Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI? Miksi sain vain poikalapsia? :(

Vierailija
20.03.2012 |

En vaan ymmärrä? Miksi juri minä sain pelkkiä poikalapsia? Kaveripiiristäni kukaan muu ei kokenut tätä kohtaloa, miksi se olin juuri minä? Minä joka olen aina koko elämäni toivonut tyttöä. Miksi ei yksi ystävänni joka sanoi esikoistaan odottaessa, että "en tiedä mitä teen, jos se on poika, en halua!" Hänellä on kaksi tyttöä. Miksi hän sai mitä halusi? Miksi minä en? Minä kuitenkin olen yhtälailla toivonut aina tyttöä, mutta olin silti kiitollinen kun sain ensimmäisen poikani, enkä laukonut suustani tuollaisia kun kaverini. Miksi minulla on on nyt 4 poikaa? MIKSI?

Kommentit (205)

Vierailija
41/205 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä olisi tyttöä halunnut ja viiden pojan äiti ole :) Neljännen jälkeen sanoin, että vielä voisi yksi lapsi tulla, mutta en uskalla riskeerata jos se onkin tyttö.

Seitsemän vuoden jälkeen kuitenkin otin riskin ja olin todella helpottunut ultrassa, kun oli poika.

Nyt onneks jo ikää sen verran ettei tartte lisääntyä enempää.

Eräs tuttuni on neljän pojan äiti ja ensimmäisestä alkaen toivoi tyttöä ja neljäs tehtiin ihan sillä mielellä, et nyt on tyttö varmasti. Mut eipä ollut ja oli todellinen pettymys.

Vierailija
42/205 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teit noin monta lasta? Tiesit joka kerta, että poika voi tulla. Nyt olet sitten kirottu neljän pojan äiti.. Voisit olla esimerkiksi vain kirottu kahden pojan äiti.

en kahta lasta vaan vähintään kolme, mielellään neljä

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/205 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa ihanaa, jos voisin sanoa sulle, että kannattiaisi tehdä asennemuutos, mutta en voi koska en siihen itse ole pystynyt. Supuoleen liittyvät asiat kun on niin voimakkaasti tunnesidonnaisia, ja omalla kohdallani tytön saaminen oli oikeastaan yksi harvoista elämän isoista toiveista.

Meillä kävi niin, että yhdestä lapsesta piti tulla tyttö. Me saatiin valtavasti vauvan vaatteita jo ennen syntymää, jotenkin se tyttö oli koko suvussa niin toivottu. Poika tietenkin syntyi.. En enää tämän lapsen jälkeen voi tehdä lapsia, joten sinne meni tyttötoiveet kirppikselle niin halvalla että niitä ei tarvi enää nähdä.. Vaikka mulla on tää ihana, pienin poika vasta vauva, niin itku meinas tulla, kun näin kuinka eräs raskaana oleva nuori äiti otti ne ihanat pienet tytön vaatteet ja vei kassalle. Olin niin kateellinen ettei mitään rajaa.

Mä en varmaan ikinä kasva niin kypsäksi ihmiseksi, ettenkö aina salaisesti toivoisi tyttölasta.

tytön saaminen on ollut elämäni ainoa kunnon toive. En ole oikeastaan mitään muuta elämältä toivonut kuin sitä...koskaan :(

ap

Vierailija
44/205 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta että ihan masentuu väärien lasten takia?

Sitä minä en ymmärrä. Miksi ei voisi vain oikeasti tyytyä siihen mitä on saanut, eikä vajoaisi maanrakoon itkemään MIKSI MINÄ!

Vierailija
45/205 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minä en ymmärrä. Miksi ei voisi vain oikeasti tyytyä siihen mitä on saanut, eikä vajoaisi maanrakoon itkemään MIKSI MINÄ!

niin seille asialle varmasti tekisi jotain

ap

Vierailija
46/205 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saisit vielä yhden lapsen, ja se olisi vaikeavammainen tyttö!!

Vierailija
47/205 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen psykologin juttusille menoa. Ei tuo tervettä ole.

Vierailija
48/205 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saisit vielä yhden lapsen, ja se olisi vaikeavammainen tyttö!!

ei sinullakaan kaikki kunnossa ole...

Miksi toivot jollekin lapselle niin vaikeaa elämää?

ap

Vierailija
49/205 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen psykologin juttusille menoa. Ei tuo tervettä ole.

juttelemassa tästä terapeutille. Joka rinnasti tunnettanimlapsettomien tunteeseen, kun jotain on aina kohdalleen kuvitellut ja sitä ei saakaan. Se on oman identiteettinsä uudelleen rakentamista, hänen sanojensa mukaan. Kävin siellä jonkin aikaa, mutta oli aika arvokasta, enkä saanut siitä kauheasti hyötyä. Mieliala tämän asian tiimoilta hyppii ylös ja alas lähes päivittäin jokatapauksessa...

ap

Vierailija
50/205 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin tekaistun oloisia, että en kyllä usko tähän juttuun pätkääkään. Sori.

Alkuysymykseen MIKSI voi vaan vastata että SIKSI ja jatka elämää ja lopeta toi jankuttaminen.

Vierailija
51/205 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan huonokuntoiset naiset saavat todennäköisemmin tytön ja hyväkuntoiset taas pojan. Yksittäinen ihminen ei voi vaikuttaa lapsensa sukupuoleen suuremmin, mutta tilastotasolla on noin.

Eli jos pitää vastata kysymykseen, niin: söit liikaa vitamiineja ja kivennäisaineita etkä ollut riittävän usein/riittävän pahoissa flunssissa/mahataudeissa juuri ennen hedelmöityksiä.

että jos syö hyvin ja syö myös aamulla kunnon aamupalan, niin poika saa herkemmin alkunsa, koska poikasiittiöt tarvitsevat kunnon ravintoa. Tytöt tulee toimeen vähemmällä, joten miten sattuu-syöminen sopii niille, eikä aamiaisestakaan ole niin väliä.

Ja tietenkin pitää saada siittiöitä ennen ovulaatiota, eikä sen jälkeen, jos tyttöä havittelee.

Mitäs muuta oli... Tyttöjä saa, kun emäs-happo-tasapaino on happaman puolella, pojat viihtyy emäksisemmässä ympäristössä.

Ja ties mitä vielä. Mutta varmaan olet kaikki keinot käyttänyt, kun sitä tyttöä niin kovasti olet toivonut.

Vierailija
52/205 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin seille asialle varmasti tekisi jotain

ap

Näin poikalasten äitinä voin sitä suositella.

Tyttöä itsekin olen joo toivonut, mutta kun on tullut poika, sitten on tullut poika ja elämä on jatkunut :)

Vierailija
53/205 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko ottaa sijaiskotilapsen, tytön? Sijaiskodeista on huutava pula. Entä adoptio? Kiinasta taastusti saisitte tytön.

Jos kumpikaan noista ei ole vaihtoehto, sinun kannattaa ajatella asiaa niin, että jonain päivänä kaikilla 4 pojallasi on tyttöystävät/vaimot ja he saavat lapsia ja varmasti myös tyttövauvoja. Voit sitten mummina hemmotella ne pienet prinsessat aivan pilalle :).

Ja se joka sanoi, että poikien lapset eivät ole niin läheisiä mummolleen, on kyllä todella väärässä. Esim. minun veljeni kaksi lasta on äidillemme kaikki kaikessa ja äiti on heidän elämässään hyvin paljon läsnä.

Ymmärrän tuskasi. Mutta tuska on vain surtava pois.

Vierailija
54/205 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Minä olen äiti,jolle poikia on siunaantunut peräti 5 siinä välissä on tullut kyllä pari tyttö eli kaikkiaan minulla on lapsia 7.Minusta ei poikalapsi tai tyttölapsi tee katraasta parempaa,kyse on arvostuksesta ja oikeasta asennoitumisesta.Mutta ajattelin nyt pienenä rohkaisuna sanoa,että voihan sitä vielä yrittää...:D

Vierailija
55/205 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika. Näin käy joskus. Joka kerta se Y-siittiö on ehtinyt ensin. Siksi.

mutta miksi? en keksi tälle mitään tarkoitusta? olen masentunut ja elän elämää mitä en halunnut :( toki rakastan poikiani yli kaiken ja yhtään heistä en vaihtaisi pois, mutta olen toivoton. En tiedä mitä tekisin tälle asialle. En sukalla tehdä enempää lapsia, koska ei sieltä kuitenkaan tyttöä tule. Minut on kirottu.

ap

Vierailija
56/205 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan huonokuntoiset naiset saavat todennäköisemmin tytön ja hyväkuntoiset taas pojan. Yksittäinen ihminen ei voi vaikuttaa lapsensa sukupuoleen suuremmin, mutta tilastotasolla on noin.

Eli jos pitää vastata kysymykseen, niin: söit liikaa vitamiineja ja kivennäisaineita etkä ollut riittävän usein/riittävän pahoissa flunssissa/mahataudeissa juuri ennen hedelmöityksiä.

Vierailija
57/205 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi on kuitenkin terveitä.

Vierailija
58/205 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika. Näin käy joskus. Joka kerta se Y-siittiö on ehtinyt ensin. Siksi.

Vierailija
59/205 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi on kuitenkin terveitä.

ap

Vierailija
60/205 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on oikeua tunteisiinsa! Varmasti löytyy monia muitakin jotka tuntevat samoin. Kaikki eivät vain kehtaa myöntää asiaa.

Tuon adoptio kortin vetäminen esiin tässä jutussa on taas niin turhaa. Ensinäkin adoptio on pitkä ja hidas prosessi ilman takuuta lapsesta, saatika tietystä sukupuolesta. Kaikki adoptio lapset ovat jollainlailla erityislapsia joko henkisesti tai fyysisesti tai molemmilla tavoilla. Ei mikään helpoin tapa hankkia toivottua suklupuolta oleva lapsi.

Miten olisi ap family balancing hoidot ulkomailla..? Esim. californiassa HRC klinikalla dr. potter lääkärinä. Mikäli todella sitä haluat niin varmaan siihen sitten panostat. Elät vain kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän