^^ELOISAT viikonloppuna PE-SU^^
Se ois kinksuviikenddi sitten! Mukava nähdä kaikkia teitä jotka sinne tuletta, ja jotka ette nyt pääse, niin toivottavasti sitten joskus hamassa tulevaisuudessa tapaamme!
Tää lähtee tunnin päästä ajelee e-suomeen :S. Olen jo kauhusta kankeena.. (isompi hätätavara valitettavasti ei ole kankeeta, vaan jotain paaaaljon löysempää :S, että jos joku sattuu motarilla tänään ajeleen ni se olen minä siellä tien poskessa housut kintuissa).
Toivottavasti tuo Hilla kerrankin osaisi autossa käyttäytyä fiksusti, epäilen vahvasti.
Mutta kaikille mukavaa viikonloppua, missä ikinä sen sitten vietättekin!
Hanneli ja Hiltsu
Kommentit (47)
Siis tää on taas niin tyypillistä, pikku-ukolla on lämpöä!! Voi helvatan helvatta, toivottavasti tämä on vain tuohon poskihampaan puhkeamiseen liittyvää eikä mitään flunssaa, joka tietenkin päättää iskea juuri kinkereiden alla!!! Ei auta kuin seurata tilannetta tämä päivä ja tulla myöhemmin iltapäivällä päivittämään tilannetta. Voi paskat! Kaiken lisäksi näyttää siltä, että mulla itselläni on alkava silmätulehdus, jippii!!
Yltiöpositiivinen ja fiiliksiänostattava Pantoufle
vaikka oikeesti eilen jossin vaiheessa tuntu, ettei tästä hommasta selviä...pääsykokeissa meni kivasti koko päivä 9-16.33. Pää oli kun nuijalla naputeltu, yhtään viisasta ajatusta ei sieltä lähtenyt illalla, vaikka ei kai niitä siinä päivänkään mittaan suuremmin ollu ;D
Se kai olikin tarkoitus noissa " henkisissä" testeissä, että katotaan kuka on kuka :) no mie olin mie.
Voi ei Pantoufle! toivotaan, että se on vaan väliaikaista lämpöilyä ja että sinullekaan ei silmätulehdus iske!
Hanneliko se jo lähti matkaan? Ja Ikarus, oikein rauhallista ja mukavaa matkaa molemmille ja myös kaikille muille jotka matkaan äityvät. Myö vasta huomenna.
Pubu: mie osaan loistavasti kuvitella nuo miehet siihen särkänniemen porteille notkumaan...voi toisia, kun joutuuvat oikein vapaapäivää viettämään isompien lasten kanssa ;)
Jaaha, nyt täällä on tietokoneenkorjaaja nyppimässä johtoja, että täytynee lopettaa tällä erää, moikka!
Eria
Sitä on yks jos toinenkin käyny kampaajalla, opee tuunas parikymppiset ja pumpulia leivänpaahdin:), oikeenko sitä tarttis vielä kampaajaa varailla...? Eihän ne vaan oo mitkään jakkupuku/iltapukujuhlat?? IIIIIKSSS! Mitä mä laitan päälleni...!!
Ok, niin se vaan näyttäs siltä (siis TÄLLÄ HETKELLÄ) että tätä MUN ;) kaupunkia hellisi huomenna aurinko, joten hyvä niin, ei tarvi koko ajan istuskella sisällä. Saahan siä päiväkodissa muuten olla kengillä? Tietääks joku? No joo, tosi oleellista, mutta aattelin tarviiko varustautua sukin:)
Iloista viikonloppua kaikille! Kinkereillä nähdään ne ketkä nähdään ja loput kait myöhemmin;)) Minäpä se suuntaan vasta huomenna tohon muutaman kilsan päähän, joten voip olla että höpöttelen täällä viä tänään jotain yltiötärkeetä:)
Nyt aurinkoon!
Pulla
Pitäis istua joa utossa matkalla mummulaan, mutta eteneehän se matka tässäkin tuolilla. Kai.
Pullallle piti tuolla kertomaan, että laita sinäkin kukkamekko, silittämätön malli, minä kun sellasen joudun Jamssan mieliksi laittamaan päälle. Ei vaineskaan, olen ihan oma itseni kukkaispörriäisenä. Uusi permis päässä.
Mitähän muuta piti, Niin. Nyt sovitaan niin, että kukaan ei sairastu eikä ala mitenkään oireilemaan eikösjookoskookos. Kaikki pöpöt hushushelkuttiin!!! Pantoufle ja Riikka, toivottavasti nähdään!!
Kuten kaikki muutkin paikalle tulijat, huomiseen!
Jiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ai miten niin täpinöissään?
PPPummppullli *kytkee tutkan pois päältä viikonlopuksi, Pubun osalta viikoksi*
Ja turvallista matkaa kaikille, Ikarus se onkin jo matkalla!
Täälläkin pikkumies on kuumeessa. Eilen nousi lämpö ja nyt odotellaan ja HARTAUDELLA TOIVOTAAN, että se ois meilläkin nopeasti ohimenevää!!! Virtuaalihali Pantoufle. Samassa jamassa ollaan.
Mä en kestä jos meiltä jää kinkerit väliin. Oon oottanu niitä niin paljon. Mutta ei auta, jos pikkumies ei oo kunnossa, ei me sinne voida tulla!
Harmittaa, itkettää.. VOIEI!
Pitää tulla illemmalla ilmoitteleen tilanne, et päästäänkö me tuleen vai ei!!!
Mulle käy AINA näin. Ekaksi hirveästi suunnittelee ja innolla odottelee ja sit ei pääsekkään sovittuun juttuun.. :(
Äkäinen Onelinen.
