Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ostitte äitiysvaatteita?!??!

Vierailija
08.06.2007 |

Kävin eilen taas toteamassa että 98% vaateliikkeistä on sitä mieltä että meidän kaupungissa ei naiset ikinä ole raskaana. Ainoa paikka mistä löysin mitään oli H&M (KappHallissa oli farkkuja mutta kuka niitä nyt kesällä tahtoo ostaa...). Henkan värivaihtoehdot olivat musta, valkoinen tai tooodella tumman turkoosin sininen (sininen ei sovi minulle yhtään). Musta ei käy kesällä (hikoilen jo muutenkin kuin pieni eläin), kaikki valkoiset paidat olivat niin ohutta kangasta että oli periaatteessa ihan sama oliko paitaa päällä vai ei (eli KAIKKI pasitoi läpi), yhden vaaleanpunaisen paidan löysin ja seki oli " läpinäkyvä" ...



Kaikki muut liikkeet missä kävin tarjoilivat vain alusvaatteita raskautetuille, joo ihan kiva mutta en minä voi pelkkiä alusvaatteita käyttää. Jotkut myyjät yrittivät suositella ihan tavisvaatteita kun muotia on nyt tunikat jne. mutta kun paitojen pitäisi olle extrapitkiä jotta mahan kasvaessa se pysyisi piilossa. Eihän normaalin mittainen tunika peitä loppukesästä mahaani millään.



Huoh... kyllä on puuduttavaa ja ikävää käydä vaateostoksilla raskaana ollessa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkkamaukalta ja Lindexiltä olen ostanut jonkun verran, mutta paras valikoima on kyllä Huutonetissä - oletko katsonut sieltä?

Vierailija
2/2 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin Ruotsista Polarn o. pyretistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi