuin kasvokuviani ja vyötäröstä alaspäin. Nyt en voi enää kuvitellakaan, että voisi tavata hänet. Tuottaisin hänelle pettymyksen.

Vierailija
15/74 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso yleisurheilun MM-kisoja parhaillaan, siellä on silikonien ja pushupien sijaan pieniä rintoja urheiluliiveillä lytistettynä ja aivan hyvältä näyttävät. 

Itse pidän pienistä rinnoistani. Toki muilla on suuretkin kauniit mutta minun identiteettiin kuuluu pienet. Seurustelin joskus miehen kanssa joka haaveili naisella isoista rinnoista. Se teki hallaa itsetunnolleni, enkä enää jatkaisi suhdetta jos kokisin etten ole haluttu. Ärsytti että kauniit rintani menevät hukkaan kun oma kumppani ei niitä arvosta. :D

Vierailija
16/74 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennäköisesti biologisesti mies.

Vierailija
17/74 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllähän perse ja lantio kasvaa jos lihoo 20kg, miten edes tollanen lihominen on mahdollista?

No siis parikymppisenä painoin 55 kg. Nyt 75 kg. Pituus lähes 170 cm.

Vierailija
18/74 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko läski ajatellut liikkumista? Pienet rinnat menettelee, mut ylipaino ja liikunnan puute ei.

Hyi, nyt sanoit rumasti. Paranna tapasi.

Ota sika porkkana. 

Vierailija
19/74 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että "miten saan anopin hyväksymään pienet rintani".

Vierailija
20/74 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvien välinen toiminta sytyttää minua miehenä eniten. Mutta valitettavasti hyvällä aivokapasiteetilla varustettuja naisia on vain niin vähän. Vasemmistoliiton ja vihreiden kannattajien lähes 60% naisosuus kertoo tästä. Onneksi on niitä älykkäitäkin naisia, muuten ei elämä olisi elämisen arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi