Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI? Miksi sain vain poikalapsia? :(

Vierailija
20.03.2012 |

En vaan ymmärrä? Miksi juri minä sain pelkkiä poikalapsia? Kaveripiiristäni kukaan muu ei kokenut tätä kohtaloa, miksi se olin juuri minä? Minä joka olen aina koko elämäni toivonut tyttöä. Miksi ei yksi ystävänni joka sanoi esikoistaan odottaessa, että "en tiedä mitä teen, jos se on poika, en halua!" Hänellä on kaksi tyttöä. Miksi hän sai mitä halusi? Miksi minä en? Minä kuitenkin olen yhtälailla toivonut aina tyttöä, mutta olin silti kiitollinen kun sain ensimmäisen poikani, enkä laukonut suustani tuollaisia kun kaverini. Miksi minulla on on nyt 4 poikaa? MIKSI?

Kommentit (205)

Vierailija
61/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat neljä miniää:-) ja lapsenlapset voi kaikki olla tyttöjä.

Vierailija
62/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolen valintahan onnistuu nykyään joo ulkomailla.

Ymmärrän kyllä tyttötoiveen. Mäkin olen aina halunnut tytön. Ja tyttö tuli. Nyt taas raskaana ja sukupuolella ei enää niin väliä kun on jo se tyttö. Nyt voi sanoa ne klassiset: "Kunhan se on terve." :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:llä on oikeua tunteisiinsa! Varmasti löytyy monia muitakin jotka tuntevat samoin. Kaikki eivät vain kehtaa myöntää asiaa.

Tuon adoptio kortin vetäminen esiin tässä jutussa on taas niin turhaa. Ensinäkin adoptio on pitkä ja hidas prosessi ilman takuuta lapsesta, saatika tietystä sukupuolesta. Kaikki adoptio lapset ovat jollainlailla erityislapsia joko henkisesti tai fyysisesti tai molemmilla tavoilla. Ei mikään helpoin tapa hankkia toivottua suklupuolta oleva lapsi.

Miten olisi ap family balancing hoidot ulkomailla..? Esim. californiassa HRC klinikalla dr. potter lääkärinä. Mikäli todella sitä haluat niin varmaan siihen sitten panostat. Elät vain kerran.

Päätit sitten kaivaa neljä vuotta vanhan keskustelun esiin ja ehdottaa ap:lle toimintatapoja.

Vierailija
64/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a ja jotkut eivät hartaista toiveistaan huolimatta saa yhtäkään lasta.

Jos sulla on tosiaan 4 tervettä lasta, niin ei sympatiaa sulle. Ehkäpä saat sitten vaikka pojantyttäriä.

Vierailija
65/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeen mies tekee poikia. Mulla ekan miehen kanssa 3 tyttöä, mies meni vaihtoon ja sain kolme poikaa ;) Tähän on hyvä lopettaa..

Vierailija
66/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan äitinä hirveää lukea tällaista. Ihan sama vaikka olisi ollut sukupuoleton, kunhan hän vaan on olemassa.

Vierailija
67/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattele ap mies jolla on monta tyttöä ja käy tyrkyllä. Jospa onnistuis siitos ja saisit sen tytön. Nimittäin lapsen sukupuoli on miehestä kiinni täysin.

Muuten kaikkea saa toivoa ja pitääkin. Toivossa on hyvä elää. Minulla on kaksi ihanaa lasta!

Vierailija
68/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästät ja menet amerikkaan tai australiaan, tekevät sulle tytön valikoiduilla siittiöillä. Voit vaikka saada tyttökaksosetkin jos siirtävät kaksi alkioita. Eiköhän tätä rikkaat ole käyttäneet, aika usein kaksoset tyttö ja poika tai usean saman sukupuolen jälkeen sitten eri.

Vierailija
69/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa ja narsistista. Väittäisin jopa trolliksi. Ei kai niitä itselle tehdä.. t kahden tytön äiti

Vierailija
70/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on ihania, niillä on pippeli. Omaa pimppiä on tullut katseltua riittämoin, joten on mukavaa saada pippeleitä perheeseen.

Vierailija
71/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäret hoitavat vanhat ja huonokuntoiset vanhempansa. Kymmenen vuoden kokemuksella tiedän noin kaksi tai kolme poikaa, jotka yrittivät sairasta äitiään hoitaa, mutta vuoden kuluttua jo palvelutalipaikkaa piti alkaa etsiä.

Terv. Alalla oleva, luojan kiitos tyttären äiti

Vierailija
72/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla miehillä on enemmän tyttö, toisilla poikasiittiöitä. Toisilla naisilla alapään ph on emäksisempi ja toisilla happamampi ja se vaikuttaa siihen kummat siittiöt pärjää siellä paremmin. Poikasiittiöt ovat myös nopeampia uimareita, joten jos ajoitat seksin juuri ovulaation kohdalle saat todennäköisesti poikalapsen. Jos harrastat seksiä jo ennen ovulaatiota niin todennäköisesti saat tytön. 

Joskus on sanottu, että hyvät rakastajat saa tyttöjä. Se pohjautuu varmaankin ihan vaan siihen, että "hyvä rakastaja" harrastaa seksiä paljon, esim päivittäin ja näin ollen todennäköisempää on saada tyttölapsi, koska tyttösiittiöt on jäänyt jo odottelemaan munasolun luokse ennen ovulaatiota. Ja siis tämä ei ole mikään fakta, vaan joku nyt on vaan päättänyt väittää näin, kaiketi puoliksi vitsillä.

Vierailija
73/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hyvä ettet saanut tyttöä. Suhtautumisesi kuulostaa niin pakkomielteiseltä että tuskin antaisit tytön elää omaa elämäänsä. Joutuisi raukka toteuttamaan äitinsä haavekuvaa.

Vierailija
74/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei ansaitse lapsia ollenkaan. Toiset ei saa vaikka miten toivoisi ja sinä neljän lapsen äiti mariset.

Vierailija
75/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda miestä ;D ehkä sit onnistuu....

Vierailija
76/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi ei ole x-kromosomisiittiöitä laisinkaan. Niinkin on käynyt, mies on saanut itse isältään y:n, äidiltään ei x-kromosomia.

Vierailija
77/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaks poikaa ja oisin ikionnellinen jos saisin vielä kolmannen!

Vierailija
78/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla silkkaa tilastollista sattumaa. Aina jollekin osuu pelkkien poikien sarjoja niin kuin hedelmäpelissä kolmen suoria.

Tai sitten sinun miehelläsi voi olla y-siittiöt erityisen nopeita.

Tai olette aina harrastaneet seksiä väärään aikaan eli juuri silloin kun ovulaatio tapahtuu. Y-kromosomilliset siittiöt ovat hitusen pienempiä ja siksi nopeampia kuin X-kromosomilliset, mutta myös kuolevat nopeammin. X-kromosomilliset jaksavat pitempään odottaa munasolun valmistumista, siis elävät pitempään naisen elimistössä.

Voi myös olla, että elimistösi jotenkin hylkii X-kromosomillisia siittiöitä. Tai munasolusi hylkivät. En tiedä, onko tästä tutkimuksia.

Mahtaisiko olla hyvä idea, jos pelkkiä poikia tai pelkkiä tyttöjä saaneille vanhemmille annettaisiin mahdollisuus valita tulevan lapsen sukupuoli? Jotenkin pitäisi tosin pitää huolta väestötasolla siitä, ettei sukupuolijakauma vääristy pikku hiljaa. Eli pitäisi pitää huolta siitä, että tyttö- ja poikavalintoja tehdään saman verran, ja pistää toinen jäihin, jos toisia on tehty liikaa. Teknisesti se on jo mahdollista. Se pitää tehdä keinohedelmöityksellä. Tätä menetelmää käytetään niissä perheissä, joissa kulkee suvussa jokin vain toiselle sukupuolelle periytyvä vaikea perinnöllinen sairaus. Muuhun valikointiin ei laki tälläl hetkellä anna lupaa.

Vierailija
79/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska sinun lastesi isän siittiösoluista sinun 4 munasolua hedelmöitti nimenomaan 4 siittiösolua, jotka aikaansaivat pojan. Niitä siittiöitähän on kahta lajia, joista toiset munasolun hedelmöittäessään tuottaa tytön ja toiset tuottavat pojan, koska miehen siittiösoluissa olevat kromosomit määräävät tulevan lapsen sukupuolen. Ehkä sinun lasten isällä on enemmän sellaisia "poikasiittiöitä" kuin "tyttösiittiöitä" tai sitten vain kävi niin että 4 kertaa munasoluusi ehti ensin tyttösiittiön sijasta poikasiittiö.

Vierailija
80/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain keskenmenon. En kuitenkaan surrut sitä kovin paljon, kun ajattelin että kesken mennyt oli varmasti poika. Minulla on jo tyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi