Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

49 v., voisin nukkua vuorokaudet ympäri enkä muista mitään. Muilla samanlaisia oireita?

Vierailija
07.12.2023 |

Mikään unimäärä ei riitä, voisin nukkua jatkuvasti. Muisti on aivan olematon, saatan unohtaa tehneeni monen tunnin työn parin päivän päästä. Keskittyminen on vaikeaa, ajatukset harhailee heti muualle.

Tämä alkoi sairastetun koronan jälkeen, mutta voiko kyse olla myös alkavista vaihdevuosista? Onko muilla samanlaisia oireita ja mistä ne teillä johtuu? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kilpirauhasarvot mitattu?

Vierailija
2/10 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jossain vaiheessa tuollaista. Esivaihdevuodet mulla ollut päällä jostain 42-vuotiaasta, joten laitoin sen piikkiin. Vaihe meni itsestään ohi, ilmeisesti elimistö tottui muuttuneisiin hormonitasoihin ja sopeutui. Nyt 49-vuotiaana ei enää mitään ongelmia. Menkat tulee vielä silloin kun muistaa, joskus normaalivälillä, joskus puolen vuoden välikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mutta pimeys vaikuttaa, heti kun alkaa olemaan päivänvaloa niin vireystaso nousee. Pari kk.vielä !

Vierailija
4/10 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhanen, varastorauta ferritiini lopussa? Oireesi eivät ole normaalia ikääntymistä. 

Vierailija
5/10 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudanpuutos aiheutti mulla tuon. Ehkä sullakin menkat kuin Niagaran putous?

Vierailija
6/10 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasta täältäkin esitän.

Niin se ainakin itsellä alkoi. 8h yöunet ja 2x 1,5h pakkopäikkärit eivät olleet tervettä edes korona aikana.

Vierailija
7/10 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlaisia oireita ja olen 46-vuotias, jäätävä väsymys koko ajan, en jaksaisi mitään, pakko juoda energiajuomia että jaksan työpäivän, olen koittanut syödä vitamiineja ja rautatabletteja mutta mikään ei auta, olen miettinyt mistä oireeni voivat johtua.

Vierailija
8/10 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilepsia oireita?

Vierailija
9/10 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infektiot voi laukaista väsymysoireyhtymän.

Mutta itellä vastaavat oireet oli viimeinen merkki työuupumuksesta. Vieläkään en ole palautunut entiselle tasolle, vaikka olin pitkään pois työelämästä ja olen käynyt terapiassa. 

Vierailija
10/10 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan samoja oireita. Ja joka paikkaan sattuu. Kaikki lihakset ja nivelet ovat jotenkin arkoja ja kävely on muuttunut jäykäksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi