Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää, kun täällä kaikkitietävät äidit tulee heti päälle

Vierailija
01.06.2007 |

ja pätemään, jos kertoo jostain ongelmasta. Ja sitten kun asiaa selvittää enemmän, ettei oikeasti asiat ole oma vika vaan lapset on oikeasti vaikeita tms. niin kukaan ei enää vastaa MITÄÄN. Eli tulos: besserwisserit ei oikeasti tiedä HÖLKÄSENPÖLÄYSTÄ.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan johtuvat esim. lasten luonteista, joskus vanhempien toimista, joskus molemmista...

Sen olen huomannut, että jos itsellä on helppoluonteisia lapsia, helposti tullaan nyrpistelemään niille, joilla on vaativampiluonteiset lapset. Esim. vauvana toiset nukkuvat hyvin vähän ja toiset melkein koko ajan.. Toiset tarvitsevat paljon enemmän syliä kuin toiset.

Monet eivät ymmärrä, että ihmiset ovat erilaisia, jo lapsina.. Jos itsellä on helppo vauva, on helppo olla besserwisser ja tuomita vaativien vauvojen vanhemmat osaamattomiksi.

Vierailija
2/4 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni puhuu, mutta kun sattuu pulma omalle kohdalle tulee nöyräksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankala uhmaikäinen, ja luonnekin lapsella on tulinen ja tussahteleva.

Silti väitän, että olen itse tehnyt vahingossa tai virhearviona ihan typeriä mokia, vetänyt ihan väärästä narusta ja jopa välillä pahentanut lapsen pahaa oloa.

Eli kyllä vaan suosittelen, että oikeasti tosi tarkasti katsoo myös oman toimintansa läpi!

Vierailija
4/4 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee myös takuulla tehtyä enemmän mokia, koska on itse uupuneempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän