Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KesäHeinät vko 24***

11.06.2007 |

[size=3][color=DC143C]KesäHeinät-07 [color=FF3030][size=3]

[size=2][color=FF3030]Tässä pinossa vaihtavat kuulumisia odotuksen iloista ja suruista kesäheinät eli ne, joiden laskettu aika osuu kesä-heinäkuun -07 vaihteeseen (21.6.-10.7.) Ethän ilmoittautuessasi kopioi koko listaa, kiitos!

[color=FF3030][size=2]21.6.

[color=0000EE]Miiu77, [color=CD2990]ikä:29, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]23.6.

[color=0000EE]Airmid, [color=CD2990]ikä: , monesko:

[color=FF3030][size=2]24.6.

[color=0000EE]Jarmiina, [color=CD2990]ikä: , monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]25.6.

[size=2][color=0000EE]joors1, [color=CD2990]ikä:30, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]@nikki, [color=CD2990]ikä: 38, monesko: toinen, poika 12/00

[color=FF3030][size=2]26.6.

[size=2][color=0000EE]lillukanvarsi, [color=CD2990]ikä: ,monesko: toinen, esikoinen 4,5 v.

[size=2][color=0000EE]maaaaria, [color=CD2990]ikä: 26, monesko: toinen, tyttö 05/06

[size=2][color=0000EE]besero, [color=CD2990]ikä: 34, monesko: kolmas, poika 97 ja poika 03

[color=FF3030][size=2]27.6.

[size=2][color=0000EE]Fiikus77, [color=CD2990]ikä: 29, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Lellu83, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Senniina, [color=CD2990]ikä: 38, monesko: toinen, poika 12/99

[size=2][color=0000EE]tiinaf, [color=CD2990]ikä: , monesko:

[color=FF3030][size=2]28.6.

[size=2][color=0000EE]koala-72, [color=CD2990]ikä: 34, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Kihara, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]AMS74, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, poika 7/05

[size=2][color=0000EE]Sannnis, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, esikoinen 1v.

[color=FF3030][size=2]29.6.

[size=2][color=0000EE]S@nde, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, 06/04

[size=2][color=0000EE]Äp81, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 03/01

[size=2][color=0000EE]syystoivo, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 10kk

[size=2][color=0000EE]peetta, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]pals, [color=CD2990]ikä: , monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]-Veruska-, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Kuutar78, [color=CD2990]ikä: 27, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]30.6.

[size=2][color=0000EE]Spaghetti, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, poika 10/04

[size=2][color=0000EE]Merkurius76, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 5/05

[color=FF3030][size=2]1.7.

[size=2][color=0000EE]Oona1975, [color=CD2990]ikä: , monesko: kolmas, 02/04, 08/06

[size=2][color=0000EE]punatintti, [color=CD2990]ikä: 27, monesko: toinen, esikoinen 1v.

[color=FF3030][size=2]2.7.

[size=2][color=0000EE]Nintje, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, 02/04

[color=FF3030][size=2]3.7.

[size=2][color=0000EE]löllöriini, [color=CD2990]ikä: 34, monesko: kolmas (tyttö 01, poika 03)

[color=FF3030][size=2]4.7.

[size=2][color=0000EE]Jushka, [color=CD2990]ikä: 28, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]anjuusa, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]elisabet73, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: esikoinen, tm-04 rv8,km-05 rv7

[color=FF3030][size=2]5.7.

[size=2][color=0000EE]ElluP, [color=CD2990]ikä: 27, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Monument, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]6.7.

[size=2][color=0000EE]joutur, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, tyttö 07/05

[size=2][color=0000EE]S@ri@, [color=CD2990]ikä: 40, monesko: yhdeksäs

[size=2][color=0000EE]Amalia-Joel, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, poika 10v., poika 7v. miehen aik.liitosta

[size=2][color=0000EE]melba, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, esikoinen -00

[size=2][color=0000EE]Misti, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: viides

[color=FF3030][size=2]7.7.

[size=2][color=0000EE]Omenana, [color=CD2990]ikä: , monesko:

[size=2][color=0000EE]Cityäippä, [color=CD2990]ikä: 36, monesko: toinen, poika 10/03

[size=2][color=0000EE]Sohvi@, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, esikoinen 07/05

[size=2][color=0000EE]Juska82, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]8.7.

[size=2][color=0000EE]Sunshine24, [color=CD2990]ikä: 24, monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]Irene77, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, poika 2,5 v.

[color=FF3030][size=2]10.7.

[size=2][color=0000EE]annam_, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 1v.

Kommentit (201)

Vierailija
181/201 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen meni puoleen päivään asti supparilinjalla, kunnes alko laantumaan. Nooh, kävin hakemassa vähän vauhtia raksalla (kantelin tiiliä, siivoilin sekä sisältä että ulkona), mutta ei mitään vaikutusta asiaan. Plaaah! No onhan mulla vielä kuitenkin 3 viikkoa laskettuun...Viime yönä tosin mun alakerta tais tehä tehtäviään, ko sitä jotenkin niin jomottaa, pakottaa ja vihloo - ehkä sittenkin eilisen " raatamisella" oli jotain vaikutusta?! Nytkin on niin velmu olo tuolla alakerrassa. Mutta yhen jännän jutun huomasin: mun sisäreidet (ylhäältä) on jotenkin " hellänä" ja kuulin, että se kertois paikkojen aukenemisesta - onko teillä tästä tietoa???

Kukas se tekikään listaan muutoksia? Mulla ikää 31, mutta vois toi 30 vee pysyy vaikka loppuelämän ;)

Käynnistämisestä oli kans jotain...Esikko käynnistettiin sillo reilut 10 vee sitten ja mulla ainakin niitten tablettien vaikutus oli melko vähäistä, koska parisen päivää mua käynnisteltiin. Alotettiin puolikkaalla tabulla, lisättiin aina puolikas ja nii edasin...Ilmeisesti se johtu siitä, ettei ensisynnyttäjälle iske liian rajusti toi synnytys - en tiiä tai en muista ;) Muistaakseni homma lähti etenemään kunnolla vasta kalvojen puhkaisun jälkeen. Jännää muuten, miten sitä unohtaa tollasia asioita...

Nyt pittää mennä laittaa ton nuoremman jäppisen futiskamat valmiiksi, ko lähtee futisturnaukseen päiväksi, mutta palajan myöhemmin :)

AJ

Vierailija
182/201 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, pitääkö nimilistaan tehä korjailuja?? jos niin vinkkaatteko ketä jne.pitää lisätä..Voisin yrittää tehä sen ma aamusta. (kun kärvistelen kotona ennen sairaalaan menoa ja ennen kun mun " nettiyhteydet" loppuu hetkex..) Ja SENNIINA..Anna muutama vinkki siihen kopiointi hommaan, eli mitä piti poistaa että tulee suoralla tekstillä... Kiitos.

[/quote]

Sinne loppuun jää usein tällasia

[/quote]

hakasulku,vinoviiva-merkkejä, niin ne kun ottaa pois, niin pitäs tulla suoraa tekstiä.Uusiahan ilmoittautui viime viikolla, mutta en nyt ole saanut aikaiseksi keräillä heitä listalle. Alli ainakin ja oli muitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/201 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan. Luulin, että ne merkit näkyy tossa viestissä, mutta näkyvät kai vain siinä " vastaa tähän viestiin" tilassa.

Yö meni jotenkuten. Närästi, kun syötiin niin myöhään. Meni myöhään, koska vedin 3h päikkärit. Jää hieman univelkaa viikoilta, kun esikoinen on täällä herättelemässä kukonlaulun aikaan:-)

Ceridalia ajattelin lähinnä omiin tarpeisiin, tisseihin jos tarttee ja muutenkin olen siitä tykännyt. Vauvalle ajattelin ihan perusvoidetta, jos tarvii.

Monet on jo synnyttämään lähdössä, mutta en minä. Vielä 10 pv la:han, jos sitten alkais odottaa lähtöä:-) Kamat alkaa olla kasassa, joten jotain edistystä kuitenkin täälläkin. Ernesti nousee yön aikana varmaan lähtökuopistaan, kun liikkuminen on niin helppoa aamulla. Päivän touhujen jälkeen iltaisin olo on sitten täyteläisempi tuolla alakerrassa. Aurinkoinen päivä näyttäisi tulevan ja toiv. ei mene ohi niinkuin eilinen, vaikka ihanaa oli kun sain nukkua.

SjaErv38+4

Vierailija
184/201 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuo ikä on nyt 24, mutta eipä sitä välttämättä tartte vaihtaa. Mä kyllä ehtisin noita päivitellä, mutta en TODELLAKAAN osaa, joten pakko jättää muille.

Illalla oli kyl kova vilske masussa, samoja juttuja kuin aiemminkin. Mutta aina kun menen saunaan ne loppuu ku seinään. Ja alkaa taas näin aamulla uudestaan. Mutta nyt syömään kiisseliä =)

peetta & J 38+2

Vierailija
185/201 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla mitään asiaa ollut. Ukko kuorsaa sohvalla, joten tulin tähän notkumaan ja huomasin pinon olevan jo toka sivun puolivälissä!!

Synnyttämässäkös kaikki ovat?

Olen pessyt tänään 3 mattoa ja kuokkinut perunamaata, ei vaikutusta -paitsi se huimaaminen.

Vierailija
186/201 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ettei Senniina ihan hätäile =)

Meillä aamulla hyvää s:ää, aiheutti pieniä supistuksia jälkeen, muttei sen ihmeempää. Sitten lähdettiinkin kaupoille ja tultiin vasta viiden maissa. Sain ostettua toisen pussilakanan pinnasänkyyn, ettei ihan yhdellä tarvi pärjätä.

Ruuan jälkeen onkin alkanut jo vähän supistelemaan, joten pitää palata sohvalle katseleen telkkua. Jos nyt sinne jussiin asti sais pysyttyä kasassa.

Huomenna taas tarkemmin lisää.

-E-

Vierailija
187/201 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin olette synnyttämään jo kaikki menossa. Mulla ei minkäänlaista fiilistä asiasta, ei supistuksen supistuksia enää (silloin aikaisemminhan olin taas pitkään sairaslomalla niistä ;-)))) eli jos ei vedet mene, niin minä en hyvään toviin synnytä.

Sairaalasta sen verran, että silloin 7v sitten oli naistenklinikalla sellainen käytäntö, että tekivät mitä lystäsivät eivätkä lupia äideiltä kyselleet. Olivat ainakin meidän pojalle lisämaitoa antaneet ja samoin tutin suuhun napanneet. Mut eipä tuo mua haitannut, mut uskon, et joku olis pulttia vetänyt. Nyt on kyllä voinut tavat muuttua, mutta kyllä siihenkin aikaan minusta kovin pop oli imettäminen yms. Ja mä oon miettinyt et mitenköhän hirveästi ne on niitä perhehuoneita nyt sinne rakentaneet. Itse haluan ihan tavalliseen - saakohan sellaistakin toivoa.

Itse meinaan todellakin hyödyntää sairaalan eli käyttää koko rahalla sairaalan vaatteita ja pesua sekä vähän haaveilin, että jos rinnat ei kestä siellä imetystä, niin pyytäisin sieltä kippoon lansinoh:ia jonka sitten nappaan kotiin mukaan (mähän en rasvasta yli 700 euroa kilolta maksa, heh). Bepanthenin olen kyllä kotiin ostanut tai siis Ratiopharmin vastaavan, mutta halvemman. Muutenkin hirmuisilta vaikutti nuo teidän apteekkilistat, meillä on vain suolaliuostippoja, jekovitia ja perusrasvaa. Noita kaikkia kun tarvitsee, ennemmin tai myöhemmin. Täällä meillä ei ole kyllä näkynyt ilmaisia d-vitamiineja eikä myöskään mitään fluoritablettejakaan, kuten kai joissain kunnissa.

Vierailija
188/201 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyllä ole oikein merkkiäkään lähestyvästä synnytyksestä. Silloin tällöin joku supistus, mutta siinä se. Pari yötäkin olen taas nukkunut oikein hyvin, vain yhdellä vessareissulla.

Meillä vietettiin tänään siis lasten synttäreitä ja vaikka aina on ihana nähdä sukulaisia, niin pakko sanoa, että huh, onneksi ne nyt on pidetty :) Siis lähinnä kaikkien valmistelujen osalta. Mulla on paha tapa ottaa stressiä ja kun me molemmat miehen kanssa halutaan, että paikatkin on siivottu kunnolla, niin työtähän se teettää, varsinkin tässä tilassa. Onneksi mies otti tällä kertaa päävastuun siivouksista ja mä sain keskittyä leipomisiin. Yksin en olis millään selvinnyt. Seuraavat kemut onkin sitten toivottavasti ristiäiset :) Ja silloin käytetään leipomon palveluita pääasiassa.

Listan muutoksista sen verran, että mun omat synttärit on 26.6. ja toivon, että ikää ei mun kohdalta enää tarvisi muutella :) Meillä esikko on syntynyt mun nimipäivänä ja olis ihan kiva tapa sulkea ympyrä, jos tämä kuopus syntyisi mun syntymäpäivänä. Mutta tuskin niin käy. Jotenkin mulla on nyt just ihan sellanen olo, että yli mennään ensimmäisen kerran.

Mutta nyt on pakko mennä nostamaan koivet seinälle, kun tuo ukko kultakin jämähti katsomaan noita formuloita.

M rv 37+2

Vierailija
189/201 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Misti! Hienoo että saitte pileet pidettyä, sehän on aina helpotus!! Toivottavasti oli mukavaa :)

Senniina ollu kans hullun ahkera.. Elähän liikaa rehki :)

Ellulle suppareiden voimistusta!

Missäs Veruska?

A-J?

Menkkakipuilua ja maha kovana. Käytiin paisteleen rannassa makkaraa ja lisäks oon siivonnu kun hullu, kerrankin mulla on motivaatiota jos se ajais vähän asioita :D

Ei muuten mitään, mutta on aika kurjan ja hurjan kipeitä jo noi supistelut, mutta sitten ne loppuu.. Olisin erittäin tyytyväinen jos vaikka menis ylikin, mutta olisi sitten vaikka ilman kipuja supparit. No, tyytyväinen olen joka tapauksessa :D Tietty.. Ihanaa aikaahan tämä on!!

Tosi kivaa, " äitipuoleni" oli löytänyt kestovaippoja jostain kirppikseltä, laittaa postiin tulemaan. Ihanan huomaavaista :)

Joopsis.. Jokohan ens yönä ;)

-p

Vierailija
190/201 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kotonahan minä. Muuten kyllä ollut melkoisen kiirus päivä. Aamupäivästä soitteli serkkutyttö että oli ajellut tyttönsä kanssa Oulaisista Ouluun. Niinpä lähdettiin heidän kanssaan meidän mummoa katsomaan, joka siis myös asuu Oulussa. Siellä sitten perinteiset ruokailut ja herkkujen mättämiset!

Sitten käytiin Kärkkäisellä ostamassa sellaisia pieniä rottinkikoreja joihin tulee kaikki vauvanhoitotuotteet, apteekkikamat yms. Lisäksi oli tarkoitus ostaa ohuet tumput vauvalle, muttei löytynyt. Siitä sitten kahteen asuntoesittelyyn. Toinen kyllä oli ihan mukava asunto.

Juu ja sitten polkasin vielä äitille hakemaan pinnasuojat, jotka äippä siis oli ommellut vauvan sänkyyn. Ja neulonut vielä yhdet villavaippahousut. Nyt sitten kotona vihdoin huilimassa.

Pienen pieniä vihlaisuja silloin tällöin, vähän menkkamaisia kipuja ja esim jos polkee pyörällä niin käy vähän tuohon häpyluuhun tai johonkin kipeää. Nyt pari yötä ollut niin ja näin. Massu öisin vähän pipi. Aamulla heräsin kuudelta lukemaan kirjaa jne.

Huomenna sitten mies lähtee töihin enkä tajua miten jaksan täällä hilpparoida yksinäni. Täytyy keksiä jotain kehittävää puuhaa... =) Terpat kaikille!

-Veruska 38+2 & Sirriäinen-

Vierailija
191/201 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta keräsin tiedot jotka pitää päivittää (varmuuden vuoksi laitan ne tänne)

Pals 19v.

peetta 24v.

Alli-75 LA 9.7

32v. 3:s, poika -00, tyttö 01

jiippi LA 28.6

toinen, esikoinen 2.5v.

Vierailija
192/201 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ihan samaa rataa mennään. Välillä tosi kipeitä, mutta lähinnä yksittäisiä supistuksia. Toivottavasti näitä ei kovin montaa viikkoa jatku.

Mies ei näitä oikein pysty ymmärtämään, kun esikoista odottaessa ei tosiaan ollut yhtään kipuja, vaan ihan loppuun asti pystyi toimimaan lähes normaalisti.

Minulla on kanssa sisäreidet arat/kipeät kuten joku tuossa aiemmin kirjoitteli.

Meillä alkaa ensi viikon jälkeen tk:n kesäsulku ja joutuu sitten ajelemaan pidemmälle ja taas uuden terkkarin kanssa toimimaan. Tähän mennessä on ollut jo 3 eri henkilöä täällä omassa tk:ssa. Ei kiva, vaikka kaikki ovatkin olleet ihan asiallisia.

Ei meilläkään tk puolesta tule d-tippoja tai mitään muutakaan ja meillähän oli vain 1 ultrakin alkuraskaudesta, kaiken muun saa hankkia yksityiseltä jos haluaa. Ei ole synnytys yms. valmennuksia, eikä tk lääkäri ole antanut ensimmäistäkään koko arviota, ja tietenkään ei ole mitään synnytystapa arviointia tai keskustelua. Eli aika omillaan täällä Kaakkois-Suomessa raskauden kanssa mennään.

Taas alkaa supistelemaan aika kipeästi, mutta eihöhän lopu kuten edellisinäkin iltoina, joten aamulla taas tänne

Jiippi

Vierailija
193/201 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie mihkään oo menny - täällä kukutaan :) Meän neiti on vetäny kans omia formuloita tuola yksiössään tänään ja nyt illasta laittanu oikein turbovaihteen päälle, mutta sen isompia, kipeitä suppareita ei oo kuulunut, vaikka pesin tänään parit pesemättömät ikkunat ja sitä kuuluisaa ässääkin hommattiin - pitkästä aikaa ;) Mutta pakko sanoa, ettei tuntunu enää samalta, ko paikat on jotenkin niin turvoksissa...

Melballe piti sanomani, että mie en oo käyny hakemassa apteekista yhtään mitään tätä neitiä varten/neitin takia...Sen tissirasvan (käyttämättömän) sain veljenvaimolta ja ne maitohapot oon aikasemmin jo hommattu, ko käytän tosiaan niitä itekkin. Pittää hakia sitten tarpeen vaatiessa jotain, jos sattuu jotain tartteen.

Ai niin ja Miiulle erittäin paljon tsemppiä huomiselle :) Nyt öiöi!

AJ

Vierailija
194/201 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisen pinon olette saaneet aikaiseksi! Oli kiva lukea, että kaipailtukin oli :). Ensin onnittelut kaikille vihkiytyneille ja valmistuneille! Ja " poksahtaneille" - äp81 jo vähän aikaa sitten ja olisikohan Fiikuksellekin tullut lähtö synnyttämään.

Ja sitten sitä omaa (.) joka on nyt jo paljon vähemmän ulospäin kääntynyt. Maanantaina 11.6.07 klo 17:29 syntyi meille pikatoimituspoika 3180g ja 50cm viikoilla 36+2.

Ystäväni oli meillä ja laittelimme yhdessä parveketta kuntoon. Olimme juuri saaneet kaiken valmiiksi ja nousin uudelta sohvalta ylös kun lapsivedet menivät, ja siis todellakin menivät, ei mitään pientä tihkumista vaan lorisemalla pitkin lattioita matkalla vessaan. Kello oli tuolloin vähän yli 15. Pienoinen oli järkytys ja pyysin kaveriani herättämään mieheni joka vielä nukkui yövuoron jäljiltä. Tiesin esikoisen perusteella että nyt on kiire, varsinkin, kun synnytystavaksi oli jo valittu se sektio - päivä kyllä piti päättää vasta 15.6. äitipolilla.

Mies ihan päästään sekaisin järjestelee esikoisen päiväkodista noutoa ja minä tungen samaisen kaverin onneksi jäljelle jäänyttä vaippaa housuihini. Sitten neuvolakortti ja kamera mukaan ja menoksi. NKL:lle saavuimme noin kello 16.00 ja eikun käyrälle. Loputkin vedet valahtavat kun saavumme paikalle. Yritän selittää kätilölle, että nyt on kiire, salia pitäisi valmistella, mutta toinen vaan kyselee tietoja ja tutkii käyrää. Kello 16.45 sanon, että minä kohta ponnistan tämän lapsen ulos jolloin vihdoin tehdään sisätutkimus ja kappas, olen 5cm auki. Jopa tuli kätilöönkin liikettä :). Hän keräsi paperit pöydältä ja juoksi ulos käytävään huutaen että onko lääkäriä, onko salia, täällä syntyy juuri sektioitavaksi tarkoitettu vauva. Siinä vaiheessa jo nauru pääsi vaikka supparit olivat tosi kovat. Ja sitten sitä mentiinkin vauhtia saliin, poika todellakin nostettiin ulos kello 17:29. Että sellainen pikasyntymä.

Pieni rakas voi hyvin, vaikka joutuikin olemaan vuorokauden sinivalossa kellastumisen takia (liian korkeat bilirubiiniarvot). Kotiin pääsimme siis tänään ja tikit itseltäni poistetaan jo huomenna ja oma olokin on hyvä. Poika sai 9 pistettä ja imee hyvin rintaa ja on erittäin jäntevä ja liikkuvainen. Ei vaikuta ollenkaan ennenaikaiselta sanoi lastenlääkärikin.

Maito nousi kohisten jo kolmantena päivänä sektiosta ja täysimetyksellä mennään. Poikaa täytyykin imettää paljon ja painoa tarkkaillan neuvolassa tavallista useammin juuri tuon keltaisuuden takia. On aivan ihanaa olla kotona ja isoveli on ihan sekaisin. Jos jotain huonoa haluaa tästä kokemuksesta hakea niin se oli tuo pitkä ero esikoisesta, emme ole koskaan olleet erossa tällaista 6 päivää mitä sairaalassa vietin.

ElluP kyseli jo joskus aikaa sitten syytä suunniteltuun sektioon. Se oli ensimmäisessä synnytyksessä tulleet repeämät, minulla menivät molemmat peräsuolen sulkijalihakset poikki. Ne saatiin onneksi kerran kunnolla korjattua, mutta jos toisen kerran olisivat menneet, olisi korjausmahdollisuus ollut 1/100. Tätä riskiä emme todellakaan halunneet ottaa!

Voimia loppumetreille kaikille KesäHeinille - pistetään tuonne vauvapuolelle sitten oma pino pystyyn, kun joukkomme alkaa olemaan isompi.

Nyt taas imetyspuuhiin!

-CÄ ja Öttiäinen 6 vrk-

Vierailija
195/201 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, mutta....

MIELETTÖMÄN SUURET ONNITTELUT; Cityäippä <3 ja tietysti koko perheelle!

Toivottaapi Kuutar ja E-L. 38+5

Vierailija
196/201 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA!! Voi miten huippua että kaikki on hyvin!! :D Oli sulla aika hurja ja pikainen synnytys ;) Tosi paljon onnea koko perheelle, ja nauti pienestä!! Toivottavasti perästä tullaan ja pian ;D

.pals

Vierailija
197/201 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sua onkin kaipailtu! Mutta ihana oli kuulla hyviä ja onnellisia uutisia. Valtavasti onnea teidän koko perheellenne! Vauvapuolella sitten taas turistaan, kunhan tässä itse kukainenkin ennättää tositoimiin!

-Veruska 38+2 & Sirriäinen-

Vierailija
198/201 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onneksi olkoon! Tuntuu, ettei itse pääse sinne synnärille koskaan ;).

Taas pitää kehittää itselleen jotain tekemistä yöksi, kun ei kuitenkaan saa nukuttua.

kyllä se on lähes poikkeuksetta niin, että ensisynnyttäjillä menee noin viikko yli lasketun ajan, vaikka kuinka urheilisi raskauden lopun. Mulla on kolmas, mutta näyttää valitettavasti myös siltä, että ihan loppuun saan kärvistellä tämän järisyttävän olon kanssa. On niin hirveä olo - varsinkin öisin- että välillä tekis mieli peruuttaa koko projekti - mikä siis tuntuu ihan järjettömältä tässä vaiheessa. Onkohan mulla jotain pientä raskausajan masennustakin? No - tsemiä teille muille. Apteekissa en ole käynyt, vaatteita ei silitetty eikä mitään leivottu. ehkä sitä vois huomenna pakata laukkua synnärille kuitenkin...

37+6

Vierailija
199/201 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cityäippä! Täällä toinen lorottaja eli illalla tuli lapsivettä reippaasti klo 23.10 ja nyt pitäs vissiin lähteä näytille. Eli se siitä heinäkuusta..

Vierailija
200/201 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

CÄ: Mielettömästi onnea teän pesueelle, kylmät väreet humahti pitkin selkärankaa :) :) :) Uskomatonta ja hienoa!

Ja Senniina: Niin se tilanne voi yhtäkkiä muuttua -tais olla matonpesulla ja pottumaan kuokkimisella sittenkin taikaa ;) Tsemppiä koitokseen!

AJ