Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

##Elokuiset alkuviikkoon##

11.06.2007 |

Mie näppärästi aitasin koko porukan tuonne karsinaan, etteten pääse karkailemaan ;D

Airille, Pumppelssonille ja Eloepulle oikein mukavia lomapäiviä! Meilläkin, tai no siis miehellä alkaa lomanen ja myös juhannukselta, et saapi nähä jos me hyökätään tuonne Vuokatin suuntaan :) Että ajelua olisi taas luvassa (huokaus).

Nallu se on viettämässä ansaittua keskieuroopan mäkiviikkoa, superhuiskut sinne, olet lomasi enemmän kuin ansainnut!

Opemamma, nuorennutaan me vaan rauhassa ;) kyllä nämä sitten ehtiivät perässä! Siperia opettaa, vaimitensenytmenikään.

Pubu, saitteko nukuttua, vai menikö meijän porukalla överiks? ;)

Pantoufletä ja Airia, sekä kaikkia muita jotka eivät päässeet olisi ollut mukava nähdä, mutta onhan tässä näitä joulunaluspäiviä, joten kyllä tässä vielä ehditään!

Meilläpä sitten on vietetty kuumeinen yö. Jaakolla nousi lämpö yöllä tuohon 39.4. Siinäpä sitten Panadolin kanssa heiluttiin pitkin yötä. Riepupikkanen on ihan sippi, poikki ja ventti :( Otti vissiin koville nuo kemut ;) Mutta niin vain tuo ikiliikkuja kakkonenkin nukahti eilen miun huomaamatta tuossa seiskan pintaan tuohon lattialle, että on tainnut olla koko perheelle " rankka" reissu :) Soföörikään ei enää mulle luvannu lähteä kuskiksi :b Non noi miehet niin älyttömän lyhytpinnasia, ei minkäänlaista turnauskestävyyttä sitten.

Ja kauniiksi lopuksi vielä, niinkuin jo tuolla alussa mainitsin, olen kaikki elokuiset aidannut karsinaan, ettei kukaan pääsisi kelkasta putoamaan, eikä itseään ulkopuolelle asettamaan. Lempisiteeraustani käyttäen: Ehei pojat, ei tätä sotaa tällälailla käydä. Mennäänpäs nyt tuon suon yli, niin että heilahtaa...;)

Eria ja väsyneet pojat

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peevelin tytön jalkapalloporukalle paljon onnea saavutuksesta!

Se äidin sydäntä niin aina lämmittää, kun lapset menestyy :)

Minkäsväriin valo miulla on? Ettei vaan musta lippu jo liehu mulle....

Vierailija
22/39 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että tapaamisessa oli mukavaa. Ja minusta on tietenkin ihan luonnollista, ettei kaikki millään voi päästä tapaamisiin eikä se tee meistä sen vähempiarvoisia. Minä olen ollut koko palstailusta melkoisessa pimennossa huhtikuun puolesta välistä saakka. Töissä olo imi niin paljon aikaa ja energiaa, että kaikki muu piti antaa Veeralle. Nostan kyllä hattua töissä käyville äideille: ei ole mitään helppoa puuhaa. Tuollainen pikkupyrähdys työelämässä oli ihan kiva juttu: sai vähän vaihtelua ja ihmiskontakteja. Mutta omalla kohdallani päätös jäädä kotiin vielä yli vuodeksi, tuntuu ihanalta ajatukselta.

Olettekin varmaan keskustelleet kymmenkuisista eloisista paljon. Mutta kyselenpä vielä, että onko teillä havaittavissa varsinkin yölevottomuutta? Meilä saatetaan keskellä yötä tunnista kahteen nousta alati sänkyä vasten seisomaan...kyllä meinaa väsyneen äidin hermot kiristyä...Miten siinä tilenteessa tulisi toimia?

Ihan harmittaa, kun tyttö nukkui jo välillä ihan kokonaisia öitä ja nyt herää monta kertaa yössä, varsinkin aamutunteina. Valoisuudellakin lienee osuutta asiaan.

Tämän viikon olen vielä koneen ulottuvilla, mutta sitten lähdemme Veeran kanssa vanhempieni mökille kahdekai/kolmeksi viikoksi. Palaamme kotiin kolmeksi viikoksi ja sitten alkaakin miehen loma, jolloin taas mökkeilemään:ihanaa!

Nautinnolista kesää! Toivottavasti ei kovin sateiseksi muutu, kun sitä ennustelivat.

Puppe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sellainen höpönassukkamussukka! Muista ottaa sormenjäljet kaikilta kuvia pyytäneiltä, tarkka turvatarkastus vaan kehiin, ettei kaiken maaliman hörhöt ja pöllöt pääse meidän nassujamassuja kattelemaan =) Jaetaan niitä vaan kaikille viksuille ja vilmaattisille.

Villa muuten on piakkoin myöskin kertomassa lisää kuvista.

Yours,

Elisabetti, joka on aivan pöhinöissään ja töhinöissään pienestä poikavauvasta, jonka kummitädiksi mut tänä iltana pyydettiin ja ylennettiin *kuninkaallinen vilkutus*

Missän muuten MINIK????? Where are you my friend?

Vierailija
24/39 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vain Erialle! Kovasti yritin tsuumailla akkojen nimilappuja, mutta eihän niistä mitään selvää saanut:) Nyt olisi vain ollut oiva tilaisuus vielä jälkikäteenkin antaa kasvoja nimimerkeille, mutta ei, tekniikka ei riittänyt:) No onneksi tunnistin joukosta muutamat tutut kasvot ja hyyyyvin paljon kaventuneen Pumppelssonin!

Joopa joo, kovasti on rallateltu siitä saako kinkereitä hehkuttaa täällä vielä jälkeenpäin ja olen ehdottomasti sitä mieltä että saa ja pitääkin! Myönnän, että lauantaina kun pojan kuumeelta ehdin koneelle, ei tunnelmat olleet kovinkaan korkealla ja olo oli tosiaankin kovin ulkopuolinen. Mutta sitten alkoikin ilmestyä viestejä monelta muultakin sairastuvalta, auton pettämältä tai kuskitta jääneeltä eikä olo enää ollutkaan niin surkea:) Ensi kerralla sit uusi yritys eli KOSKAS NE ELOISTEN SYNTTÄRIT PIDETÄÄN?

Ja kiitos vain Pumpuli terveisistä, olen aina innokkaana lähtemään mukaan tapaamisiin, mutta kovin harvoin on reissu onnistunut innostuksesta huolimatta...

Pikku-ukon olo alkaa olla jo parempi, mutta edelleen on pientä lämpöä ja poskihammasta pukkaa jo ties monettako päivää. Tänään päästiin kuitenkin jo ulos hiekkalaatikolle ja mummin mökille käväisemään, joten kai tässä pikkuhiljaa ollaan taas voiton puolella.

Jamssa: siis minkä ihmeen tukehtumiskohtauksen sinun tyttösi on saanut?? Apua!

Pepperille kovasti jaksamista arjen kanssa! Meillä sama juttu esikoisen kanssa eli nyt kun kerhot ynnä muut aktiviteetit on kesäteloilla, joutuu näkemään paljon enemmän vaivaa sen kanssa, että tyttö viihtyy. Me ollaankin säännöllisesti kutsuttu tytön kavereita meille leikkimään ja käyty itse kavereiden pihalla ja leikkipuistossa, jotta tyttö saa seuraa ja tekemistä ikäistensä kanssa. Onnistuisiko sama teillä?

Peevelille onnittelut kakasta!:) Hienoa!

Pia: sinut tunnistin heti kuvista, mutta sullakin oli hiukset kasvaneet kovasti sitten lokakuun!

Myry: jokos Eetu on kunnossa?

Nyt kulkaas rouvat on auennut putki vaakamamboilussa, joten täytyy varmaan mennä tuolle ukolle vihjailemaan josko otettaisiin toisinnot eilisestä:D Että ei muuta kuin god natt bara!

Pantoufle

Vierailija
25/39 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin mukava todeta, että on aamu.

Molemmat pienet pojat ovat nyt sitten vatsataudissa, jeejee. Tuolla kakkosella se onkin aika raju :(

Jakkoa kiikutin jo eilettäin lääkäriin, kun olikin niin sippi ja lääkärin diagnoosi oli liejukorva? Hoh, enoo ikinä kuullukkaan, taisi setä tarkoittaa liimakorvaa?

Jaaha ja sitten keksimään mikä tuolla kakkosella pysyisi sisällä...ehdotuksia? Mullon pää tällä kertaa jäässä.

Everestin kokoinen pyykkivuori odottaa...

Eria ja oksentavat pojat

Vierailija
26/39 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERIAN sakille pikaista paranemista.

PEEVELILLE onnittelut aamusaalista:) ja hienoa tuo tyttösen jalkapallomenestys! Se on niin kuin kakkonen meillä lätkäturnauksen jälkeen riemuissaan huusi: Äiti,me voitettiin hopeaa!

PUMPULIN lomahan siellä alkoi rattoisasti:) Meillä isäntä on lomalla kun on lomalla,minulla ei lomaa ole:(

PUUHIS: Kuinkas teidän muuttohommat?

Meikäläisellä kun on tuota painoa pudonnut aikalailla ja päätä jomotellut kiivaasti niin syykin sitten selvisi...Diagnoosina lievä trombosytopenia, eli punasolukat tuppaavat hajomaan hieman liian nopsasti. Ei mitään kummempaa hoitoa, kun ei noita verenvuotoja ole. Ilmeisesti peritty vaiva,harvinaista kuulemma....

Leevillä unirytmi muuttumassa, jaksaa valvoa jo useamman tunnin kerrallaan. Kävellä töpöttelee ympäri huushollia ja narisee hampaitaan...

Jaaha sitten poistun päräjämästä...Sateista huolimatta pirteää päivää kaikille!

Ope ja Leevi

Vierailija
27/39 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataa sataa vettä. Sataa sataa vettä.

Ja sataakin sitten paljon. Aivan kaatamalla. (aargh) Tulis vaan ne helteet äkkiä takaisin.

Saas nähdä tuleeko tästä päivästä sisällä olemista koko ajan.

Ei tuossa sateessa viitsi hirvästi lähtä hiekkalaatikolle tms. Mä oon tänään ollu jotenki tosi väsyny. Aamulla heti herättyään tuntu, ettei millään jaksais nousta, vaikka meillä kumminki pikkumies nukkuu sinne 8.30asti. Ei siis ole tarvinu kukonlaulun aikaan nousta. Mistä lie johtuu.. Toivottavasti ohimenevää..

Mäkin oon ehdottomasti sitä mieltä, että täällä pitää pystyä fiilistelemään tapaamisia ja kertomaan kekkerikuulumisia tms... Toivottavasti me kaikki joskus ainakin pääsemme tapaamisiin! Vaikka onhan se totta, et jos ei oo mukana ollu, niin saattaa joissain jutuissa olla ikäänkuin ulkopuolinen, mut silti. Eihän täälläkään nyt kuitenkaan pelkästään kinksujen fiilistelyä ole kaikki kirjoitukset. Ja koko loppuvuosi. Toivottavasti ymmärrätte pointtini!

IKARUS: Tavataan toki täällä Keski-Suomen alueella ainakin meidän kesken, ketä täällä asuukaan.. Liekö muita kuin mä ja sä? Ja toki sinne saa tulla muitakin kauempaakin! Me asustellaan ihan tässä Jyväskylän kupeessa..

KERTTUKASPERI: Tulehan joskus käymään sukulaismaisemissa.. :) Toivattavasti me tavattaisiin joskus esim tapaamisissa.. Jotenki tuo säbäfriikkeys tuo semmosta hengenheimolaisfiilistä mukaan.. :) Ymmärrät varmaan.

Me toivúttu kuumeesta, mut pikkumies vähän korvia aristeli.. Toivottavasti ei oo korvatulehdus tulossa. Jospa se olisi vaan vaikkua. Saas nähdä.

Palaamisiin..

Onelinen ja pikkumies 10kk

Vierailija
28/39 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä päivästä tais tulla sisäpäivä sen verran tuolla ulkona sataa vettä. Toisaalta hyvä vaan nyt ollaan reilu viikko vietetty ulkona ollessa niin tää kämppä on kyl sen näköinenkin. Josko tän päivän viettäis siivotessa.

Sain viikonloppuna muutto laatikoita niin vois ruveta pakkaileen jo ekoja tavaroita. Paljoo ei voi pakata kun tuntuu että kaikkea vielä tarvii. Onhan sitä aikaa vielä pakata kun heinkuun puolessa välissä päästään näillä näkymin muuttaan ja heinäkuun loppuun asti on aikaa muuttaa kun heinäkuun vuokra joudutaan tästä kumminkin maksamaan.

Kiitos kinksukuvista. Vaikka en kiksuille päässyt niin oli kiva katsella kuvia. Tosin ketään en tunnistanut kun yhteenkään tapaamiseen en päässyt.

Joku kyseli levottomista öistä. Meillä ainakin on ollut tosi levottomia öitä jo jonkun aikaa ja tuntuu vaan että pahenevat.

Erian pojille oikaista paranemista. Myöskin muille sairastaville.

Niin eilen oli mulla eka neuvola ja vaikka asia on tuttu niin aina se jollain lailla jännittää. Papereiden täyttämiseen se suurin osa ajasta meni. Lopuksi kuunneltiin sydän ääniä. Terkka kyllä varoitti ettei välttämättä kuulu mutta niin ne äänet sieltä kuului. Kyllä se vaan on aina niin liikuttava hetki kun ne sydänäänet ekan kerran kuuluu. Nyt sais sitten varata aikaa np-ultraan.

Nyt on mentävä Teemu on jossain jumissa ja isommat eivät saa sitä pois sieltä.

puuhis ja Teemu 2908

Vierailija
29/39 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope: Mikä on tuohon vaivaan hoito? Kuulostaa vakavalta. PItäisköhän munkin tsekkauttaa itseni lekurilla, kun meikän paino pudonnut myös paljon. Tosin nyt olen saanut painon pysymään, syömällä 7 kertaa päivässä ja niistä kolme on lämmintä ateriaa. Huh, ei ole kivaa tämäkään.

Kiva kuulla teidän kinksuista. Kuulostaa että tunnelma oli lämmin, jos en sanoisi kuumat oltavat.

Erialle ja muille sairastaville paranemistoivotukset!

Onko muilla levottomia 10 kk vanhoja taloudessa? Kun meillä nitistään ja huudetaan urakalla. Missään ei ole hyvä, ja mulla on todella hermot finaalissa. Päikkäreitä nukutaan tyyliin 2 x 30 min. eli mulla ei omaa aikaa sitten lainkaan. Kaikenkukkuraksi tuo poikanen melkein kävele. Viuhtoo pitkin sohvia ja kiertää pöydät jo kävellen.

Olisipa tänään teräshermot, eilen menin suutuspäissäni ostamaan rattaat joita emme edes tarvitse. Meillä on nyt 7 rattaat, eli kyllä päästään kulkemaan!

