Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI? Miksi sain vain poikalapsia? :(

Vierailija
20.03.2012 |

En vaan ymmärrä? Miksi juri minä sain pelkkiä poikalapsia? Kaveripiiristäni kukaan muu ei kokenut tätä kohtaloa, miksi se olin juuri minä? Minä joka olen aina koko elämäni toivonut tyttöä. Miksi ei yksi ystävänni joka sanoi esikoistaan odottaessa, että "en tiedä mitä teen, jos se on poika, en halua!" Hänellä on kaksi tyttöä. Miksi hän sai mitä halusi? Miksi minä en? Minä kuitenkin olen yhtälailla toivonut aina tyttöä, mutta olin silti kiitollinen kun sain ensimmäisen poikani, enkä laukonut suustani tuollaisia kun kaverini. Miksi minulla on on nyt 4 poikaa? MIKSI?

Kommentit (205)

Vierailija
81/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiede ei tällä hetkellä kykene selittämään, miksi jotkut saavat vain tyttöjä/poikia. Pitää vaan oppia elämään sen kanssa, ettei ole selitystä. Vähän niin kuin ihmiset joilla mystinen sairaus, josta ei tiedetä kuka sen saa ja miksi.

Vierailija
82/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, niin pelkkiä tyttöjä saaneet eroaa todennäköisemmin, koska isä ei ole niin sitoutunut tyttö-kuin poikalapseen. Monelle miehelle, se että on oma poika on todellakin tärkeämpää kuin tyttö. Näin olen kuullut kaverini miehen sanovan ja lähipiiriäni kun mietin niin eronneita on vain tyttölapsiperheissä. En tiedä, miten tämä jakautuu jos on sekä tyttöjä että poikia perheessä ja tietysti aina löytyy poikkeuksia, mutta nämä on mun kokemukset. Itse olen lapseton, mutta tässä iässä suurin osa tutuista on jo perheellisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän on ollut paljon tutkimuksiakin. Eli jos äidin testosteronitasot ovat korkeat, syntyy todennäköisemmin poikia.

http://www.vau.fi/Yritamme-lasta/Raskaaksi-tulo-ja-seksi/Akapusseille-p…

Vierailija
84/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoin tyttöä ja huomasin että pojathan on ihania. Ovat jo teinejä ja rauhallisia. Pienenä toki olivat raskaita ja olen huonokuntoinen eli teoria ei pidä paikkansa.

Ei tarvitse kokea tyttöjen suhdesoppaa.

No ostin kaksi rotukissaa ja tyttöjä ne on, no kolmas rotukissa onkin sitten poika ja taas yllätys, se päihittää tytöt mennen tullen.

Vierailija
85/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain keskenmenon. En kuitenkaan surrut sitä kovin paljon, kun ajattelin että kesken mennyt oli varmasti poika. Minulla on jo tyttö.

Se meni kesken koska kaltaisesi "äiti" ei ansaitse enempää lapsia.

Vierailija
86/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiassa tai Arabimaassa olisit todella arvostettu.

Vierailija
87/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testotason voi kyllä päätellä empiirisestikin. Itse tunnen muutaman naisen, jolla on vain poikia, ja kyllä he ovat tosiaankin voimakastahtoisempia ja jollain tavalla miesmäisempiä kuin ihan keskivertonainen. Hyvällä tavalla. Tietysti voi olla, että poikakatraan kaitseminen on tehnyt heistä melko karskeja ja määrätietoisia, koska aivan varmasti pojat ovat keskimäärin hankalampihoitoisia teini-ikään saakka.

Vierailija
88/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään lohduttaa, niin pelkkiä tyttöjä saaneet eroaa todennäköisemmin, koska isä ei ole niin sitoutunut tyttö-kuin poikalapseen. Monelle miehelle, se että on oma poika on todellakin tärkeämpää kuin tyttö. Näin olen kuullut kaverini miehen sanovan ja lähipiiriäni kun mietin niin eronneita on vain tyttölapsiperheissä. En tiedä, miten tämä jakautuu jos on sekä tyttöjä että poikia perheessä ja tietysti aina löytyy poikkeuksia, mutta nämä on mun kokemukset. Itse olen lapseton, mutta tässä iässä suurin osa tutuista on jo perheellisiä.

Tähän voi vaikuttaa myös seksin määrä, eli mitä korkeampi testosteronitaso naisella on, sitä kovemmat seksihalut. Harva mies kai silloin haluaa erota.

Vierailija
89/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi myös olla, että elimistösi jotenkin hylkii X-kromosomillisia siittiöitä. Tai munasolusi hylkivät. En tiedä, onko tästä tutkimuksia.

Siitä on tutkimuksia. Uusia. Eli sukupuolivalinta ei ole oikeasti vain miehestä kiinni, niin kuin nyt on 1900-luvulla pitkään uskottu. Sillä on ollut kyllä tärkeä rooli siinä, että on vähennetty naisten syyttämistä "pelkkien tyttöjen" synnyttämisestä. Ehkä on tärkeää, ettei näitä tutkimustuloksia niin paljon mainosteta, koska maailmassa on niin paljon maita, joissa valikointi klinikoilla on vapaasti sallittua ja sen takia syntyy ihan liikaa vain poikia epätasa-arviosesta kulttuurista johtuen.

Ehkä sinun munasolut tykkää enemmän vastaanottaa y-kromosomillisia siittiöitä.

Vierailija
90/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

poika. Näin käy joskus. Joka kerta se Y-siittiö on ehtinyt ensin. Siksi.

mutta miksi? en keksi tälle mitään tarkoitusta? olen masentunut ja elän elämää mitä en halunnut :( toki rakastan poikiani yli kaiken ja yhtään heistä en vaihtaisi pois, mutta olen toivoton. En tiedä mitä tekisin tälle asialle. En sukalla tehdä enempää lapsia, koska ei sieltä kuitenkaan tyttöä tule. Minut on kirottu.

ap

Joo eli jospa kasvaisit aikuiseksi ja tajuaisit että jotkut asiat ovat aivan täysin tuurin varassa.

Jos olet koko elämäsi suunnittellut että saisit tytön ja saitkin pojan ja se on elämäsi suurin virhe olet aika jumalattoman onnekas. Täällä on ihmisiä jotka ei voi edes saada lapsia tai ei pysty kävelemään.

Lapsellista käytöstä.

Vierailija
91/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain keskenmenon. En kuitenkaan surrut sitä kovin paljon, kun ajattelin että kesken mennyt oli varmasti poika. Minulla on jo tyttö.

Se meni kesken koska kaltaisesi "äiti" ei ansaitse enempää lapsia.

Onneksi sä et päätä etkä tiedä kenenkään ansaitsemisista yhtään mitään. Nyt uudelleen raskaana :).

Vierailija
92/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin aikoinani ihan hirveesti tyttöä ja sain tytön. Toisesta lapsestakin toivoin tyttöä ja olin hieman pettynyt kun sain pojan. Nyt kun nämä ovat jo isoja voin sanoa, että kyllä tuo poika on tuonut paljon iloa elämään. Tyttö ei koskaan sano mitään mukavaa. Pojan suusta tulee toisinaan sellaista, että on ihan kyynel silmissä miten voi sanoa niin ihanasti. Jos meillä on miehen kanssa joku riita, poika on se joka usein puolustelee minua. Että nyt ajattelen et ois voinu olla vaikka kaksi poikaa.

Vierailija
93/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on 4 lasta? Häpeä oikeesti! Minulle siunaantui 0 lasta.

Vierailija
94/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et anna 2 päivää ennen ovulaatiota lähetyssaarnaajasta.

Vierailija
95/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän on ollut paljon tutkimuksiakin. Eli jos äidin testosteronitasot ovat korkeat, syntyy todennäköisemmin poikia.

http://www.vau.fi/Yritamme-lasta/Raskaaksi-tulo-ja-seksi/Akapusseille-p…

Voisiko myöskin olla, että jo poikia saanut on hiukan alttiimpi saamaan taas uuden pojan? Sikiö luovuttaa äidin elimistöön omia solujaan.

http://www.scientificamerican.com/article/scientists-discover-childrens…

Joten poikalasten äideillä on elimistössä hiukan miespuolista dna:ta (oman poikansa). Ehkä poikalapsia saaneista äideistä todella tulee hiukan miehekkäämpiä. Ehkei se vanhan kansan perinnetieto, että jos odottavalle äidille ilmestyy vatsakummulle häpykarvoista pieni karvavana napaa kohti, hän odottaa poikaa. Ja ehkä se, että minä rusketun nykyisin helpommin kuin nuorena, johtuu siitä, että lapseni on vaikuttanut ihooni yllättävällä tavalla (hän ruskettuu helposti).

Vierailija
96/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku sairastuu vakavasti? Yksinkertainen selitys on monasti huono tuuri. Sen todennäköisyys, että nainen saa 4 poikaa, eikä yhtään tyttöä on 0,5 potenssiin 4 =1/16  tai noin 6 prosenttia. Joskus vain käy näin. 

Vierailija
97/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan huonokuntoiset naiset saavat todennäköisemmin tytön ja hyväkuntoiset taas pojan. Yksittäinen ihminen ei voi vaikuttaa lapsensa sukupuoleen suuremmin, mutta tilastotasolla on noin.

Hah-hah! Missähän kyökissä edellinen tilastotieteilijä majailee ? Uskomatonta tuubaa.

Vierailija
98/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata siihen miksi-kysymykseesi. Toteanpahan vain, että en varmaan olisi halunnut olla tyttäresi. Sinulla on niin kovat odotukset siitä, mitä iloa tytär toisi elämääsi, että eihän niitä pysty tavallinen lapsi täyttämään. Saati jos on poikatyttö, kuten minä olin.

Vierailija
99/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä ole sattumasta kiinni. Joillain miehillä on vain tyttö- tai poikasiittiöitä. Miestä vaihtamalla voi siis onnistua. Mutta ehkä se ehjä perhe on tärkeämpi kuin tytön saaminen.

Vierailija
100/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienet tyhmä kun et ymmärrä todennäköisyyksiä. Mahdollisuus saada peräkkäin neljä poikaa ei ole mitättömän pieni vaan suurempi kuin 1/16. Suurempi siksi että poikia syntyy pikkuisen enemmän kuin tyttöjä. Onko 1/16 sinusta jokin tähtitieteellinen mahdottomuus? Takaisin koulunpenkille siitä, aikuinen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän