**ELOkuiset keskellä viikkoa**
Kommentit (91)
Neuvotkos tätä yhtä tyhmää kotiäitiä, että mitenkäs sinne pääsee liittymään. Minä kun en ymmärrä noista mittään...
myry
ensin pukkasi jotain ihmeviestiä, nyt en saa sivua auki. Tai siis avaa sen sivun (johon peevelin linkki vie), mutta sivu on vaan valkoinen. Nyyh.
eilen illalla.. Siis kiitän nyt järjestäjiä ja kaikkia paikalla olijoita, kivaa oli!! Ja kuvista myös kiittelen eriaa ja villaa.. niistä sen enempää kommentoimatta:)
Joo ja mä lähetin kans hakemuksen siihen suljettuun, mut omalla nikillä en siihen päässy:(
Ja nyt toi poitsu tuol hermostuu, palaan ma myöhemmin!!
Katita ja kitisevä kaveri
toi msn aina välistä temppuilee, joten kandee kokeilla vaan uudelleen ja uudelleen.. eiköhän se huomenissa viimestään ole taas jaloillaan.
Onpas täällä kiihkeää keskustelua...
Minä teen yleensä kaikki ruoat itse, mutta kalaruokia en ole jotenkin innostunut laittamaan. Meidän neidille ei uppoa muut kalaruoat hyvin, mutta Sempperin Punakampelaa ja perunaa on suosikkiruoka! Se menee aina heittämällä alas. Kokeilkaahan sitä.
Puppe
siitä linkistä tulee kohta jota klikkaamalla voi jättää jäsenhakemuksen. Sitä kautta pitäis liittyminen onnistua. Ja muistakaa laittaa hakemusviestiin kuka ootte jos se ei muuten käy selville. 10 jäsentä on tällä hetkellä ;)
meni kyllä niin käteen miun yritys liittyä suljetulle palstalle ettei oo tosikaan :)
Elikkäs miun eka yritys pitäs varmaan potkia poikkeen sieltä..tää tyhmä windows kaivo jostain miun veljen nikin sinne, ja nyt en sit enää pääse ite rekisteröitymään mihinkään ko miun sposti oso on jo käytössä :)
Taitaa olla avoin keskustelu enempi miun heiniä ko tuommoset suljetut on liika vaikeita tämmöselle tekniikan ihmeelle.
Josko huomenna yrittäs uusiks
Moikka sadan vuoden (?) takaa.
Olen ulkopuolistunut sivuilta melko totaalisesti ja keskittynyt elämään live-ihmisten kanssa paikallisissa ympyröissä. Ei hullumpaa sekään.
Tapaamista Jyväskylään kaipailtiin. Mitähän sen järkkääminen tarkoittaisi käytännössä? Ajan ja paikan nimittämistä johonkin kuppilaanko? Sen verran voisi onnistua...
Tuliskohan mustakin vielä aktiivikirjoittelija, jos suljettuun yhteisöön lähtisin. On nimittäin tuntunut siltä, etten halua jakaa meidän elämää ihan koko universumin kanssa. Vaikka ei tämä meidän elämä mitään ihmeellistä eikä salaista olekaan. Raskausaikana ei tuntunut pahalta kirjoittaa kaikista vaivoistaan tänne, mutta poikaa tekisi mieli jotenkin suojella paremmin pahalta maailmalta.
IMETYS-G: 5 kertaa päivällä ja 1 kerran aamuyöstä. Poju ei aina muistaisi, mutta kun tarjotaan, niin hyvin kelpaa vielä.
KALA-G: siinä maistuu kotitekoiset ja kaupan kalat kuin lihatkin.
Hyvää yötä kaikille elokuisille, äideille ja perheille!
t. Picapica ja poju pian 10 kk
mie jo ihmettelinkin mihin sie katosit. Kun sut hyväksyin mut kohta sinuu ei jäsenlistal näkynykkään enää. Toivottavasti saat onnistumaan, voin myös laittaa sulle kutsun jos vaan viitit antaa sun sähköpostiosoitteen mulle. Tai pistät sen mulle osoitteeseen putsinen @ yahoo.com (ilman noita välejä tietty)
Ja terveisiä Muumimammalta sekä muulta väeltä. On ne vaan ihania, vallan mainio kesäkohde tällaiselle lapselliselle lapsiperheelle. Miähen kanssa istuttiin Muumitalossa intopinkeenä ja koetettiin muistaa, että me ollaan jo aikuisia ja tämä on isompi kokemus lapsille kuin meille. Menkää kaikki sinne reissua suunnittelevat ihmeessä käymään. Meille tämä kesäkuinen visiitti on ilmeisesti tullut traditioksi, väkeä vähän ja muutoinkin homma siellä pelaa erinomaisesti.
Tähän pinoon on oli kertynyt miäletön määrä viestejä. Oli kiva kuulla Jmistä, Emppusimpusta, Hanhikista, Papunasta ja yksi ylitse muiden tällä kertaa pitkän poissaolonsa takia, kiva kun kirjoittelit PICAPICA! Osan viesteistä luin eilen Miähen kännykällä, mutta ihan kaikkia en saanut auki. Enkä yhtäkään sen jälkeen, kun oli oman viestini lähettänyt. No, joka tapauksessa tekniikka on ihmeellistä. Keskustelu oli erittäin tarpeellinen ja johti ainakin minulle mieluisaan lopputulokseen, suljettuun yhteisöön. Joku viisas sen täällä kirjoittikin, että kun kerta porukka on jo muodostunut melko tiiviiksi (enkä nyt tarkoita mitään sisä- enkä ulkopiirejä, enkä mitään siltä väliltä) niin miksei siirryttäis jakamaan asioita turvallisemmille vesille? KAIKKI HAKEMUSTA JÄTTÄMÄÄN! Ja Peevelille vielä tuhannes kiitos yhteisön perustamisesta.
Minäkin Babybel sain jonkun nikin vuodelta papu..voi kiesus. No, sen kanssa on elettävä.
Ja kun en kerta muuta nyt tähän keksi niin onkin hyvä lopettaa.
E...Pumpuli, jolle tämän pinon viestimäärä lensi yli hilserajan...
AINII, lomakohteista kyseltiin. Me oltiin siellä Roomassa 4 päivän matkalla vuosi sitten keväällä ja mahtavaa oli. Ihan kerrassaan vaikuttava, niinkuin vaan voi kuvitellakin. Rooma eli amoor =)
laitamma hakemusta...
JA sitten miusta ihan kaikki elokuiset jotka haluaa niin sinne vaan, ihan sama kirjotatko päivässä 100 viestiä vaiko harvakseltaan...
meillä täällä esikolla meneillään jokailtainen huutokonsertti :S