**ELOkuiset keskellä viikkoa**
Kommentit (91)
Ei Jamssasta, opemammasta puhumattakaan saa ylipainoista tekemälläkään. Mä haluan nyt kyllä täysin kunnian tästä itelleni ;).
Peeveli *tyhmä, ruma ja ylipainoinen kotiäiti kulahtaneissa vaatteissa*
nimittäin minulla oli tapaamisessa rikkinäiset sortsit ja jossain vaiheessa niihin vielä takertui maissinaksumömmöä ;)
Jamssa the superaktiivinen mööli
Mammathan on pistäny hyrskysnmyrskyn :)
SULJETTUpalsta on tullu miulekin monesti mieleen, K.H.P sitä tuossa väläyttikin. Ihan vaan jo sillä että tää porukka alkaa olla kuiteski melko tiivis ja tuttu, ni miksi ei sitten olisi sitä mahdollisuutta että voisi jakaa siitä pesueestaan kuviakin toisten katteltavaks jne ja missä jokainen voi päättää että haluaako edelleen olla ihan oman nikkinsä takana vaiko " astua kaapista" ... Mutta siis miule käy kumpanen vaan, sekä tämä että suljettu (jos joku semmosta jaksaa alkaa väkrätä ja porukkaa innostuu siihen).
PEEVELI hieno homma että ne sarvetkin on löytäny paikkansa jälleen :D
OINAS ottaa täyskäännöksen takasi päin, nuin...
OPELLE onnittelut ikääntymisestä.
LOMAILIJOILLE edelleen mukavia lomapäiviä ja TÖIHIN PALAILEVILLE reipasta mieltä ja energiaa paljon näin ~~~~~~~~
KALARUOKA ei uppoo, mutta ei sitä liiemälti ole tarjottukaan, itse inhoan kalaa, YÖK en syö!
olikos muuta kalluppii, ei tää laholatvainen vaivaiskoivu moisia muista enään...
hanneli
Mehän voitais pitää kurjuuskilpailut,kukahan voittais:)))Mie,mie...
Ope the raasukka surkimus:)
Vai maissinaksumössöä- mistähän kummasta sellasta muka tuli sun housuu? *virn* Se on sellasta sementtiä et sitä vois mun miehen mukaa käyttää talon rakennukessa. ;)
ilmoitus että saatiin se talo mitä haviteltiin ja muutto on jo ens kuun alussa. Kiirettä pukkaa mutta hyvillä mielin mennään.
terapioissa oon käynyt jonkun verran ja lääkitys nostettiin maksimiin ja minusta tuntuu taas että elän...=)
Osittain varmaan johtuu kesästäkin mutta hyvä alku joka tapauksessa paranemiselle.
Uudessa kodissa on jo kaikki eskarit, neuvolat ja terapiat järjestetty. Olin tänään oikein tehotyttö, eilen illalla kun meinaan vasta varmistui että saatiin se mitä haluttiin.
Eli nyt sit ois omakotitalo, kolmessa kerroksessa, tilavuudeltaan 107 neliöö plus saunaosasto ja varastotilat.
ei millään malttais odottaa...=)
Mutta nyt siis pitemmittä puheitta takas touhuamaan...
mä en kyllä yhtään ainaskaan osaa semmosta duunailla..ehkä pumpuli tai joku muu ehkä vois osaa?? antakaahan palautetta tosta jutusta?!!! mitä mieltä ootte arvoisat ruttuiset elomammat ;D
Mie ainaki mielellää mukana suljetussa jutussa, jos joku semmosen väsää. :)
Kiva kuulla susta ja varsinkin, että sulla menee paremmin! Onnea uuteen kotiin! :o)
Tosin elokuisille on kaksikin eri yhteisöä perustettu aikanaan jo odotus aikana ja mä kuulun molempiin.
msn nikki ei tarvi olla sama (mulla on esim. eri kuin tämä peevelin Peeveli) mut jäsenyyshakemukseen liitä ainakin sun vauva-palstan nikki niin tietää et olet " oikeutettu" jäsen ;)
onko tää nyt sit ihan uus yhteisö. Vai se mihkä kuulutaan molemmat???Kyselee tyhmiä.
Tänään oon ollut ahkera ja saanut pakttua pari laatikkoa tavaroita ja kolme pussillista lähti tavaraa roskiin.
Netissäkin on tullut roikuttua ihan riittämiin. No kerrankin on sadepäivästä hyötyä ja lapsetkin ovat kerrankin leikkineet nätisti kekenään.
puuhis ja Teemu 2908
eli korvaa varmaan jollain tasolla täällä käytyä keskustelua jatkossa?
Omantunnontuskat on kovat täälläkin työhönmenon johdosta, ja mietityttää kanssa että kuinka vaikuttaa yöuniin pojalla...Juo edelleen pullollisen maitoa puol neljän maissa joka yö, ja välillä jatkaa samantien unia mutta sitten on niitä öitä kun viime yö, että jää hereille- sängyssä seistä töröttää ja huutelee. Siinä voi mennä viiteenkin hereillä ja sitten tyttö herää kuuden jälkeen. Ja oon varautunut siihen että kun töistä tulee kotiin niin oon lasten kanssa ja sylittelen, saa kotihommat jäädä vähemmälle, ellei mies sitten tajuais osallistua enemmän:) Mutta iteppä änkeen jo työelämään, turhaa siis valittaa kun päätös on tehty, nii-in. Voimia teidän symbioosivaiheen muutokselle, kyllä se siitä helpottaa!
Emppusimppu ja väsymystään kitisevä Elmeri
mä liityin jo mutta kait se tarttee ylläpitäjän hyväksynnän?? ei suostunu mun nikkii k.h.p:llä kirjautuu joten samalla tyylillä mennään..kyllä mut tunnistaa..:S
Jamssa,olipa kyllä tekstiä!!!!!!!!!!että jotkut sitte voikin olla niin hyviä,kauniita,fiksuja jne....hohhoijaa....kyllä meistä on moneksi!
Babybel,kerrohan sitte miten matka roomaan meni ja millainen paikka oli,ollaan nimittäin lähös vasta syyskuus-lokakuus..
ja jos muilta löytyis näitä hyviä kaupunkilomakohteita...?
toi suljettu yhteisö kuulostais ihan kivalta mut en tiedä kun en välillä käy täällä niin usein..???!
mut nyt pikkumies kaipaa,illanjatkot!!!=)
emmä pääse mihkään keskustelu juttuun? jotain profiilin asetuksii oli ja tuli että kiitos jäsenhakemus lähetetty yms...:S
Nyt sun pitäis päästä kirjottelemaan ja lukemaan. Tosin siellä ei vielä kukaan ole mitään kirjottanu, mut voit olla vaik eka ;)
Jäsenyyttä pitää hakea just sen takia et ulkopuoliset ei pääse jäseniks. Ja jos jollain on jo msn profiili niin sillä nimellä tulee jäseneks tonnekin ellei halua uutta profiilia luoda. Riittää kun omassa jäsenhakemustekstissä sanoo et olen vauva-palstalta se ja se jos se ei nikissä tai sähköpostiosoitteessa tule selville.
En tietty istu joka hetki täs koneella et joskus voi joutua odottamaan sitä et jäsenhakemus hyväksytään parikin päivää. Eli elkää ihmiset sit hermostuko jos tuntuu et kestää joskus :O.
Siellähän joku oikein kaivaa verta nenustaan,mutta taitaa olla samalla tasolla kuin ne parikymppiset parturipojat siellä miun parturissa,jotka noita " ihania" adjektiiveja pukkaisivat ilmoille kuvaillessaan suurperheenäitiä. Näin on närehet,että ihanaa leijonat,ihanaa:)
Terveisin se ruma,paksu,tyhmä ja saamaton suurperheenäitee Turuust