Vauvapalsta koitui kohtalokseni :-(
Tämä on suoraan kuin kauniista&rohkeista. Mieheni löysi minun ylläpitämän ketjun missä olen avautunut suhteemme laadusta ja paljastanut intiimejä asioita. En munnellut tarpeeksi faktoja ja mies löysi sivuhistorian kautta juuri " sen" ketjun. Käsittämätöntä.
Hän on lukenut ketjua aina kun olen ollut poissa ja tunnistanut minut siitä. Voi itku...
Olen ketjussa paljastanut kaiken menneisyydestäni ja salaisia tunoja nykyhetkestä, mikä on ollut miehelleni shokkihoitoa.
Paljastukset on sitä luokkaa että mies harkitsee nyt vakavasti eroa ja on olut allapäin jo monta päivää
En vieläkään voi tätä uskoa...
Kommentit (44)
Eräs fiksu ja filmaattinen av-mamma kirjoittelin tänne tarinaa " parisuhteestaan" , todella kaunisteltuna ja vääristeltynä. Mies sattumalta löysi ketjun ja pisti kyllä miettimään eukon todellisuudentajua... Nyttemmin miekkonen on siitä hullusta päässyt eroon :-D
aina sama laulu. Parisuhteeseen ei jakseta panostaa mutta ulkopuolisia suhteita kyllä kalastellaan. Yöllä soitellaan vieraille mutta ei nähdä mitään vaivaa oman suhteen eteen.... ai niin, mutta se olikin miehen tehtävä pitää akka tyytyväisenä.
Vierailija - 28.06. 11:27 vastaa tähän viestiin (7/68)
Hahah :-D Tiedän vähän vastaavanlaisen tapauksen joulun tienoilta.
Eräs fiksu ja filmaattinen av-mamma kirjoittelin tänne tarinaa " parisuhteestaan" , todella kaunisteltuna ja vääristeltynä. Mies sattumalta löysi ketjun ja pisti kyllä miettimään eukon todellisuudentajua... Nyttemmin miekkonen on siitä hullusta päässyt eroon :-D
Ja ap, olosuhteisiin ja tunteisiisi nähden olet toiminut harvinaisen pidättyväisesti. Et mennyt pettämisessä pahimmalle tasolle, joka on niin todella yleistä.
Kyllä noita tunteita voi syttyä erityisesti silloin kun oma parisuhde voi huonosti. Toivottavasti saatte miehenne kanssa välinne selvitettyä.