Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KesäHeinät vko 25***

18.06.2007 |

[size=2][color=FF3030]Tässä pinossa vaihtavat kuulumisia odotuksen iloista ja suruista kesäheinät eli ne, joiden laskettu aika osuu kesä-heinäkuun -07 vaihteeseen (21.6.-10.7.) Ethän ilmoittautuessasi kopioi koko listaa, kiitos!

[color=FF3030][size=2]21.6.

[color=0000EE]Miiu77, [color=CD2990]ikä:29, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]23.6.

[color=0000EE]Airmid, [color=CD2990]ikä: , monesko:

[color=FF3030][size=2]24.6.

[color=0000EE]Jarmiina, [color=CD2990]ikä: , monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]25.6.

[size=2][color=0000EE]joors1, [color=CD2990]ikä:30, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]@nikki, [color=CD2990]ikä: 38, monesko: toinen, poika 12/00

[color=FF3030][size=2]26.6.

[size=2][color=0000EE]lillukanvarsi, [color=CD2990]ikä: ,monesko: toinen, esikoinen 4,5 v.

[size=2][color=0000EE]maaaaria, [color=CD2990]ikä: 26, monesko: toinen, tyttö 05/06

[size=2][color=0000EE]besero, [color=CD2990]ikä: 34, monesko: kolmas, poika 97 ja poika 03

[color=FF3030][size=2]27.6.

[size=2][color=0000EE]Fiikus77, [color=CD2990]ikä: 29, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Lellu83, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Senniina, [color=CD2990]ikä: 38, monesko: toinen, poika 12/99

[size=2][color=0000EE]tiinaf, [color=CD2990]ikä: , monesko:

[color=FF3030][size=2]28.6.

[size=2][color=0000EE]koala-72, [color=CD2990]ikä: 34, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Kihara, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]AMS74, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, poika 7/05

[size=2][color=0000EE]Sannnis, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, esikoinen 1v.

[size=2][color=0000EE]jiippi, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 2.5v.

[color=FF3030][size=2]29.6.

[size=2][color=0000EE]S@nde, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, 06/04

[size=2][color=0000EE]Äp81, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 03/01

[size=2][color=0000EE]syystoivo, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 10kk

[size=2][color=0000EE]peetta, [color=CD2990]ikä: 24, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]pals, [color=CD2990]ikä: 19, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]-Veruska-, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Kuutar78, [color=CD2990]ikä: 27, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]30.6.

[size=2][color=0000EE]Spaghetti, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, poika 10/04

[size=2][color=0000EE]Merkurius76, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 5/05

[color=FF3030][size=2]1.7.

[size=2][color=0000EE]Oona1975, [color=CD2990]ikä: , monesko: kolmas, 02/04, 08/06

[size=2][color=0000EE]punatintti, [color=CD2990]ikä: 27, monesko: toinen, esikoinen 1v.

[color=FF3030][size=2]2.7.

[size=2][color=0000EE]Nintje, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, 02/04

[color=FF3030][size=2]3.7.

[size=2][color=0000EE]löllöriini, [color=CD2990]ikä: 34, monesko: kolmas (tyttö 01, poika 03)

[color=FF3030][size=2]4.7.

[size=2][color=0000EE]Jushka, [color=CD2990]ikä: 28, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]anjuusa, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]elisabet73, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: esikoinen, tm-04 rv8,km-05 rv7

[color=FF3030][size=2]5.7.

[size=2][color=0000EE]ElluP, [color=CD2990]ikä: 27, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Monument, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]6.7.

[size=2][color=0000EE]joutur, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, tyttö 07/05

[size=2][color=0000EE]S@ri@, [color=CD2990]ikä: 40, monesko: yhdeksäs

[size=2][color=0000EE]Amalia-Joel, [color=CD2990]ikä: 31, monesko: toinen, poika 10v., poika 7v. miehen aik.liitosta

[size=2][color=0000EE]melba, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, esikoinen -00

[size=2][color=0000EE]Misti, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: viides

[color=FF3030][size=2]7.7.

[size=2][color=0000EE]Omenana, [color=CD2990]ikä: , monesko:

[size=2][color=0000EE]Cityäippä, [color=CD2990]ikä: 36, monesko: toinen, poika 10/03

[size=2][color=0000EE]Sohvi@, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, esikoinen 07/05

[size=2][color=0000EE]Juska82, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]8.7.

[size=2][color=0000EE]Sunshine24, [color=CD2990]ikä: 24, monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]Irene77, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, poika 2,5 v.

[color=FF3030][size=2]9.7.

[size=2][color=0000EE]Alli-75, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: kolmas, poika -00, tyttö -01.

[color=FF3030][size=2]10.7.

[size=2][color=0000EE]annam_, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 1v.

[color=FF3030][size=2] Jo synnyttäneet:

[size=2][color=0000EE]Äp81 22.5(?) Poika 1925g, 44cm.

[size=2][color=0000EE]Cityäippä 11.6 (36+2) Poika 3180g, 50cm.

Valitettavasti Oona1975 tietoja en löytänyt(eikös hän ollut yksi..)

Kommentit (250)

Vierailija
21/250 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa nyt Veruska olla tosihommissa, ko ei oo aamun jälkeen näkyny :) Ja varmaan myös Koala on jo saanut nyyttinsä...?

CÄ: Just nimenomaan sellasen huonosti vetävän viemärin ääniä tuolta mahasta kuuluu. Piti tossa ihan vartavasten kuulostella, että mistä se oikein tulee, ko mietin eka, josko suolisto sielä huutaa, mutta ne napsumiset mukaan lukien taitaa tulla kohdun tiimoilta ne...En tiiä.

Pals: Sulla noi supparit ja olotilat kyllä vaihtelee todella mahottomasti. Ite varmaan tulisin jo hulluksi, mutta sie otat melko lunkisti :)

Tänään on ollu masukilla aivan hirvee " sambarumbatzatzatzaa" tuola kämpässään, ettei oo aikoihin tolleen steppaillu. Pitis vissiin munki alkaa steppaileen, että turvonneet varpulat sais vähän kyytiä...Mutta ko niin vätystää....Ruokaa!!!!

AJ

Vierailija
22/250 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tosiaan kun vauvalliset pysytte täällä ja muistakaakin pysyä sinne asti kun mäkin ja muut mattimyöhäset päästään remmiin... Exällekin pelottelin jo, että jos huonosti käy, niin menee vaikka miten paljon yli, ehkä 27.7. on ihan pahin skenario ja mä en anna lupaa viedä esikoista mihinkään pois Uudeltamaalta ennen kuin vauva on syntynyt. Ainakin minusta tuntuisi tosi huijaukselta, jos sillä aikaa kun olisin Pohjois-Suomessa, niin meille olis muuttanut joku uusi tyyppi, jota en ole nähnytkään.

Mä kävin tänään Stockan alessa pyörimässä ja pikkupojalle löysin vaikka mitä. Vähän liikaakin varmaan, mut paljon olen ostanut käytettynä tähän mennessä, niin onha se kiva, että on nyt vaatteita, jotka on sitten edustuskäyttöön sopivia.

Mies on poikaa käyttämässä lastenlääkärillä, kun pojalla nyt vuorostaan silmätulehdus. Tähän asti juhannusaatosta käytettiin miehen silmätippoja, kun niitä hälle viime viikolla määrättiin (tällä tavalla ei sitten saa tehdä, jos ei ole varma, että on sopiva lääke ja annostus... itse vaan tiesin, kun oli tuttu lääke pojalle ennestään ja kertakäyttöpipeteissä vielä nuo silmätipat), kun ei napannut mennä mihinkään päivystysjonoon humalaisten keskelle.

Meillä on tapana juhlia ihan kauheasti aina kaikkea pientäkin perheessä. Nytkin on pojan kolmannen nimen nimipäivät ja jahka miehet tuolta kotiutuu ja saadaan vieraat taloon sisään, niin aletaan sitten juhlia niitä kolmannen nimen nimipäiviä grillaamisen ja vohveleiden paiston merkeissä. Täytyypä tästä lähteäkin taikinaa tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/250 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla heti uudestaan naputteleen, ko luin viestisi. Meillä kans esikon kolmannen nimen nimipäivä tänään :) Että hyvää kolmannen nimen nimipäivää meän jätkille ja muille samannimisille tietysti kans :)

Vierailija
24/250 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea A-J teidänkin pojalle! Ei muuta kuin hirmuiset pirskeet pystyyn.

Meillä nyt ekaa kertaa kaksi vohvelirautaa käytössä, kun viime vuonna kesän lopussa löytyi jostain alen alesta toinen. Silloin kun noita vohveleita paistaa vähän isommalle porukalle, niin voi hyvänen aika miten monta tuntia menikään yhdellä raudalla. Ison taikinakulhollisen tein kyllä äsken taikinaa, mut nyt piti tulla vähän oikaisemaan kun varmaan sieltä Stockan aukeamisesta olen ollut puolta tuntia lukuunottamatta koko ajan pystyssä.

Vierailija
25/250 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla, että kello on jo noin ja minä vasta eka kertaa tänään kirjoittamassa?? :)

Veruska se sitten taitaa olla vauvaa hakemassa, hienoa :)

Maha se pulputtelee täälläkin, mutta minä olen kyllä sitä mieltä, että mulla ainakin se on ihan suolistosta/vatsalaukusta johtuvaa. Ainakin tuo ellun kuvaus puolitäydestä pullosta oli ihan kuin mun maha silloin, kun olen juonut enemmän. Ja välillä suolistokin kurnuttaa kuin kuteva sammakko :)

Ellu(ko?) se oli huolissaan, että jos se oma vauva ei olekaan se maailman suloisin? Huoli pois, niin kuin CÄ jo lohdutti, niin on se! Sitä pientä kääröä ei vaan kyllästy tuijottelemaan :) Ja mä olen aina ihan itku kurkussa monta päivää kotiin tulonkin jälkeen, kun se onni on niin suurta! Vaikka meillä kyllä esikoinen (13v tytsy) tässä yhtenä päivänä just totes, että se vauva on sitten taas sellainen " tummanpunainen ja ryppyinen" :) Mutta ei mun mielestä ole :)

Peetalla oli jännä automatka ollut. Onneksi soititte poliisille, kaikki ei nimittäin olisi soittanut :(

Claudiin@lle jaksamista ylimeneviin päiviin. Se on mun kauhuskenaario, että yli menee...

ON: ei sitten mitään! Ei limaa, ei vettä eikä kunnollisia supistuksiakaan. Tänään olen kokeillut kahta s:ää, shoppailua ja suklaata :) Sauna on meillä nyt pois pelistä eli sitä s:ää ei voi kokeilla. Siivonnut en tänään ole, ellei pihahommia voi sellaisiksi laskea. Kävelylle ollaan kohta lähdössä, mutta kun mun vauhti on nykyään niin hidas, niin eipä ole siitäkään paljon iloa. No, onhan se jonkun oltava se viimeinenkin...

Missä muuten kuutar? Et kai ole ottanut varaslähtöä, tiistainahan meidän vasta piti :)

Nyt ovesta pihalle!

Misti 38+2

Vierailija
26/250 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Mies vois olla eri mieltä, märisen ja vongun varmaan koko ajan. ÄRSYTTÄÄ ku yöt menee plörinäks, kamalasti koskee, sit siitä ei kuitenkaan ole hyötyä. Oih ja voih.. No mutta! Välillä pitää olla positiivinen. Yrittää.. Te autatte ihan kauheesti, mä oon tänäänkin vaan kytännyt että tulis lisää juttua palstalle.. Oikeesti, meneeköhän tää jo vähän naurettavaksi, kun aina yritän viivytellä tänne tuloa että kerkeis kertyä enemmän tekstiä :D Jooho, ei elämää täällä.

Ihania kesäjuhlia vaan Melban porukoille, hyvää kävelylenkkiä Mistille ja A-Jlle vesien menoa niin ahistus loppusi alapäästä :D Tai sitten ei mutta ainakin asiat edistyisi.. Ja Peetta, hyvä tosiaankin että soititte ne poliisit! Itse oon kerran kanssa soittanut, vaikka ei ihan noin epäilyttävää menoa ollut.

Voisin vaikka... Syödä tai jotain. Klääh.

P

Vierailija
27/250 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipäs päivä vikkelään.

Lähdettiin tosissaan puolilta päivin keskustaan (tuli käytyä siellä stockallakin, kuten melbakin, mutta jätin 4. kerroksen tarkoituksella kokonaan väliin). Päätettiin sitten mennä leffaan kun ei tässä tunnu mitään muutakaan tapahtuvan. Käytiin katsomassa Oceans 13. Kummasti sitä jaksoi kaksi tuntia ja vartin istua ilman vessaa, pitää vaan malttaa olla juomatta. Ja takastullessa Pizza Hutin kautta kotiin, että ei se Pals sun mäkkäris ole vielä mitään, tossa sitä rasvaa vasta onkin.

Julle veti sellaista rallia leffassa koko kaks tuntia ettei mitään rajaa, ilmeisesti kovat äänet piti hereillä, vaikkei tuossa elokuvassa mitään räiskettä olekaan. Nyt onneksi painunut ruuan jälkeen takaisin unten maille, kyllä se otti aika kipiää kyljistä kun herra jomotti. Eikä selkä kyllä enää tollaisista leffassa istumisista tykkää, onneksi oli pehmeä laukku mukana niin sai vähän selän taakse tukea.

Veruska tosissaan sit jäi sille tielle.

Siitä pulputtamisesta mahassa, että munkin mielestä se kuuluu ja tuntuu enemmän tossa vasemmalla ja koska Julle viihtyy ja on viihtynyt kokoajan mahan oikealla sivulla niin en usko sen olevan kohdusta tulevaa ääntä vaan ihan mahalaukusta. Mutta sen verran kovaa se on, että esim mies kun kävelee vieressä niin kuulee.

Peetta teki oikein kun soitti poliisit. Mä olen soittanut useaan otteeseen itsekin, kerran mm oman setäni perään ja syystä. Se on kansalaisvelvollisuus. Pidetään peukkuja et näette enneunia.

Mistin tunteisiin osaan kyllä ottaa osaa, täällä ei taas ole ollut pariin päivään yhtään mitään synnytykseen viittaavaakaan. Mutta nyt saakin olla ainakin huomiseen asti sisässä, koska mulla on kampaaja klo 10.30 ja sinne aion kyllä päästä. Et enköhän mä täällä sit sun kanssa ole täysissä viikoissa kärsimässä (tänään siis 38+3).

Nyt jos lähtis alakertaan lepuuttamaan tota leffan rasittamaa selkää ja Jullekin tuntui heräävän ja iskevän kantapäänsä suoraan vatsalaukkuun, joten parasta mennä potkimaan poika takaisin kuosiin.

Illanjatkoja!

-E-

Vierailija
28/250 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täällä edelleen, älä huoli, Misti! Ei supparin supparia koko päivänä (tehtin tunnin reipas lenkkikin!), eikä edes oikeestaan menkkamaista jomotusta... Joten, saattaapi se tiistainkin ohi mennä! Luin tuosta Vau-kirjasta, vai mikä nyt lieneekään virallinen nimitys tolle nlasta saadulle " oppaalle" , että suurin osa vauveleista syntyy 40+2, se olis sitten torstai. Passais mulle kyllä.

Enempiä en nyt jaksa turista, toivottavasti nyt tosiaan ainakin osa porukkaa pysyy kasassa vielä hetken, että on seuraa =)

Kuutar ja E-L. 39+5

Vierailija
29/250 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhalteleekohan tuo ipana tuola jotain jättisuurta ilmapalloa, ko meinaan suorastaan räjähtää?! Ja mitä lie hemohessiä on vetäny, ko viuhtominen on aivan älytöntä (aivan, ko siinä Mistin? laittamassa videolinkissä) ja se käy muuten pirun kipeetä. Potkasis ees nyt vaikka kalvot puhki, että pääsis eroon noista väännöistä ;) Tosin tunkee kyllä itteensä melko ihanasti tuonne alaskin...Voi däääm, että miten voikin niin pieni ihminen saaha aikaan isoa kipuilua :) Muttei silti aiheuta suppareita...*valivali* Soriii....

AJ ja puis

Vierailija
30/250 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän ne poliisit soittaa, näiden liikenneturvallisuus asioden tärkeys täs raskauden myötä vaan kasvanu. Toki tärkeetä muutekin.

Täällä myös pulputusta välillä tääl ylävatsalla, varsinkin jos kumartuu, saattaa olla mahalaukku. Mutta myös alakerrassa pulputtaa/rutisee aika ajoin.

Kova möykkä myös masussa ollut nyt iltapäivästä, koko ajan vauva liikkeessä. Päällään ettii reittii ja peppu pyörii. Välillä vihloo taas alapäätä niin, ettei pääse kävelee. Mä kans toivon et rikkos ne kalvot, kun kerran virtaa riittää, niin riittäs sit syntymiseenkin =)

Mä alan kyl pikku hiljaa asennoituu siihen että yli menee niin et pamahtaa, ja paljon.

Te ootte puhunu niin paljon lätyistä, et alko tekee mieli ihan sikana. Mies lupas tehä, namsk!!! Meen oottelee niitä =)

Vierailija
31/250 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä sitten kävi, että osastolla oltiin:-( Arvo oli noussut yli rajan ja samantien lähdettiin valoihin. Voitte arvata, että pillitin. Arvo lähti kuitenkin hyvin laskemaan ja tyttö onneksi viihtyi solariumissa.

Täällä oli sillä aika aikamoiset äksönit käynnissä. Veruska ja Palsko ovat hävinneet linjoilta tositoimiin??

Täytyy taas paremmalla ajalla lueskella tarkemmin ja palata kommentoimaan. Ellulle kuitenkin sen verran, että mun mielestä 3h välein herääminen on ollut uskomatonta juhlaa. En ole voinut pienessä mielessäkään kuvitella, että vauva voi nukkua niin pitkään yhteen putkeen:-)

Vierailija
32/250 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harmi että jouduitte valoihin, mutta sehän on vaan pienen parhaaksi.. Ei sitä silti toivo! Onneksi se on nyt takana päin :)

Enkä mää viel mihkää menny.. TOSIN nyt tuli ekan rehellisen kerran limaa, misson jotain ruskeeta, mutta ei kyllä kirkkaita veriviiruja. Katellaan.

Elluhan oli reippaillut kanssa, mainiota!

Nyt koiruuden kanssa pihalle tsippaamaan, toinen näyttää niin nuutuneelta että pitää saada häneenkin vähän eloo..

-P

Vierailija
33/250 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rauhallinen oli koko juhannuksen aika.

Tänään on hikoiluttanut taas pitkästä aikaa rankasti ja ilmeisesti limatulppaa alkaa irtomaan. Aamulla tuli puolen kämmen kokoinen sitkeä limamöykky, jossa ei kyllä mitään vereen viittaavaa sävyä, mutta ei kai se oikein mitään muutakaan voi olla.

Nyt on taas ollut muutama aika tiukka supistus, mutta niinhän on viime aikoina ollut joka ilta ja kohta varmaan laantuu.

Aika monella alkaa olla jo käärö kainalossa, välillä iskee oikein kateus kun itse joutuu mahan kanssa vielä lyllertämään. Toisaalta on ihan onnesta soikeana muiden puolesta ja varsinkin kun kuvia näkee.

Nytpä hilpaisen vielä ulos pyykit levittelemään narulle kun keli on vielä hyvä.

J

Vierailija
34/250 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset ku sulla Jiippi, onnessaan voi olla muiden puolesta mutta välillä tunteet heittää häränpyllyä kun muut saa vauvojaan ja itse vaan ei :D Vaan eiköhän itse kukin meistä jakaudu tässä aika piakkoin..

Vois jo yrittää nukkumaan. Katottiin Training Day ja käytiin pienellä kävelyllä. Mahaa vihloskelee aika kunnolla, samoin kohdunsuuta. Olin liannut housunikin tolla ruskeella limalla, pitänee vaihtaa mummoalkkariin ja vaipattaa itsensä yöks.. :D Sori karkeat ilmaisut. Karkeista ilmaisuista puheen ollen huomasin tekstejä taaksepäin selatessani, että olin kirjoillut joissain tunnekuohuissa aika rankasti ja vielä capslockilla, anteeksi!! *punastus*

Ja hyviä öitä kaikille!!

P & P

Vierailija
35/250 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kirjoittanut vauvan laskeutumisesta. Niin se vaan on, että kaikilla se ei laskeudu ja silti lähtee synnytys käyntiin. Mulle kävi nyt toisen kerran niin. Todella ylhäältä lähdettiin työtä tekemään (lääkärikin saneli, että TODELLA ylhäällä) ja niin se vaavi vaan sieltä ulos tuli.

Joku oli revennyt tosi pahasti. Anteeksi nyt, kun en muista kuka. Itse selvisin ilman epparia ja pari tikkiä pistettiin pieneen repeämään. Alapää tuntuu toimivan ihan hyvin ja saan pissankin katkaistua kesken losotuksen. Ei istumis- tms. vaikeuksia ja ajatus on käynyt jo muittenkin sänkytouhujen puolella;-) Pitää vaan se jälkitarkastus odottaa..Toivottavasti enemmän revenneet paikataan kuntoon kunnolla!

On se oma vauva vaan niin nätti ja suloinen ja musta on ihaninta, kun se tuossa tissuttelun jälkeen on olalla tuhisemassa ja silkinpehmeä tukka poskea vasten. Nyyyh! Tässä nyt hehkuttelen ja toiset vielä oottaa pakettia..Ilkeä ihminen. Lähettelen kuitenkin supparisäteitä kaikille niitä haluaville.

Nyt nukkumaan 3 tunniksi ja aamulla taas kontrolliin. Piru, jos taas joudutaan osastolle.Grrrr.

Vierailija
36/250 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniina: toivottavasti ei tartte enää osastolle mennä!

Vai ollaan täällä kateellisia vauvallisille ja harmitellaan kun itse tarttee lyllertää ;) Mä just tänään lenkillä sanoin miehelle, että jos jonkun vieraan kanssa lenkille lähtisin, niin taatusti ei uskoisi että LA on ylihuomenna, niin joutua kävelen, eikä lyllertämisestä ole tietoakaan. Ei siis oikein uskoisi itsekään, että lähtö synnyttämään voi tapahtua periaatteessa koska vain. Ja kun on näin oireetontakin....

Huomenna taas reippaalle lenkille ja vois vaikka leipoakin jotain, jos sais jotenkin pakastimeen ahdettua, alkaa aika käydä pitkäksi kohta :O

Nyt on mentävä kokeilemaan, josko uni tulis...

Kuutar ja E-L. 39+5

Vierailija
37/250 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vähän kommentoinnit ja kirjoittelut, kun kotiuduttiin sillon torstaina ja perjantai aamuna mentiin kanssa bili-kontrolliin... ja niin paukkui meidän arvot kanssa rajoista yli ja valoihin naps. Poika osastolle ja äiti pillittää - on se rankkaa, maito nousee, imetyshuolia jatkuvasti ja julmettu rintatulehdus riski, kun kokemusta on nääs.

Eli perjantaista asti ollaan oltu osastolla ja kotona, osastolla ja kotona, ja taas ollaan kotona, aamulla klo 7 taas arvoja otetaan. Nyt ollaan kotona sattuman kaupalla, kun päätin lähteä sittenkin imettämään iltaimetyksen osastolle (täällä ei saa äidit yöpyä), ja kuulin että lääkäri oli jo määrännyt pojan yöksi ilman valoja osastolle, mutta sain neuvoteltua yöksi kotiin ja aamulla sitten taas...

Pitäkää peukkuja että nyt tää hoito ois meiltäkin jo ohi!!

Vuodoista ja lorinasta, mulla tuli melkein viikon verran sellaista kirkasta hajutonta nestettä, ennen kuin synnytys oli käynnissä - eikä ollut siis lapsivettä vaikka itsekin sitä hetkittäin ajattelin kun sitä suoraan vaan lorotti ja valui. Vedet meni ekalla ponnistuksella, toisella tuli pää ja kolmannella loput - ponnistusaikaa 1 minuutti...

Synnytyksestä vielä: meillä esikko tuli kanssa 5 tunnissa, kokonais aika. Ehdittiin sitä vähän hidastaakin epiduraalilla. Tää toinen sit meinas tulla ihan jo tohon makkarin lattialle - miehen sisulla selvittiin sairaalaan ja suoraan petiin ponnistamaan. Tosin mä olin tapellut vastaan jo jonkin verran matkalla... Tuun viel kertoon tarkempia kuvauksia mahd jossain välissä, mut nyt maate - että jaksaa aamulla taas testeihin *huoh*

Tsemppiä ja suppareita, :D

Sannnis

Vierailija
38/250 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

te kaikki olette niin ahkeria palstailijoita, että hävettää oikein laittaa viestiä näin kerran viikkoon ;). Mutta tulen nyt lohduttamaan muita mahallisia, ettei kaikilla todellakaan ole vielä sitä vauvaa sylissä ;). Toisaalta laskettuun aikaan on vielä yli viikko. Sehän meissä kesäheinissä just, kun toisilla tosiaan la:t paukkuu ja toiset vielä sitä " onnellisesti" odottavat. taas supistaa - olikin tuossa jo pitkään supistelematta. Otin ennen jussia uuden asenteen: Päätin, että en edes odota synnytystä, jotta aika menisi nopeammin - projektiin kuului myös se, etten käynyt täällä palstalla ja hups - torstai muuttui sunnuntai-yöksi nopeasti ;). - ja näin ollen vauvan tuloon olisi kaiken järjenmukaan vähemmän aikaa - mun tapauksessa tää raskaus lähtee tietenkin jotenkin taakse päin ja saan odottaa toiset 9 kuukautta.

haluaisin jo päästä tästä valtavuudesta eroon - en jaksa olla enää näin kömpelö! odotan kovasti vauvan lisäksi sitä, ettei koko ajan tulisi painoa ja läskiä lisää... Ehkä pinnallista - mutta rajansa kaikella

Tsemiä kaikille! yritän minäkin saada yön jotenkin ohi...

t löllis 38+6

Vierailija
39/250 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yötä kulutellaan täälläkin. Nukuin vähän sekavasti 23-1.30, supisteli ja särki. Sit vähän aikaa kärvistelin suppareiden kanssa, mut nekin loppui, unettomuus jäi.. Pakko vetää lihapullaa kun kaamee nälkä yhtäkkiä, vaikka vedin aika tuhdin ruuan tossa illallakin.. Btw, täällä revennyt kyljet kirjaviks arvista tässä viikon sisään. Jei.

Ei ole elo ihan auvoa vaan teillä vauvakkaillakaan :( Toivottavasti pääsette senniina ja sannis pois niistä valohommista pian!! PALJON voimia. Supistussäteet vastaanotettu.

Mitähän tässä loppuyön tekis.. Hohhoi.

P

Vierailija
40/250 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä uus lista on aloitettu.

Ja heti hirmun paljon onnea CITYÄIPÄLLE.

Ihanaa, vihdoinkin vois sanoa uskoisin. ja kyllä oli nopsaa toimintaa..

No omaan napaan nopsaa...Vähän alkaa jänskäämään tää päivä..Kohta pitäis soittaa kättärille ja kysyä koska saa mennä. Mies menee nyt ensin töihin ja tulee sinne sitten perässä. Aamu kuudesta asti oon ollut hereillä. Kauheesti väsyttti mutta en vaa saanut veskireissun jälkeen unen päästä kiinni..Tiedättehän te naiset sen..

Etenkin kun vähän jännittää ja sillee.

Ja supisteli illalla niin hyvin että aattelin että nyt tuli lähtö..ja pyh...Taas ne yöks rauhottu.

Varattuhan se Kättärin osaston numero tietty heti kun pitäis soittaa.. Ärsyttävää. No sain kiinni kätilön ja nyt kiireellä aamupalalle ja sitten menox. Eli ysiin mennessä pitää olla osastolla.

Infoilen kun kotiudun. Nyt vaan luottaen siihen että kaikki menee hyvin eikun menox (tyhmä lause mutta ymmärrätte varmaan pointin)

Miiu + " pave" 39+4