Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viekö ihmissuhdetyö mehut?

Vierailija
05.10.2008 |

Mikä on, kun tuntuu että alan väsyä ihan tolkuttomasti, en jaksaisi enää mitään vapaa-aikana.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdullisia siksi, etten ole ainoa henkisesti kuormittavassa ihmissuhdetyössä väsyvä. Surullista siksi, että olen itse miettinyt alan vaihtoa, en vielä vain tiedä mihin. Olen kurkkuani myöten täynnä toisten auttamista, haluaisin johonkin helpompaan ja arvostetumpaan työhön. Toisaalta kiire ja paine on alalla kuin alalla ja jokin merkitys työllä täytyy mielestäni olla. Akateemiseksi myyjäksi tms. en kuitenkaan haluaisi ryhtyä (vähättelemättä myyjän ammattia, siitäkin on kokemusta).

Tahtoisi kotirouvaksi... tai sapattivuodelle maailmaa kiertämään... taitaa lähestyä neljänkympin kriisi...

Vierailija
2/4 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssäni olen tavallaan hyvin paljon psykologin roolissa. Saan kuunnella rankkoja elämäntarinouta ja kohtaloita. Lisämausteena uhkailut ja väkivalta. Todellakin imee mehut ja työpäivän jälkeen ihan kuitt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääkäri ja illat aivan puhki.

Vierailija
4/4 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. 7 vuotta apteekissa töissä, farmaseuttina ja proviisorina. Vaikka työ ei ole fyysisesti rasittavaa, niin olin aina ihan poikki. Nyt toisenlaisissa tehtävissä, mutta ei tarvitse olla asiakkaiden kanssa enää tekemisissä. Paljon leppoisampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan