Lue keskustelun säännöt.
Oliko kellään muulla juhannuksena tylsää?
24.06.2007 |
Mulla oli. Mies töissä koko ajan ja minä yksin kiukuttelevien lasten kanssa. Mankuivat joka asiasta. Mulla on takki tyhjä, vaikka pitäisi olla latautunut taas tulevaa työviikkoa varten....
Kommentit (3)
mutta ei mulla silti tylsää ollu. Ihan tavallista kylläkin, mutta eipä se mua haittaa. Miks juhannuksesta pitää tehdä niin iso numero, ihan tavallinen viikonloppu, paitsi kaupat kiinni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
istuin yksin lasten kanssa kotona. Samaa mieltä yli arvostettu juhla ja joutais poistaa! kuolis sakkiakin vähemmän
tylsää oli siinä mielessä ettei koko juhannus eronnut millään lailla tavallisesta työviikonlopustani. mutta toisaalta, ylimainostettu juttu koko jussi!