Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**ELOkuiset keskellä viikkoa**

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Muutama osallistuja on kieltäytynyt siitä, että heidän kuviaan saisi levittää muille, kuin kinkereillä olijoille. Jokaisella kuvissa olevilla on oikeus yksityisyyteen, kaikki eivät halua näyttää naamaansa julkisesti, joten nämä meidän ottamat " viralliset" kinkerikuvat saa tämän vuoksi vain kinkereille osallistujat. Tähän on siis pakostakin vedettävä piste.

Muita kinkerikuvia ottaneista Eria oli lähettänyt suoraan osallistuneille sähköpostiin kuvat. Hän oli hyväsydämisyyttään laittanut innostuksissaan suoraan lahjaan osallistumis-osoitelistasta mailit, joten ne meni myös parille eloiselle, joiden kinkerille meno sairastapausen ym. vuoksi estyi. Älkää siis pahoittako mieltänne, jos pari eloisaa (jotka olivat tulossa kinkereille) saivat muutaman kuvan!!!

Palaan myöhemmin vielä.. nyt on mentävä pojan syöttöpuuhiin...

Vierailija
22/91 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hoomoilasena ollaan täälläkin tässä kuva-asiassa....

Mutta ehkä parempi ettei enempää pistä omaa lusikkaansa tähän soppaan. Sama juttu pätee kai tuossa lahjaraha-asiassa.... Oonpahan kerrankin ihan hiljaa! ;)

Toivottavasti kukaan ei nyt vaan sen enempiä pahoita mieltään tässä jutussa. Kyllähän se vähän kurjalta tuntuu ettei ne jotka ei syystä tai toisesta päässeet osallistumaan kinkereille saa edes kuvia katsottavakseen, mutta jos asia on näin niin sitten kai se on näin...?!

Ai niin, minunhan piti olla hiljaa....

oinasmamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERIA ja VILLA kiitokset kuvista! (niin ja minnuu ei haittaa vaikka niitä kuvia on muillekin menny, ei olleskaan)

JAMSSA joo se keräysastia oli siirtyny ihan kummaan paikkaan siellä keittiössä. Miekään en sitä ite löytäny, joku (en nyt muista kuka) sen miule sieltä sitten osoitti.

SÄHKÖPOSTISTA sen verta että minnuu ei ole ykskään kinksu posti tavoittanu koska miun osotetta ei siellä listalla ole, hölösuu kun olen ;). Muttei kai miulta mitään kauheen tärkeetä ole menny ohi :D.

maha täynnä jätskii... on hyvä mennä nukkuun :D

Vierailija
24/91 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ltaa vaan.

Jopas se nyt soppa syntyi mokomista kuvista :O. Mutta eiköhän anneta sen aiheen olla jo. Mutta musta on turha sanoa jos jostain kysyy " et sen ja sen päivän pinoista se tieto löytyy" kun ei todellakaan voi olettaa et kaikki täällä kerkeis joka päivän pinoja lukea. No, tieto tuli selväks, mut tämä kommentti vain sen varalle et jos minä joskus hölmönä kyselen jotain pari päivää sit käytyä asiaa ;o)

Mä voisin muuten hyvinkin ampaista täältä keski-suomeen tapaamiselle jos sellaista järkkäätte =). Ja toivotaan et IKARUKSELLE löytyy kaveri hotellihuonetta jakamaan ;)

Peeveli *pirunsarvet jälleen päässä*

Vierailija
25/91 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..onpa kiree tunnelma... no tulin näin taustalta pikaisesti pyörähtää,pakko lähtee pehkuihin ihan just!!!!

pantoufle muistaakseni kirjoitteli kylkiluista,olen huomannut meillä saman,mutta olen ajatellut että on normaalia..eivät kyllä oikestaan näy(on kyllä lihaakin niin paljon=D)mutta juuri tuolleen nostettaessa tuntuvat " törröttävän" ,en sit tiedä jos teillä tuntuvat/näkyvät enemmän...??!!

meillä oli 10kk neuvola tänään ja pituutta oli 76,5(+4cm) ja 11kg(+1kg),pipo46cm(+1cm). Meillä alettiin tossa viikko sitten käveleen ihan kunnolla ilman tukea tai siis kävellään jo sellaiset pari metriä kerralla,tänään yritettiin jo vaihtaa suuntaakin kävellen..kohta se juokseminen alkaa=P

Hei te kaikki MATKUSTELIJAT, ollaan lähdössä kaupunkilomalle syksyllä kahdestaa miehen kans,mitä paikkoja suosittelisitte??olen vähän pariisia miettiny,siellä käyneet voisivat suositella hotellia..??New York olis aivan ihana mut kun matka kestää niin kauan ja ei mikään halpa reissu olis=P

Voi että olis ihanaa kun asuis eteläsuomes niin pääsis joskus noihin teidän tapaamisiin.Täältä pohjoisesta kun on niiiin pitkä matka!

Mutta nyt on sit pakko mennä joten öitä=)

jmi82&oskari1008

Vierailija
26/91 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä taas väsyneenä kotiutuneena.. On tosiaan jääny pinoja lukematta ja pintapuoliseksi selailuksi.

KINKSUkuvista oli puhetta, ERIALLE ja VILLALLE kiitokset kivoista kuvista! Ja minun kuvia saa kyllä levitellä mihinä tahtoo.. Meitä tyttöjä ei haittaa.. :)

Musta tuo on tosi hassua ettei noita kuvia sais näyttää muillekkin ELOISIlle kun kinkereillä olleille!!?? Ei kait nuo sentäs mitkään salaseurat lie olleet..

Ja seuraavasta mitä sanon tulee sanomista, mutta kirjoitan kuitenkin.. (lainaan vähän Peevelin sarvia ;) ) Eli mites ois jos ne ilmoittautuisivat mulle jotka ei haluu kuviaan näytettäväksi niin oikeesti tussaan siitä naamat ja vaikka koko kropan, niinkuin jo kinksuilla leikillään sanoin.. Voin teettää muutaman kuvan ihan paperille ja sit voin K.H.P:lle ja muillekkin jotka ois halunnu mukaan, muttei päässeet, näyttää niitä kuvia, joissa siis näkyy vaan he joiden lupa on..

Vielä en oo ehtinyt edes kiittämään kaikkia kinkereillä olleita, joten suuri kiitos kaikille!! Ja PUBULLE erityis kiitos etiketeistä!!! :) Muistan sua sit kyllä jotenkin..Ja MINTULLE Vielä anteeksi pyyntöjä säikyttelystä :) Koitan ens kerralla nauraa vähän äänettömämmin..

Joopa joo.. Meen nukkumaan et jaksaa huomenna lähtee Lintsille perheen kanssa ja illaksi töihin.. Toivottavasti ei sada!

Calathea

Vierailija
27/91 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS JOKU KINKEREILLÄ OLIJA EI HUOMANNUT edellisestä pinosta niin pistän tähänkin vielä.

" Virallisissa" kuvissa siis on ryhmäkuvia ja muutamista ehdittiin räppästä myös yksittäisiä. Jos haluat päästä katsomaan ja hakemaan muistokuvia koneellesi, toimi näin; Lähetä maililootaani villainen at gmail.com viesti, jossa kerrot nikkisi, vauvasi nimen sekä mailiosoitteesi. Lähetän linkin, josta pääset kuvat katsomaan/nappaamaan. Pumpulin kanssa keskustelimme, että jottei oudot muukalaiset hae kuvia itselleen, niin siks kysymme nimet+nikit. Vielä on muutamia kinkeriläisiä, jotka eivät ole pyytäneet kuvia, joten laittakaa pian mailia! :)

KINKERIASIAT; kinkereihin liittyvät raha-asiat olis fiksua käsitellä sähköpostilla, kuten Jamssa yritti. Joten jatketaan siellä jos täytyy vielä kuva tai muistakin kinkerijutuista jauhaa. Täällä päiväpinoissa vois minunkin mielestäni keskittyä muihin asioihin?!

ImettämisGallup; Olikos se onelinen joka tais laittaa kalluppia. Imetän vielä, en osaa sanoa vielä kuinka kauan. Imetyskertoja päivässä on n.4-6. Äidimaito on melkeimpä ainoa neste, jota menee. Vettä meni varsinkin helteellä enemmän.

Olikos sitä viel muuta..? Hmm... Pää lyö tyhjää, hyvät yöt kaikille.

Vierailija
28/91 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi Erialle,nyt lopetat murehtimisen tähän paikkaan. Tarkoituksesi oli tuottaa iloa ja sen teit. Kiitos kuvista siis jälleen minunkin puolesta! Tuskin kukaan on mieltänsä pahoittanut. Sen verran itse olen..hmm,häijy akka,että en kyllä oikeesti ymmärrä,mitä iloa meidän ryhmäkuvasta on kelleen ulkopuoliselle ja ennenkaikkea,miksi sen ilon soisi kelleen takakyylälle..enkä tietenkä tarkoita kinkereille aikoneita ja tuttuja elokuisia,vaan puhtaasti näitä,jotka eivät mitään anna eli edes kirjoita mutta mielellään kaiken ottavat kuvia myöden. Jotain rajaa. Itse peräänkuulutan aktiivisuutta,vaikka nyt lomaillessani tutka onkin pois päältä. Oikeesti meidän joukossa on monenlaista lukijaa,jonka takia kaikki aktiivit eivät esim.tuo vauvansa nimeä julki tai muuten halua tunnistetuksi. Voisi olettaa,että kuvienkin laajempi levitys voi tällaisesta tuntua kurjalta. Me kuitenkin ollaan nettiyhteisö,ei mikään sukulaisjoukko,jossa tiedettäis ja tunnettais kaikki toistemme asiat. Siksi nöyrä kaunis pyyntö,voidaanko jatkossa käydä kaikki kinksujen jälkipyykki rahoista ja kuvista spostilla. Liitä Eria Hanneli joukkoon. Älkää nyt fiksut naiset kääntäkö kivoja kinksuja päälaelleen...alkaa harmittaan tosissaan kohta. Anteeksi tämä öinen vuodatus ja ennenkaikkea pötkökirjoitus,kun en osaa puhelimella tehdä kappalejakoa...ja hei,en todellaka kehtaa Miästä herättää neuvomaan ja toteamaan,että yötkin se viettää vauvalla. Me ollaa huomenna suunnistamas Muumimaailmaan,kunhan eka on lotrattu kylpylän ammeissa ittemme ryppyisiks. Nyt adios,halit kaikille vanhenneille,sairaille lapsosille ja kaikille ihanille eloisille. Pumpuli

Vierailija
29/91 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka osallistuivat ryhmäkuvaan, ovat kertoneet mielipiteensä siitä, haluavatko kuvan julki niille, keitä eivät tunne. Muutama ei halua kuvaansa syystä tahi toisesta muille, kuin paikalla olleille, miksi heidän pitäisi sinulle asiasta erikseen ilmoittaa? Eikö heillä ole oikeutta yksityisyyteen? Kunnioitan ainakin itse jokaista eloisaa, enkä heidän mitään tietoja tietenkään tuo ilmi julkisella palstalla. Jos vaadit itsellesi erityistä selvitystä asiasta ja heidän tietonsa sekä meinaat mieheni ottamista kuvista teettää kuvia mustaksi sotketuilla kohdilla niin suoraan sanottuna en oikein ymmärrä?! Olen asiasta täysin samaa mieltä Pumpulin kanssa. Ihmisillä on oikeus olla näyttämättä nettipalstalla kasvojaan. Oli sitten syy mikä hyvänsä. Itse voimme näyttää kaikki tietomme ja kasvomme, jos haluamme.

Vierailija
30/91 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tässä yönyli asiaa mietittyäni ajattelin, että olisko mahdollista semmonen ajatus, että: tosiaan laitettaisiin jokin peitto niiden kasvojen ylle, jotka eivät halua itseään tunnistettavaksi ja sitten kuva johonkin toiseen hakemistoon (ryhmä-kuva), josta sitten AKTIIVI-ei-kinkereille-päässeet-jäsenet voisivat käydä sitä katsomassa. Tälläkeinoin vältettäisiin ne ulkopuolisuuden tunteet, joita tässä on väkisinkin taas kehkeytymässä. Teilatkaa vaan jos ajatus tuntuu pahalta, ymmärrän toki kyllä senkin.

Ei mulla sitten muuta, tuon vaan halusin sanoa.

Eria

Vierailija
31/91 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä nyt on vähän huonot fiilarit kun näitä viime päivien viestejä lukee.... mielestäni molemmilla osapuolilla on hyvät pointit mutta kurjaa kun menee näin negatiiviseksi tämä homma....:(

mutta ei tässä aamuhäslingissä muuta. kurja vaan kun ennen niin piristävä ja kannustava eloistenryhmä on nyt muuttunut tämmöiseksi.....ei kauheasti kiinnosta kohta edes käydä lukemassa kun entisestään huono päivä muuttuu vielä huonommaksi täällä vierailun jälkeen. Ja juuri niinkuin pumpulikin kirjoitti, koko kinkerihomma kääntyy kohta negatiiviseksi kokemukseksi tämmöisten asioiden takia.

oinasmamma, jonka termiitit tuhoo kohta koko talon ja toisensa jos tässä koneella istuu yhttään kauemmin siksi epäselvä viesti

Vierailija
32/91 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedoksi että jokainen ei kerkee lukea kaikkia juttuja että tiedoksi itelles vaan semmonen asia!!! kyllähän se on helppo taas länkyttää sillä.

sitten toinen asia joo oon tavannu joitain eloisia mutta esimerkiksi itse et ole sanaakaan sanonut mulle,melkeempä kun oon tapaamiseen tullut niin oot lähtenyt lätkimään saman tien! morjenstanu oot tainnu joskus alussa mutta siihen se onkin jäänyt.

sitten muuta: oisin mielelläni halunut hannelin,oinasmamman,yms nähä nekun tuskin tulee joka tapaamiseen..minik tapaaminenkin jäi välistä syystä että esikoinen kipeenä VAI oisko pitänyt tuoda se kipeenä sinnekkin ja tartuttaa muut??? aivan ei munkaan mielestä!

esitin asian mun mielestä ihan ok:sti niin johan se pia sieltä kärkkäitä viestejä laittelee,sori kun mulla ei oo aikaa notkuu tässä koneella 24/7!!! tai mennä jokaiseen tapaamiseen kun mulla on muutakin hoidettavaa ja menoa!

kyllä mua taas suorastaan ketuttaa tää koko asenne,mun mielestä on turhaa mennä sitten kuvaan jos ei halua naamaansa näyttää! mua itteäni ei peen vertaan haittais jos jotkut näkee kuvia jotka kinkereille ei pääse,tästä voi taas päätellä että ei päässeet suljetaan piiristä ulos!!!! näinä se vaan menee..mutta hauskaa loppupäivää kaikille,yritän lukea kaikki viestit ettei tartte sanoa että ' kuten edellisistä viesteistä' ...:D

niin ja nykyään voi kuviakin muokata niin että ne ketkä naamaansa ei halua näyttää voidaan peittää...

Vierailija
33/91 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon sunkaa samaa mieltä!

must tuntuu että jotkut piikittelee täällä toisia ja varsinkin sellasia joiden naama ei miellytä,minä mm kuulun tähän että mä kun kysyn jotain niin hyökätään veemäisesti heti kimppuun ;D mutta mua ei tollanen paljoo kiinosta,mä sanon suoraan mitä oon mieltä ja piste. oon kyllä oikeesti miettinyt että lopettas täällä kirjottelun ja oonkin vähentänyt lukemista koska ei tää näköjään vaan pelitä..harmi sinällään kun täällä on monta kivaa tyyppiä jota haluis nähä yms..

Vierailija
34/91 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, nyt huihai huoli pois hammaspeikko kuoli pois ja täällä alkaa taas positiivinen meininki:) Yksi pitää isästä ja toinen pojasta,toiselle sopii yksi ja toiselle toinen, niin me vaan olemme erilaisia ja hyvä niin,muutenhan elämä kävisi kamalan tylsäksi:)

Meillä kaksi vanhinta saapuivat eilen lomareissulta kotio ja voi sitä jälleennäkemisen riemua,liikuttavaa. On niin mukavaa, kun koko porukka on koossa taas. Leevikin hillui aivan onnessaan iltasella isompien kimpussa.

JAMSSA: Minä täytin eilen 36,eli vielä on muutama vuosi aikaa todeta olevansa kolmekymppinen:)

Jaaha sitten on mentävä laittamaan pyykit kuivumaan ja aamiaista laumalleni. Ihanaa päivää kaikille, nauttikaahan lapsistanne ja elämästänne tänäänkin!

Ope ja Leevi

Vierailija
35/91 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuon neidin selätettyä tuonne sänkyynsä (heräsi iloisesti jo kello kuusi, tänk juu....) joten yritänpä nyt saada sanoiksi puettua tämän asian mitä olen päässäni pyöritellyt.

Eli nyt on sitten käymässä juuri se, mitä tässä minun käsittääkseni yritettiin välttää. Eli tätä " ulkopuolisuutta" yms koska tässä on nyt laitettu eloisia eri kategorioihin; on " aktiivikirjoittajaa" ja " kinkereilleosalistujaa" ja " taustailijaa" ja sitten " aktiivikirjoittajaa joka ei osallistunut kinkereille" yms ja kaikki on nyt sitten jotenkin kummasti eri " kastia" !!!

Minä ymmärrän täysin sen että kaikki ei halua pärstävärkkiään näytellä " ulkopuolisille" , mutta eihän toiset eloiset jotka täällä kirjoittelee ole ulkopuolisia vain siksi etteivät osallistuneet kinkereille eikö niin?? Vai onko tämä joku " naama naamasta" juttu nyt sitten? Eli " Näytä sinä naamasi, niin minä näytän omani!" ??? Mutta sekin on kyllä väärin että ruvetaan sitten " ampumaan" heitä, jotka eivät ole halunneet kuviaan leviteltävän ja oikein " kaivamaan" heitä esiin ja nostamaan tapetille. Koska kyllä heillä varmaan on syynsä tähän, huonoja aikaisempia kokemuksiia vastaavasta yms.

Koska minun nähdäkseni tässä saattaa nyt pahimmassa tapauksessa käydä niin, että a) ne, jotka eivät päässeet kinkereille, väistämättä nyt tuntevat olonsa ulkopuolisiksi tämmöisen " sodankäynnin" jälkeen, ja lakkaavat näin ollen kirjoittelemasta. Ja sitten myöskin b) ne, taustalijat jotka harvemmin kirjoittelevat ja ovat ehkä vasta hiljattain yleensä alkaneet enemmän kirjoitella, häipyvät, kun tuntevat itsensä vähemmän tervetulleiksi kuin enemmän kirjoittelevat " aktiivit" . Ja sitten vielä d) ne, jotka nyt eivät halua kuviaan muille kuin kinkereille osallistuneille, kaikkoavat myös tämän syyllistämisen takia.

Tajusiko joku pointtini? Ja oliko minulla edes sellaista? ;) Jotenkin tuo koko juttu kuulosti paljon paremmalta tuolla pääkopassa kuin nyt kirjoitettuna.

Mutta ehkä kaikkein eniten minua nyt häiritsee tämä, että eloisia ollaan laittamassa eri kasteihin. Että jotkut on sitten vähemmän " tärkeitä" eloisia tai jotaan... En tiedä mutta tämmöinen olo minulle tulee.

Jokainen kai voi pistää itsensä heidän asemaan, jotka ei kinkereille päässeet vaikka olisivat halunneet ja ei nyt sitten kuviakaan saa nähdä. Eihän siinä voi tulla kuin ulkopuolinen olo.

Mutta tässä kuvajutussa olisi kannattanut varmasti etukäteen sopia säännöt selväksi ja käydä keskustelua sitten sähköpostitse eikä silleen että täällä sitten hehkuteltiin että kiitos kuvista.

Mutta virheistä oppii ja ensi kerralla ollaan sitten viisaampia eikös niin?!

Asia minun puolestani loppuun käsitelty,

oinasmamma

Vierailija
36/91 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidä pikkumies alkoi eilen iltaa kohti virkistyä ja alkoi olla jo oma itsensä, joten eipä häntä tarvitse lääkäriin kiikuttaa. Nyt hän tuolla leikkii nelosen kanssa innoissaan. Muut ovat vielä unten mailla.

PUMPULILLE ja perheelle oikein mukavaa Turun ja Muumimaailman reissua. Minä olen tässä pähkäillyt, mennäkö tänä kesänä vai ei. Olemme käyneet siellä yhdeksänä kesänä. Vaikka onhan se mukava paikka ja muumit niin ihania.

ONELISEN imetysg: Täällä poika käy rinnalla muutaman kerran päivässä. Olen jokaisen lapsen kohdalla odotellut sopivaa hetkeä, jolloin lapsi olisi valmis itse vieroittumaan. Meidän kolmonen oli yli kaksivuotias kun lopetti iltatissittelyn.

No, nyt täytyy poistua aamupalalle ja lehden selaukseen.

Mukavaa ja pirteää päivää kaikille!

Myry ja Eetu(11kk tänään)

Vierailija
37/91 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kiva, kuumetta täällä, 38.5. Posiitiivista on, että poitsu alkaa näyttään parempaan päin meneen, joten ei oo kahta kiukkusta samassa huushollissa. Mä oon varmasti oppinut tuon miehen vanhempainvapaan aikan a ihan liian hyvälle, kun mietiskelin aamulla tosissaan, että miten kamalaa olis sairastaa ja jos ei olis kotona apuvoimia!

Jyväskylä tapaaminen: eli aletaanko järkkään?? Mulle passaa tapaamispaikaksi Jyväskylä tai sitten se, että tultais tänne pohjoisempaan että Oululaistenkin olisi helpompi tulla. Mutta jos se olis se Jyväskylä se tapaamispaikka, niin en halua kyllä alkaa järjestään, kun ei tuo J-kylä niin tuttu paikka oo, että löytyisköhän sitä aktiivia sieltä paikan päältä?

PUMPULILLE hyvää Turun lomaa.

Ja kyllä mä oon myös Villan ja muitten kanssa siitä yhtämieltä, että jokaisella on oikeus yksityisyyteen, joten ymmärrän sen, ettei kaikki halua kuviaan jakoon ihan kelle tahansa. OLi mun omaa ajattelemattomuuttani, etten sitä heti tajunnut. Edelleenkään mua ei haittaa, että kuvia vahingossa lipsahti muutamalle semmoselle, jotka ei ollut tapaamisessa. Ja tuohon ULKOPUOLISUUTEEN vielä sanon samaa, kuin aikaisemminkin, että miksi nää KESÄKINKERIT on jotenkin eriasia kuin muuta tapaamiset? Okei, pääsihän sinne paljon porukkaa, mutta ei läheskään kaikki. Joten lopettaisimmeko siitä nariseminen, ei me muutkaan, jotka ei olla ennen tapaamisessa käyty oo naristu siitä, että nyt tässä jää ihan ulkopuoliseks, ku ei pääse mukaan. Ja hyvin on porukassa pysytty. Pumpulia lainatakseni, tämähän on vapaaehtoista kirjoittelua.

No joo, ei mulla muuta, kuumehoureissani täällä naputtelen, että jos tuli epäselvää tekstiä, niin sorppa siitä.

Ikarus

Vierailija
38/91 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OPEMAMMA: no mää jo ajattelinkin, että jopas olet nuorekas nelikymppinen :) Sorry. Onnea joka tapauksessa synttärisankarille. Mun yks tuttava kertoi, että pahin ikäkriisi hänellä oli juuri silloin kun hän täytti 36 vuotta. Silloin nimittäin putoaa pois kastista " nuoret aikuiset" .

PUMPULI: hauskaa lomaa muuten teille sinne " saarille" ;D Voi että mä olen tollo.

IMETYSG: Mä imetän vielä päivisin 4-5 kertaa ja yöllä 1-2 kertaa. Imetän joka tapauksessa ainakin vuoden ikään, silloin sitten varmaan alan lopettelemaan. Riippuu siitä, miten hyvin tytsy oppii juomaan ja käyttämään maitotuotteita. Mä olen nyt alkavan työjutskan takia muuttanut imetystä niin, että imetän kerran aamulla ja sitten loput imetyskerrat onkin vasta iltapäivällä neljän jälkeen.

Tytsy kaatui eilen ulkona. Pienellä on naamari ruvella :´( Toinen nousi ilman tukea seisomaan asfaltilla ja ennen kuin ehdin huomatakaan, niin johan hän kynti nokallaan asfalttia.

Kaverini oli siinä paikalla. HÄnellä on noin 7kk ikäinen esikoisvauva, joka vielä ei liiku mihinkään. Hän oli ihan kauhuissaan. Jo aikaisemmin hän oli ihmetellyt, miksi meidän vauvalla on vain lippis päässä ja college-puku päällänsä eikä edes sukkia ja kenkiä. Hän on nimittäin vahvasti sitä mieltä, että meidän tytsyn nuha ja yskä johtuu siitä, että tyttö on liian vähissä vaatteissa ulkona. Hänen oma vauvansa oli eilenkin makuupussin sisällä ulkoilupuku päällä, hanskat käsissä ja kypärämyssy ja pipo päässä. Ja meillä oli silloin +22 lämmintä tossa pihalla varjossa ja aurinko porotti. Että nyt hän sai varmaan vettä myllyyn lisää siitä, että me ollaan välinpitämättömiä vanhempia. Palellutetaan lasta ja vielä annetaan sen kaatua ulkona.

MYRY: Teilläkin eetu on jo kohta vuoden. Mä muistan, kun Eetu oli syntynyt. Se oli tosi isokokoinen poika, eikö vaan?

Jamssa + tytsy

Vierailija
39/91 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun on tuo jumppari 8.15 :/ sinneppä onkin sitten kiva raahata puolinukkuvaa tenavaa ja toista tehopakkausta joka ei paikoillaan pysy...Jaakolla meni yö taas ihan pärssiilleen. Nenä oli reppanalla niin tukossa, että oli tosi vaikea hengittää.

Myry: mukavaa, että Eetu on jo parempaan päin :)

Jamssa: voi tytteliä, että sitten naama ruvella :( ja sie vissiin kuulut ton Pumpulin kanssa samaan kastiin (äidit jotka eivät ymmärrä pukea lapsiaan oikein) ;D

Ikarus: tässä juuri itsekin karheaa kurkkua karistelen ja toivon, ettei tauti iske minuun...pojathan räkätaudissa ovat jo. Kurjan paljon sulla tuota kuumetta.

Niin ja vielä ilmoittautukaahan tuonne äititapaamiseen, olisi mukava nähdä: aktiiveja, tautailijoita, aktiivieikinkereilleosallistujia sekä jopa kaikesta huolimatta teitä kinkereillekin osallistuneita ;D *asettelee hernemukia tuohon*

Näin eväin jää hän odottelemaan poikansa mopokirjallisten tuloksia...sydän jo valmiiksi syrrjällään, kun poikansa lähtee mopoilemaan.

Eria & poijjaat

Vierailija
40/91 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLKILUISSA ei mitään ihmeellistä täällä.

En IMETÄ enää (2 vkoa imetin, lypsin 3 kk).

OPEMAMMALLE myöhästyneet onnittelut ja tervetuloa samalle ikävuodelle, pääsen kyllä karkuun taas muutaman kuukauden päästä. Myös minulta tutkittiin nuo hyytymistekijät kun alkoi pintasuonet falskaamaan muutama vuosi sitten. Ei lopulta ollut minullakaan mitään vakavaa. Kaikkea kummallista se ikä teettää =).

Jokohan TUULI on tullut valtameren takaa takaisin. Olis niin kiva kuulla matkaraportti.

LEVOTTOMUUS yleistynyt myös meidän neidillä, mutta onneksi vain muutaman kerran yössä itketään. Päivälläkin natina lisääntynuyt. Kovassa tuntuu olevan seuraavat hampaat.

KÄVELYÄ harrastetaan edelleen vain huonekaluista tukea ottaen.

Kuva-asiassa jäävään itseni. Mutta yleisesti olisi hyvä jos jokainen voisi hieman yrittää asettua toisen asemaan ja miettiä miten asiansa esittää. Kiitos Oinasmammalle viisaista sanoista.

Minusta oli niin kiva lukea kinkereistä ja monta kertaa lauantaina mietin miten mukavaa että siellä on kaunis ilma. Hurjalta kuulosti kyllä Jamssan tyttären tukehtumiskohtaus. Ja tuo Babybelin saama kommentti ¿tuplavahingosta¿¿

Ajatelkaapas että kohta tänne ¿tuppaa¿ uudet Eloisat ja meidät potkaistaan Taaperoihin, eiks vaan ?

Jakkokin oli ollut yksiöstään ulkona näihin aikoihin jo pitkään.

t. Hanhikki ja tyttö (täällä ulkoringissä on vähän vilpoisempaa tänään¿ ;))