Vaimoni on lahjakas, pitkä, kaunis ja varakas. Minä en ole mitään näistä. En ymmärrä mitä hän näkee minussa.
Olen yrittänyt kysyä asiaa, mutta hän ei suostu keskustelemaan asiasta. MIkä avuksi?
Kommentit (25)
Nyt täytyy kylkä erota kun ette pysty keskustelemaan tällaisesta asiasta.
Asiahan on niin, että hän on rakastunut sinuun.
Jospa toisetkin oppisivat tästä jotain eli sen, että jos rakastuu niin toinen on sitten ihanin maailmassa vaikkei kaiken maailman tindereissä ja töntereissä niin pärjäiskään :)
Naiset ottavat yleensä rumemman miehen. Pienemmät todennäköisyydet että mies pettäisi.
Olet saanut rinnallesi ihmisen joka rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet.
Jospa hän onkin sokea, ei näekään mitään?
Sulla on joko muhkea pankkitili tai muuten runsaasti arvokasta omaisuutta.
Ehkä hän viehättyi olemattomasta itsetunnostasi?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on joko muhkea pankkitili tai muuten runsaasti arvokasta omaisuutta.
APhan sanoi että vaimo on varakas mutta hän ei.
Nainen haluaa olla se parempi ja kauniimpi osapuoli suhteessa.
Nyt luotat intuitioon ja eroat. Teillä ei pelaa kommunikaatio ja vaimosi käyttää sinua hyväksi.
Minun tyttöystävä on kaunis ja rikas ja minä köyhä ja työtön. En todellakaan tajua miksi se on minun kanssa.
En ole edes tienannut 2000 euroa kk koskaan. Vain surkeita töitä surkealla palkalla. Olen kai tyhmäkin vielä ja olen saanut naisen kerran kun olin ryyppäämässä baarissa niin tapasin tyttöystäväni joka pyysi jatkoille. Siitä suhteemme alkoi. Muistan kun kysyin siltä että haluatko oikeesti panna köyhää miestä ja se sanoi joo.
Tällainen mykkäkoulu on aina hyvän suhteen merkki.
Traumaside, todennäköisesti olet manipuloiva ja kontroiva ihninen. Olet hänen lapsuuden isähahmo, ja vaimosi tuntee olonsa turvalliseksi, vaikka toistaa vain lapsuudessa opittua kaavaa.
Se otti sinut koska et petä. Hänen itsensä kaltaiset miehet pettävät
Ap, kuvittele itselles ruma, köyhä ja ilkeä vaimo, ongelma ratkaistu.
Jätä se sika.