Vierailija
30/39 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset täältäkin,

opemammalle kovasti jaksamista täältä. Varmasti todella kurjaa kuulla negatiivisia uutisia terveyteen liittyen. Lapset tuovat varmasti iloa päiviisi ja pitävät ajatukset arkipäivässä niin et ala liikaa murehtimaan. Voimia. Itsekin olen aikoinani kaikenmaailman verikokeissa käynyt kun ei aina kaikki arvot ole ihan kunnossa olleet.

Mies tuossa kävikin jo kääntymässä niin että sai heitettyä matkalaukun eteiseen ja mullekin oli tuonut jotain matkaltaan: maapähkinävoita ja fluoritonta hammastahnaa. Onpas mennyt romanttisiksi nämä hääpäivän muistamiset meillä ;)

Katselin uudesta kaksplussa numerosta, että siellä hehkutettiin Tallinnan reissua lasten kanssa sekä eläintarhaa jossa olisi jopa elefantteja. Täytyykin ottaa harkintaan tuo Tallinna jos kävisikin pistäytymässä siellä kesällä kun en ole siellä mun muistaakseni noin kymmeneen vuoteen ? käynyt. Niin ja kyllä siinä lehdessä ihan vaan Helsinginkin reissua hehkutettiin.

Pia ja Neiti

Vierailija
31/39 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin varovaiseen, oksupyykkivuori melkein selätetty ja hieman näyttäisi siltä, että tuo tautikin olisi jo enempi taka-alalla...Molemmat mukulaiset on kyllä ihan räkäisiä, mutta kakkosellakin näyttäisi paahtoleipä pysyvän sisällä :)

Sponssikassia taas kiittelen: saamamme mehu oli ainut asia mikä tuolla kakkosella pysyi aamusta sisällä! Ihanaa, lapsi sai jotain suuhunsa ja jaksoi sitten hieman levätäkin.

Yöllä nuo napit sitten vuronperään meitä valvottivatkin ja lakanoita vaihdettiin vuorossa :( Siinä meni äidinkin lakanat kahdesti vaihtoon.

Eipä silti, jos tällä selvittiin niin hyvä näin :)

Nyt kun saisi itse hieman nukkua, niin vot olisi maailma taas valoisampi, vaikka kyllähän tähän aikaan vuodesta valoa piisaa muutenkin.

Pia:olipas todella romanttista :) no meillä voisi odottaa ihan samanlaisia tuliaisia. Kerrankin mies pistäysi moskovassa, ja toisen kerran tallinnassa eikä tuonut edes lapsille mitään...minusta niin väliä, mutta pidin vuorisaarnan miehelle lasten tuliaisista. Väitti, ettei esim. tallinnassa ollut mittään lapsille, ei edes vaatteita! (tapahtui kyllä ihan 2000-luvulla) Köyhää on noissa entisissä itäblokin maissa, juomaa sieltä kyllä tuntui saaneen ;D

Ja sitten lapsia leikittämään.

Eria

Vierailija
32/39 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

' PIA74: onnea hääpäivälle (jokos se meni)

OPEMAMMA: kuulostaa kurjalle tuo punasolujuttu. Eikö siihen ole mitään hoitokeinoa?

ERIA:ilmeisesti oksutauti on jo voitettu kanta? pikaista paranemista kuitenkin vielä sinne teidän liejukorville.

PANTOUFLE ja OINASMAMMA: ei se meidän tukehtumiskohtaus mikään kovin vaarallinen ollut. Tyttö on kerran aiemminkin saanut samanlaisen. Silloin luultiin, että hän olisi kietassut huiviin jonkun tavaran lattialta, mutta lääkärissä ei mitään löytynyt ja meinattiin, että se mikä lieneekään, on mennyt jo alas. Nyt kuitenkaan siinä lattialla ei ollut mitään " herkkupaloja" , joten en sitten tiedä miks tyttö alkoi kakomaan ja itkemään ja oksentamaan eikä saanut henkeä vedettyä. Sitten se tikahtuminen vie raukalta kaikki voimat ja tytsy sitten kuukahtikin vähäksi aikaa. IKARUS: tästä syystä se sun lappusi meni ihan keturalleen kun tytsy oksensi sen :) SOOORI.

PUPPE: kiva kuulla teistä! Hyvä, että työt sujui mukavasti.

Jassoo, esikoinen tahtoo mesettämään. Pitää mennä.

Jamssa + tytsy

Vierailija
33/39 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun kävin lukemassakin :)

Sateista ollut täälläkin - onneksi oli serkkupoika leikkimässä esikon kanssa aamupäivällä. Luka ei malttanut aamu-unosia ottaa tänään ollenkaan, niin mielenkiintoista oli kattella isompien leikkejä ja sählätä itsekin siinä mukana.

ELOko se kysyi onko tyytymättömiä eloisia muita. Kyllä. Meillä natinaa, nitinää kyllä riittää ihan kiitettävästi. Jos äiti katoaa näköpiiristä niin itku on valtava. Ikään kuuluvaa, välillä tosi hermoja raastavaa..

OPEn sairaus kuulostaa ikävältä. Eikö tosiaan mitään hoitokeinoa siihen ole?? J A K S A M I S T A !

Nyt joudun lopettamaan - esikko tarvii kaveria palapelin teossa.. Mukavaa tiistai-päivää!!

hallas

Vierailija
34/39 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo meikäläisellä diagnosoitu " tauti" on hyvin hyvin lievä,joten mitään erikoista hoitoa ei vaadita. Punasolujen määrää seurataan pari kertaa vuodessa ja siinä se. Oletettavasti olen perinyt kyseisen taipumuksen isoäidiltäni (vaiva periytyy harvoin) ja se on ilmeisesti ollut minulla tässä lievässä muodossa koko elämäni, mutta nyt vasta hoksattiin monen asian summana. Elämänäntapoja ei tarvitse muuttaa eikä pelätä mitään. Jos tauti olisi pahinta mahdollista laatua olisi pernan poistoleikkaus edes tai kenties maksan tuhoutuminen,mutta minulla ei ole sitä pelkoa, isoäitikin elää vielä ja voi hyvin vaikka ikääkin on jo liki 90.Kaikki hyvin siis viime kädessä ja olen hyvilläni että vaivoilleni löytyi jokin looginen selitys eikä vain minun korvieni välistä:)) Kiitos kaikille jaksuista jne.:))Täysillä mennään ja nautitaan joka päivästä:)

Ope ja pallero-Leevi

Vierailija
35/39 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkuttakaa urakalla, niin mäkin tekisin jos olisin ollut mukana.

IKARUS, ONELINEN; minäkin Jyskälän kupeesta, joten mielelläni lähden tännepäin tapaamisiin. Olikohan se WELHO, joka lähetteli viikonlopun pinossa terveisiä Jyväskylästä?

LEVOTTOMISTA ÖISTÄ, varsinkin aamuyöt todella levottomia. Tunnin välein herätään pieneen itkuun.

Meillä tehdään vasta nyt hampaita ja neidillä on ruokahalu kadonnut olemattomiin. Äiti täällä hieman huolissaan kun tyttö ei muutenkaan ole mikään isokokoinen (7700g/73 cm, 10kk neuvolassa). Mitä olette saaneet parhaiten menemään alas , jos hampaiden takia on ollut ruokahalu kateissa.

Tintta

Vierailija
36/39 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadepäivä vaihteeksi. Tosin ei kyllä satanut ole sitten aamun, mutta harmaata ja märkää kumminkin....;)

Toivottavasti Erian porukan yrjötauti on jo selätetty.

Opemammalle kovasti jaksamista! Aika kurjalle kuulostaa tuommoinen tauti vaikka varmasti helpottaa kun diagnoosin sai eikä tarvitse enää arvuutella että mikä on.

Toivottavasti ei typy enää Jamssaa pelottele tuommoisilla kohtauksilla!

Ja sitten meidän (.)-------> ukko sai töitä!!!!! JEEEEEEE...........kyllä meinaan nyt helpotti!!! Ja silti vielä kaksi viikkoa heinäkuussa on " lomaa" kun pulju on kiinni!!! Jesh.

Nyt on kuin raskas kivi olisi vierähtänyt tuosta sydänalasta, niih!

tv. helpottunut oinasmamma ja iki-ihanat riiviöt

Vierailija
37/39 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veto poissa, päivän jo istunu koneella, mutta valitettavasti vaan opinnäytetyön parissa :S.

ERIA pistäs miulennii tulemaan niitä kinksukuvii... laitoin eilen s.postii, toivottavasti tavoitti.

Tänään oli ULTRA.. niin se vaan on puoliväli ylitetty. Ihan sika nopeeta menee aika. Vilkas ja uppiniskainen kaveri siellä oli köllimässä. Kaikki ok. Mie jo tein diagnoosin, että poika sieltä tulossa on kun terkka sitten valotti, että " tämä tässä on napanuora" :D... että näin, se niistä miun munaskuukkeleista.

Hanneli, blondiakin blondimpi epäblondi ;)

Vierailija
38/39 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkerit oli kivat ja kuumat! ;) Kiitos kaikille seurasta!

" Virallisissa" kuvissa siis on ryhmäkuvia ja muutamista ehdittiin räppästä myös yksittäisiä. JOS joku ei halua, että omia kuviaan laitetaa sivuille, josta VAIN PAIKALLA OLIJAT SAAVAT NÄHDÄ SEKÄ OTTAA KUVAT KONEELLEEN, niin ILMOITTAKOON HETI, kiitos!

Jos haluat päästä katsomaan ja hakemaan muistokuvia koneellesi, toimi näin; Lähetä maililootaani villainen at gmail.com viesti, jossa kerrot nikkisi, vauvasi nimen sekä mailiosoitteesi. Lähetän tähän osoitteeseen linkin, josta pääset kuvat katsomaan/nappaamaan. Pumpulin kanssa keskustelimme, että jottei oudot muukalaiset hae kuvia itselleen, niin siks kysymme nimet+nikit. Muille kuvia ei ole asiallista lähettääkään, kysymättä jokaisen kuvassa olevan mielipidettä, joten emme pistä kuvia yleiseen jakeluun.

Kuvat saamme laitettua lähi päivinä sivulle, joten laittakaahan kinkereillä olijat maili, jotta saatte kuvia!. :o)

Toinen asia; jos Nallun palattua lähetämme sponsoreillemme ryhmäkuvan kiitokseksi, niin kysyn vielä, että eihän kenelläkään ole mitään sitä vastaan???

t.Villa ja villan kuvaajamies ;o)

Vierailija
39/39 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on tässä sairastellessa jäänyt pinoja lukematta, mutta ilmeisesti täällä on Jyväskyläläisiä huudeltu. Vastaan huutoon viittoilemalla vauhdikkaasti eli Jyväshyvässä asumme :) huom. ei -hovissa..;D

Meidän elovauveli saa perjantaina putket korviin. Tänään korvalääkäri totesi molemmissa korvissa ns. liimakorvat ja suositteli pikaista toimenpidettä. Ihmettelen vaan kovasti miten erilaisia ajatuksia ja diagnooseja eri lääkärit tekevät. Tähän heppuliin (Kuttila) nyt luotamme ja toivomme kovasti elämän rauhoittuvat perjantain jälkeen.

Vieläkin harmittaa kun jouduimme jäämään pois Kinkereiltä. Voisin maksaa osuuteni kuluista (sekä lahjasta), vaikka emme paikalle päässeetkään. Onnistuisikos se jotenkin?