Miksi gigantin myyjä kysyi puhelinnumeroani
Kommentit (13)
Sama. Oli kiukkuinen kun en kertonut. Ei varmaan saanut palkkaa.
Jospa olet ostanut Gigantista jotain tavaraa, johon sisältyy kotiinkuljetus, jolloin saat kuskilta tekstiviestin tarkemman ajankohdasta tulevasta lähetyksestä. Tuskin sieltä ruvetaan huvikseen soittelemaan.
Jokuhan tohon kysymykseen on vastannut, että "sori, mulla on poikaystävä".😅
Pitäähän sinun saada kaupalliset tiedoitteet.
Vierailija kirjoitti:
Jospa olet ostanut Gigantista jotain tavaraa, johon sisältyy kotiinkuljetus, jolloin saat kuskilta tekstiviestin tarkemman ajankohdasta tulevasta lähetyksestä. Tuskin sieltä ruvetaan huvikseen soittelemaan.
En tarvinnut kuljetusta. Ja käteisellä ostin tuotteen.
Tuleehan sinun tiedot takuutodistukseenkin ja sillä puhnro asiakastietojen etsiminen on helpointa. Minulla tämä toimii erittäin hyvin Gigantissa
T:Gigantin vakioasiakas
No jos kirjekuoressa siltä myyjältä sen kikkelikuvan haluat, anna osoitteesi. Jos sähköpostilla, anna sähköpostiosoitteesi. As simple as that.
Kuitti ostoksesta tulee tekstarilla?
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan sinun tiedot takuutodistukseenkin ja sillä puhnro asiakastietojen etsiminen on helpointa. Minulla tämä toimii erittäin hyvin Gigantissa
Paperikuitti riittää. En halua tietojani myytäväksi.
Vierailija kirjoitti:
T: Gigantin myyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paperikuitti riittää. En halua tietojani myytäväksi.
Vanhanaikaista paperikuitti
Haluaa lähettää treffipyynnön??