Kesäkuisten lauantai!!!
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=10552439&p=2&tm…
Joko meiltä on toivo on loppunut, kun ei ketään näy..
Kyllä, tämä masentaa, kun ei mitään tapahdu..
rv40+3
Kommentit (22)
Lapsivedestä: Vesi voi olla väriltään ihan kirkasta/väritöntä, vaaleanpunaista, jopa täysin veristä/punaista. Esikoiselta vesi oli täysin veren punaista ja tältä kirpulta oli täysin kirkasta ja kun tätä sairaalalla synnytyksen yhteydessä ihmettelin. Sanoi johtuvan siitä, että esikoisen synnytys käynnistyi rajulla supistelulla ja tämä aiheutti veren vuotoa kohdunsuulla ja se muutti veden punaiseksi ja kun tämä toinen synnytys alkoi ilman mainittavia supistuksia vesien pikku hiljaa lorahtelulla niin sen takia sitä verta ei ollut värjäämässä sitä vettä. Olikohan tarpeeksi epäselvästi kerrottu.:/ Suokaa anteeksi väsyneelle päälle..
Niin ja ei minulla kastunut housut tai auton penkit ym. vaikka vedet menikin, kun tosiaan menivät niin pikku hiljaa vuotelemalla tosin vettä valui silti ihan koko ajan. Siteenä oli ihan normaali kokoinen side ja se riitti, kun vaan vaihtoi tarpeeksi usein. Sairaalalla sitten alkoi vuotelemaan ihan kunnolla ja isoja määriä.
Minulle vinkiksi antoi kätilö silloin, kun soittelin ja kyselin neuvoja tilanteeseen, että tehdä alapesu ja laittaa housuihin sitten puhdas side ja siteen päälle kuiva paperi esim. talouspaperi taiteltuna ja jos paperi kastuu IHAN märäksi niin melko varmasti on kyseessä lapsiveden meno.
Nyt nukkumaan. Toivottavasti pääsisitte mahdollisimman moni laitokselle pian.
Minäkin kaipailen vauva-puolelle jo omaa kesäkuisten pinoa. Ehkä sinne aina välillä voisi ehtiä jotain kirjoittaa.:)
Tuuli@ ja tyttö 3vko1vrk
Ekaksi onnittelut Huldalle ja Eerikaiidalle vauvoista!!!! Muille myös jos unohdin jonkun.....
Meikäläinen on ollut niin ahkera koko päivän ettei ole koneelle joutanut ; ) Täytyy käyttää hyväks jos on virtaa, nämä päivät on viime aikoina ollut vähissä. Olen maalannut vihdoin meidän vessan, mies sitten listoitti sen ja nyt on kyllä kivan näköinen.....Kummasti siinä koko päivä meni tuhertaessa.
Kalamamiko se mietti synnytystä yms. Mua kanssa vähän jännittää jos menee paljon yli lasketun ettei kasvais kovin isoksi, esikoinen oli 41 tasan 4200 ja mulle tuli ihan kiva kohdunlaskeuma siitä ; ) Jännittää myös tuo terveys, meillä kun näitä sydänvikoja sattuu ja sitten olen maalaillut koko kevään kun ollaan tehty remonttia. Olen kyllä käyttänyt suojainta kun on ollut sellainen maali.....eihän sitä tiedä ennen kuin näkee....
Täällä jo jotku lähtee taas hommiin ja Odessallakin onneksi odotusaika lähenee loppuaan ; )
Minä lähden nyt iltapalalle ja köllimään, selkänsä sitä ainakin sai tänään kipeäksi.....
Tiina 39+3