Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI? Miksi sain vain poikalapsia? :(

Vierailija
20.03.2012 |

En vaan ymmärrä? Miksi juri minä sain pelkkiä poikalapsia? Kaveripiiristäni kukaan muu ei kokenut tätä kohtaloa, miksi se olin juuri minä? Minä joka olen aina koko elämäni toivonut tyttöä. Miksi ei yksi ystävänni joka sanoi esikoistaan odottaessa, että "en tiedä mitä teen, jos se on poika, en halua!" Hänellä on kaksi tyttöä. Miksi hän sai mitä halusi? Miksi minä en? Minä kuitenkin olen yhtälailla toivonut aina tyttöä, mutta olin silti kiitollinen kun sain ensimmäisen poikani, enkä laukonut suustani tuollaisia kun kaverini. Miksi minulla on on nyt 4 poikaa? MIKSI?

Kommentit (205)

Vierailija
201/205 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

poika. Näin käy joskus. Joka kerta se Y-siittiö on ehtinyt ensin. Siksi.

mutta miksi? en keksi tälle mitään tarkoitusta? olen masentunut ja elän elämää mitä en halunnut :( toki rakastan poikiani yli kaiken ja yhtään heistä en vaihtaisi pois, mutta olen toivoton. En tiedä mitä tekisin tälle asialle. En sukalla tehdä enempää lapsia, koska ei sieltä kuitenkaan tyttöä tule. Minut on kirottu.

ap

Minäpä keksin. Jos esileikki jää lyhyeksi, saa poikia(pikapano) ja pitkällä esileikillä saa tyttöjä.

Johtuu siitiöiden eliniästä.

Mulla 4 lasta ja kaikki tehty tällä menetelmällä ja vuoronperään tyttö/poika.

T.biologi

Sä et ole biologia nähnytkään!!

Vierailija
202/205 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on kivoja ja helppoja. Tyttölapset hankalia tuittupäitä, varsinkin murrosiässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/205 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ap.

Ainahan voit toivoa, että lapsesi sitten myöhemmin vaihtavat sukupuolta. Tosin siihen et voi vaikuttaa, se on henkilön oma päätös.

Vierailija
204/205 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla väärä foorumi, mutta kysyn poikalapsen isänä vaimoni puolesta, että onko mitään keinoja päästä asiasta yli? 

Vierailija
205/205 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla väärä foorumi, mutta kysyn poikalapsen isänä vaimoni puolesta, että onko mitään keinoja päästä asiasta yli? 

Jos vaimo on seonnut, niin harvoin löytyy ratkaisuja. Olen pahoillani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän