Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päästin pojan 10-v tänään ekan kerran maauimalaan 11-vuotiaan kaverin kanssa.

Vierailija
04.06.2007 |

Molemmat hyviä uimareita, mutta vannotin poikaa ilmoittamaan välillä itsestään puhelimella.

No nyt olleet jo yli 3 tuntia, eikä mitään soittoa ole kuulunut.



Pitäis varmaan nyt sitten antaa rangaistus heti alkuun ja tiukentaa " vapauksia" , kun ei pidä lupaustaan ja osoita olevansa luottamuksen arvoinen.



Kyllähän sen arvaa, että pojilla on kivaa, eikä välttämättä muista koko asiaa, mutta SILTI olisi pojan pitänyt pitää lupauksensa.



Oletteko samaa mieltä? Vai olenko liian tiukka nyt?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä varmasti niin hauskaa, ettei muista. Kotona sitten keskustelette ja sovitte vaikka kellonajan milloin ilmottautuu ensikerralla.

Vierailija
2/4 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Hänellä varmasti niin hauskaa, ettei muista. Kotona sitten keskustelette ja sovitte vaikka kellonajan milloin ilmottautuu ensikerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kerran tunnissa" tms olisi sopiva - näin lapsikin tietäisi säännöt selvästi.

Vierailija
4/4 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tiukennettava sääntöjä jos ei edes soita takaisinpäin. Sanot, että jos ei seuraavalla kerralla pidä yhteyttä, ei saa enää mennä. Älä vielä rankaise, vasta sitten kun olet asiasta keskustellut, uhannut jne.