Lue keskustelun säännöt.
Joko olette saaneet H&M:n nettialesta tekemänne tilauksen?
08.06.2007 |
Oma pakettini näyttää olevan vielä pakattavana, vaikka viikko sitten tilasin... toivottavasti ei ole jumittunut johonkin.
Kommentit (2)
Kannattaa kysellä jos on jo postitettu. Kaverille kävi niin että posti mokasi ja lappua ei tullut. Paketti palautettiin takaisin H&M:lle kahden viikon jälkeen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta tällä viikolla oli toimitusviikoksi vaihtunut vko 24. Toivottavasti tulee ajoissa, loma alkaa parin viikon päästä...