Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mitä teen!

Vierailija
17.06.2007 |

Olen hankkinut itseni mukavaan tilanteeseen: Mies lähti eilen jonkun kaverinsa mökille, eikä ole palannut. Minulla on puhelin ja sim-kortti rikki. Toinen lapsistamme on sairaana ja valvoi käytännössä koko yön huutaen. Nyt sain hetkeksi nukkumaan. Meillä ei ole suppoja myöskään....mitä teen? Väsyttää ja ahdistaa...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan juuri siksi, että kuka varhaisina hetkinä ovikelloa soittelee, niin hätähän sillä vaan voi olla.

Vierailija
22/33 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oven takana näkyy naapuri kurjassa kunnossa sairas lapsi sylissä, niin av:llahan ei voi ovea avata? Huh huh. Toki avaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tollot! Ratkain jo asiat omalla tavallani ja sain apua yhdellä puhelinsoitolla ja pääsen tarvittaessa lääkäriin ja sain muuten niitä suppojakin. Toisilla on toimiva tukiverkosto, toisilla ei. Ja yh:ksi jää, jos ei osaa hoitaa asioitaan, kuten aikuisilla ihmisillä on tapana. Uusavuttomuuttako-minähän ratkaisin asian, tavalla jota kukaan teistä ei ehdottanut. Ja nyt minulla on parempaa tekemistä, kuten lähteä hoitamaan lapseni ja itseni kuntoon. Täältä ei ainakaan myötätuntoa heru. Tietenkin avaisin oven itse, kaikki ei.

Vierailija
24/33 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viesti oli sekava, ja minäkin käsitin sen niin, ettei hän osaa toimia miehen ollessa mökillä.

Vierailija
25/33 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me tiedetään, että ap:n kielessä se meinaa, että prepaidilta saldo finito ja kännyn akku lataamatta?

Vierailija
26/33 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kukahan tässä on säälittävä?!

En minä ainakaan yh,na ole koskaan ollut noin onneton, ja lapsen kanssa on valvottu, yö jos toinenkin.

Vierailija
27/33 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaankaan ole yhtään ylimääräistä! Lähtisitkö itse sairaan ja toisen väsyneen kanssa apteekkiin jos voisi olla joku muu vaihtoehto??!?!

Vierailija
28/33 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua hakemaan että saa sitä apua sitten soitettua että lapsi saa lääkettä tai pääsee lääkäriin tai äiti lepäämään. Minä sain myös kuvan että ei ole muita joilta apua saisi kuin mies mutta totuus olikin että on hyvä tukiverkko joten ei mitään hätää ollut ap:lla sitten kuitenkaan.

Itse olen valvonut lähes vuoden muutaman tunnin nukkumisilla kipeän lapsen kanssa ennen kuin kipuihin löytyi syy ja järjissäni pysyin kuitenkin. Olen myös ollut naapurin ovikelloa pimpottamassa klo 6 aamulla kun synnytys käynnistyi enkä saanut isompia lapsia minnekään ja kyllä meillä ainakin joku naapureista auttaa hätätilanteissa kuten tuossakin auttoi. Ensimmäinen jota kokeilin ei silliin avannut mutta toinen avasi ja otti lapset luokseen. Harvoinpa kenelläkään niin huono tilanne että naapureita on vain yksi.

No mutta onneksi ap sai tarvitsemaansa apua ja asia on hoidossa.

Vierailija
29/33 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe itseäni onnettomaksi ja säälittäväksi, päinvastoin. Asiat järjestyivät kin helpommin kuin luulin, kun löysin sen vanhan pre-paidin käyttööni ja sain asiat hoidetuksi. Yö ja toinen on valvottu tässäkin perheessä. Miehellä oli mennyt överiksi, oli sammunut(kun ei käytä alkoa paljoa) ja siksi jäänyt yöksi... ;) Onneksi on olemassa, eikä tarvitse olla yksin näin avuttomana ihmisenä, eikä myöskään tarvitse olla yh.

-Ap

Vierailija
30/33 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap eli akateemisesti kouluttautunut 30-vuotias omistusasunnossa asuva kahden lapsen äiti, avioliitossa

Vierailija
31/33 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh:illa ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin pärjätä iitse, enkä kyllä muutenkaan uskaltaisi laittaa lapseni turvallisuutta kenenkään miehen vastuulle vaan hoitaisin asiat itse, vaikka se mies oliski....

kannattaako niitä lapsia tehdä jos ei osaa niistä itse huolehtia??? ja jos toinen lapsi on kipee ni sit vaikka toinen herätetään ja hoidetaan kipee lapsi kuntoon, se on etusijalla..

Vierailija
32/33 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minun yh:teni on aivan oma valinta...

ap- toisen naisen luona se sun miehes on ollut...onhan se parempi joo olla miehen kaa joka ei arvosta omaa perhettään...:D

Vierailija
33/33 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut joitain viestejä täällä ja lähes jokainen aloitusviesti on saanut typeriä ja mollaaviakin vastauksia...

Sanoisin, että kuka tahansa (yh, perheellinen...) voisi kirjoittaa aamuyöstä tuollaisen viestin ihan vain purkaakseen tuntojaan tänne. Eihän siiä viestissä ollut mittään miksi tätä ap:ta pitäisi ruveta haukkumaan!

Ja hienostihan se tilanne tuli ratkaistua. Minä en myöskään olisi lähtenyt taksilla sairaalaan, jos ei lapsi nyt ihan niin kipeä kerran ollut. Ja kyllähän äiti tosiaan itse osaa yleensä aika hyvin lapsensa hoitaa. Olisi minuun ainakin tuossa tilanteessa iskenyt pienoinen paniikki. Osaan oikein hyvin hoitaa oman lapseni, mutta tukeudun paljon mieheeni myös.

Turha täällä on myöskään mitään yh:ita haukkua. Ei todellakaan kaikki yh:t ole säälittäviä ja itse tilannettaan valinneita. Hävetkää, jotka noin sanotte! Täällä olevat ihmiset tuntuvat olevan toisilleen niin kateellisia, että on pakko haukkua kaikista asioista muita ihmisiä. Olisitte tyytyväisiä omiin elämiinne, älkkäkä puuttuko noin tuomitsevasti muiden omiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä