Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvapalsta koitui kohtalokseni :-(

Vierailija
17.06.2007 |

Tämä on suoraan kuin kauniista&rohkeista. Mieheni löysi minun ylläpitämän ketjun missä olen avautunut suhteemme laadusta ja paljastanut intiimejä asioita. En munnellut tarpeeksi faktoja ja mies löysi sivuhistorian kautta juuri " sen" ketjun. Käsittämätöntä.

Hän on lukenut ketjua aina kun olen ollut poissa ja tunnistanut minut siitä. Voi itku...

Olen ketjussa paljastanut kaiken menneisyydestäni ja salaisia tunoja nykyhetkestä, mikä on ollut miehelleni shokkihoitoa.

Paljastukset on sitä luokkaa että mies harkitsee nyt vakavasti eroa ja on olut allapäin jo monta päivää

En vieläkään voi tätä uskoa...

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole salattavaa, tunteistaan ja ajatuksistaan saa täällä puhua, sitähän varten tämä paikka kai on!?

Vierailija
22/44 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus yksityisyyteen ja omien ajatusten läpikäymiseen, postiin ja sähköpostiin ei ole oikeutta edes avioparilla. Ei edes päiväkirjaan. Toinen asia on jos antaa erikseen luvan avata toisen posti.

Tämä tapaus on tietenkin kinkkisempi kun kirjoittaa julkiselle foorumille... Oletko toisaalta salaa toivonutkin että löytäisi kirjoitukset vai tuliko ihan tosissaan yllätyksenä?

Ajatustensa kirjoittaminen usein auttaa itseä läpikäymään tunteitaan ja suunnitelmiaan,itsekin usein kirjoittelen aloituksia ja yllätyn vastauksista jotka saattavat saada omia ajatuksia uusille urille tai sitten ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 täysi-ikäistä lasta ja 2 koululaista. Kellään ei ole salasanoja, eikä kukaan poista täältä mitään. (tiedän koska kone keittiössä) Kaikki kunnioittavat toistensa yksityisyyttä!

Vierailija
24/44 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka puhuin ihan asiaa ja huomasi itsekin sen, että 90% ihmisistä oli samaa mieltä mun kanssa, että ukko on ollut tosi pässi niin silti vaan haukkui mua, että olen idiootti kun tänne kirjoitan.

Ja todella kukaan ei voinut tunnistaa kun kukaan ystävä ei meidän TODELLISESTA arjesta mitään tiedä, kun en ole viitsinyt kellekään puhua.

Tietty seuraavaksi jos tänne eisaa avautua ukon mielestä soitan sen mutsille ja faijalle mitä pässsiä se on taas tehnyt..

Vierailija
25/44 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kirjoitellut tänne välillä aktiivisemmin ja välillä passiivisemmin miehen pettämisestä, joskus aloin hänen puheistaan epäillä että on lukenut niitä keskusteluja,

en syyttänyt häntä suoraan, mutta sanoin että toivon ettei lukisi, koska on minun henkilökohtaisia mietteitä ja tuntoja, puran pahaa oloani muiden petettyjen kanssa täällä välillä ja se on ikäänkuin terapiaa ja auttaa jaksamaan eikä tarvi riidellä miehen kanssa asiasta syyllistäen jatkuvasti.

Mies sanoi ymmärtävänsä ja ettei käy lukemassa (ei ole kuulemma tosin koskaan lukenut, kröhöm), välillä uskon hänen sanaa ja välillä en kun asiaa ajattelen/tänne kirjoitan,

mutta väärin minusta on varta vasten etsiä toisen kirjoituksia, se on sama ku penkoisi päiväkirjaa tms. Se on itseasiassa ajateltuna todella väärin tehty.

Vierailija
26/44 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miehellesi olisi vielä lisää löydettävää?

On varmaan kuitenkin niin, että ne asiat, joista kirjoittelit ja jotka ovat tapahtuneet tai joita olet ajatellut, ovat syynä siihen, että miehesi haluaa ehkä erota, syynä ei ole se, että hän löysi aloittamasi ketjut. Jos olisi löytänyt jotain viatonta, ei varmaankaan olisi niin huonosti asiat, että tahtoisi erota.

Olen muuten itsekin tunnistanut viesteistä ihmisiä, jotka ovat luultavasti luulleet olevansa tunnistamattomia. En tosin läheisiä.

Vierailija
27/44 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä esimerkiksi. Joitain asioita oli vääristelty niin, että kyseinen mamma sai asiat omalta kannaltaan edulliseen valoon, todenperäisyys oli sitten taas jotain ihan muuta...

En taida viitsiä paljastaa mikä ketju kyseessä oli, kyseinen muija kun taitaa pyöriä täällä edelleen enkä kuitenkaan ole ilkeä ihminen... :-D

Vierailija
28/44 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tuo kaivattu ketju:

laita hakuun " 26:n tilannetietoja"

siitä aukeaa koko ketju

ero tosiaan mietinnässä...

t.26:n aviomies

Vierailija
29/44 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt ketjua- jeesatkaahan vähän.

Nimin. tosi utelias palstamamma

Vierailija
30/44 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En löytänyt ketjua- jeesatkaahan vähän.

Nimin. tosi utelias palstamamma

Vierailija
31/44 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyllä ole palstan vika, vaan ap:n vika jos liitossa tuulee...

Vierailija
32/44 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monella on mies, joka urkkii jotain vauvalehden keskustelupalstan ketjuja!???Täh?! En voisi IKINÄ kuvitellakaan, että oma mieheni edes ajattelisi tekevänsä jotain vastaavaa...

33/44 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

27:

Meillä on omat salasanat koneella. Eikä ole kyllä kummallakaan niin paljon intressejä, että lähtis sumplimaan toisen " tiliä" kepulikonstein auki.

Vierailija
34/44 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaan voi kirjoittaa mitä vaan ja vaikka kirjoittaisi suoraan omasta elämästään, se harvemmilla on niin ainutlaatuinen, etteikö kenelläkään mulla voisi olla vastaavaa. Ja ihan sama jos joku tuttu epäilee jonkun tekstin olevan multa, niin senkus epäilee, tuskin uskaltaa sitä päin naamaa tulla sanomaan kuitenkaan. ;-)

Vierailija
35/44 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo istuu puolen vuoden ajan joka ilta tietokoneen ääressä mm. vauvapalstalla, ja miehelle on juuri selvinnyt suhde työkaveriin, voi olla pakko tarkistaa...

Vierailija
36/44 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sieltä löytyy

Vierailija
37/44 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on tehnyt väärin ja loukannut sinua, mutta kyllä sinunkin on syytä katsoa peiliin. Jos suhteessanne olisi kaikki hyvin, ei tuollaista olisi tapahtunut. On hyvä että eroatte, ei vaimosi sitä kuitenkaan saisi tehtyä. Pääseepähän vaimosi pois huonosta suhteesta, jossa häntä ei rakasteta eikä kunnioiteta. Nyt myös sinun on syytä ottaa opiksesi seuraavaa suhdettasi ajatellen, eikä tuudittautua siihen ajatukseen, että vaimon syytä oli kaikki paska suhteessanne. Ota myös itse vastuu suhteen onnistumisesta.

Tsemppiä teille molemmille, muistakaa että lapsi ei ole mihinkään syyllinen, älkää käyttäkö häntä pelinappulana milloinkaan.

Vierailija
38/44 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. Utelias

Vierailija
39/44 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkiin suhteisiin.

Vierailija
40/44 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Voi kun pystyísin sanoiksi pukemaan sen myllerryksen mikä päässä liikkuu.. Ensinnäkin olimme aika varomattomia ja mieheni esim selasi salaa puhelimestani soitetut/vastatut puhelut ja sieltä löytyi myös ihstukselleni lähtenyt puhelinsoitto--yöllä.

Sen jälkeen vedimme aika tiukalle; ei soittoja, txt-viestit minimiin ja messenger pannaan.

Näistä toimenpiteistä huolimatta tunteet roihuaa kuin riivatut. En vittu saa päästäni pois sitä miestä. Meidän henkinen puoli kohtaa täysin, olen ihan kuin huumattu. Kaipaan hänen syliinsä joka hetki.

Ja hänkin kaipaa minua.

Mieheni on paniikissa. Ensimmäisen kerran kymmeneen vuoteen olen saanut hänet havahtumaan siitä mikä meillä ei ole hyvin. Nyt en vaan jaksaisi ponnistella suhteemme eteen, vaikka pitäisi.

Tämä ketju lähti liikkeelle siitä että sinä ap halusit rakastella ihastuksesi kanssa. Jännä juttu, mutta minä en ole nyt edes ajatellut sitä asiaa. Jotenkin on menettänyt merkityksensä.. Tunteet vie sata-nolla.

Voi kun eläisin jo vaikka loppuvuotta. Tämäkin asia olisi saatettu päätökseen. Olen niin vitun huono ihminen :-( "

" Mitä kuuluu?

Lopahtiko se ihastus sitten kokonaan?

Minä olen nyt puoli vuotta pyristellyt tässä.

Ehkä tunne on aavistuksen laantunut, mutta oma avioliitto ei suinkaan ole mennyt parempaan suuntaan :-( Päinvastoin. Hassua mutta se pariterapia on jotenkin pahentanut asiaa kun siellä on molemmat avautuneet. Itse sain ainakin sokkihoitoa kun mies antoi tulla täydeltä laidalta mitä minussa häpeää ja inhoaa :-(

Sen jälkeen onkin ollut hyvin viileää.

Ja ihastus sitten. Meillä oli yhteinen yö, mutta se ei ONNEKSI kuitenkaan johtanut yhtymiseen. Juttelimme kyllä melkein koko yön ja silittelimme toisiamme mutta ei onneksi sen kummempaa.

Viime aikoina olen vihdoin tajunnut sen että ei se ruoho sen vihreämpää ole. Ihastuksessani on kasapäin raivostuttavia piirteitä jotka huomaan jo nyt.

Silti olen vielä hänessä kiinni.. niin kauan kuin hän päästää irti.

Olisi kiva kuulla sinusta ap :-) Toivottavasti sinulla on asiat kunnossa. "

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä