Mitä meiltä tästä pikku tarinasta? Mitä tulee mieleen?
Nainen tuntee, että suhteessaan ei ole mitään ja hakeutuu sivusuhteeseen, harrastaa seksiä jne. Tämä loppuu, kun naisen poika puuttuu asiaan.
Nainen huomaa taas, että huonosti menee ja hakeutuu tällä kertaa varatun miehen kainaloon. Miehellä vielä pieniä lapsia.
Suhde jatkuu silloin tällöin seksin ja yhteisen ajan merkeissä. Nainen on rakastunut ja kotona ahdistunut. Hakee eroa. Muuttaa omilleen ja tapailee enemmän tätä toista miestä. Nainen suunnittelee yhteistä tulevaisuutta. Mitään ei tapahdu.
Nainen ahdistuu jälleen ja muuttaa takaisin miehensä luo.
Jonkin aikaa kotona oltuaan hän kaipaa taas jotain pirsitystä ja hakeutuu jälleen sen saman varatun miehen kainaloon. Taas nainen lähtee kotoaan ja on ihan varma, että myös mies lähtee ja jättää perheensä...
lopputuloksena, nainen edelleen kotona ja mies perheensä luona.
Mitä ajattelette tälläisestä?
Kommentit (4)
ja tämä on ihan totista totta... minun lähipiirissäni parhaillaan tapahtuvaa " kauniita ja rohkeita"
Hommasta ei ikinä tule lasta eikä paskaa, eikä nainen ikinä ymmärrä miten tullaan onnelliseksi! Hän pyörittää samaa kehää elämänsä loppuun ja ihmettelee mikä meni pieleen.
olen ehdottanut tälle naiselle jotain harrastuksia tai matkoillakäymistä, myös miehen kanssa yhteisiä, niin ei, hän ei halua tehdä mitään...
Jotenkin en yhtään ihmettele, että siellä kotonaan tuntee olonsa huonoksi, kun on siellä aina vaan, koskaan ei käy missään (paitsi joskus sen toisen luona edelleen) jne... tulee mieleen, että onkohan ihan terve?
No, aika soutamista mutta elämä on tuollaista joskus ja ihminen erehtyväinen. Onnellinen loppu ois tietty kiva.