Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miehen siskon 40-vuotissynttärilahja?
06.10.2008 |
Mukava miehen sisko täyttää 40-v ja jotain kivaa olisi tarkoitus antaa lahjaksi. MUTTA.. nyt hänen siippansa ehdotti, että jos ostetaan porukalla hänen vaimolleen YLEISKONE lahjaksi.
Itse olen että IIIIIIKKKKKK!!! Mutta mitäpä mieltä olette? Itse en ainakaan haluaisi suvulta tai keneltäkään oikeastaan yleiskonetta tai mitään keittiötarviketta lahjaksi.
Kommentit (2)
Minustakin - vaikka olen intohimoinen ruuanlaittaja - se EI todellakaan ole mikään 40-vuotislahja.
Sinä sen sijaan voisit investoida johonkin hemmotteluun. Ostakaa vaikka miehenne kanssa kälylle lahjakortti hierontaan tai kosmetologille tai päiväkylpylään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Rentoutumisvkonloppu kylpylässä tai vastaavaa.