Tiedän just sun fiilikset! Mäkin vain kauhulla katsoin kun mittarin lukemat nousi jo 38,3een... Voi perse!! Toisaalta pikku-ukolla on juuri tulossa poskihampaita, joten toivon että tämä kaikki liittyy vain siihen ja lämpö/kuume alkaa laskea iltapäivään mennessä...
Tuntuu vain siltä, että jos nyt kaikkien väliin jääneiden tapaamisten jälkeen vielä kinkeritkin jäävät väliin, jää automaattisesti ulkopuoliseksi koko eloisten porukasta:( Kyllähän sen tietää, että on aivan eri asia jutella ihmisten kanssa, jotka joskus on tavannut naamatusten, kuin epämääräiseksi nikiksi jääneen tyypin kanssa. Kyllä harmittaa... Mutta ei vielä heitetä kirvestä kaivoon vaan pistetään sormet ja varpaat ristiin, että pikkuiset kokisivat ihmeparantumisen!! Tsemppihali sinnekin!
Pantoufle
Heipat täältäkin,
Olemme siis pikkumiehen kanssa starttaamassa huomenna klo 10.06 Helsingistä lähtevään junaan joten onko muita samaan junaan tulijoita..?
Olis kiva saada seuraa kun toi Tampere on tälle mammalle aika vieras paikka...
Nyt kakkapyykille:(
T.Vaaga ja poj2408
pakko tohon ulkopuolisuuteen sanoa että aattele meitä jotka ei pääse paljon on ulkopuolinen olo??? eihän täällä varmaan muusta puhutakkaan kuin että miten kivaa siellä kinkereillä oli jne.. että tässä ainaskin meikäläisellä on jo ulkopuolinen olo,meitä ei montaa oo ketkä jää pois ja suurin osa menee sinne! enkä tiiä huvittaako enään mihinkään tapaamiseen mennä yms.. toi on niin iso tapahtuma ja sitä istuksii sitten siinä ihan " yksinään" kun puhutaan kinkereistä yms..
mutta eipä sen kummosempia tällä erää,en siis todellakaan sitä sano että muilla pitäs olla tylsää yms,mutta varmaan jokainen kuka ei mee tampereelle ajattelee näin..
jaaha,natinaa taas joten se on mentävä.. ja edelleen haaskaa viikonloppuu kaikille tasapuolisesti ;) !!
No harmi pantoufle ja onelinen kun teillä vaavit tulit viime hetkellä vielä kipeiksi ja kinksut peruuntuu luultavasti:(
Me ollaan tulossa edelleen, vielä en tiedä ihan varmaksi että omalla autolla (jos mies lähtee käyttämään meitä) vai josko junalla sittekin...On pientä tappelunnujakkaa miehen kans täl hetkellä et jos ei tästä huomiseksi aukene, niin varmaan hypätään junaan. Vaaga30, hypätään samaan junaan Hämeenlinnasta (kait se siinä pysähtyy?) sikäli mikäli junaan päädytään:)Oishan se mukava sitten yhdessä vaikka mennä paikanpäälle niin ei ois niin orpo olo, vai mitä vaaga? Mutta sen näkee sit aamulla varmaksi kummalla tullaan.
Jotkut sieltä pohjoisempaa on jo lähteneetkin matkaan, toivottavasti kaikki menee hienosti.
Ja kiitos kaikille päivähoidonaloitukseen liittyvään suruuni kommentoinneille lohdutuksen sanoista! Alku aina hankalaa, lopussa kiitos seisoo sopii toivottavsti tähänkin asiaan.
Emppusimppu ja Elmeri sekä villiintynyt isosisko
kinksutpa hyvinkin! ;)
Jaapa, jaapa, enpä tiedä tuleeko meidänkään kinksuille lähdöstä mitään. En tosiaan tiedä mitä tuo mies tuon esikon kanssa siellä keksii tehdä ja kiinnostaako sitä ylipäänsä mitään keksiä. Plaahhh, miksi oi miksi ei ihmisellä ole ajokorttia. No, joo, murheensa kullakin ja onhan meitä sitten muitakin joita ei kinksuille pääse että jutellaan me sitten muista jutuista kun ne muut juttelee vaan niistä kinksuistaan...;))
Mutta siis saa nyt nähdä... Tiedä vaikka aamulla otetaankin nokka kohti tamperetta ja pääsisi edes käväsemään joka tapauksessa ei sitä viittä tuntia ole kyllä millään mahdollista siellä olla.... Kieltämättä myös pientä rimakauhua ilmassa.... Ainoa eloinen jonka entuudestaan tunnen lähti sinne italiaan pentele soikoon....;)
oinasmamma, joka tod.näk. yksinpuhelua täällä harrastaapi.....
Täällä myös ensimmäistä kertaa ollaan huomenissa menossa eloisten tapaamisiin!! Eli ei tunne " hänkään" ketään ja sinne vaan =)
Tapaillaan ja törmäillään kinksuilla =)
sori, en ole kerinny pinoja käydä viikonlopun jälkeen edes vilkasemassa nytkin nopeesti huomasin VAAGAN huhuilut, me tullaan samaan junaan mut vasta Riksusta. Ekassa vaunussa on meitin paikkaliput (sehän on IC?).
Peeveli ja Toivo
Vielä huomisesta junasta,
Eli me ollaan vaunussa kolme...Otin jonkun perhehytin kun kerta sellainenkin mahdollisuus oli...Kyl on kätevää ostaa liput verkosta ja nyt kännykässä on huomiselle lippu. Hypätään kyytiin Pasilasta.
Huomiseen!
T.Vaaga ja uinuva poju2408
Pitkästä aikaa koneella. Nyt on työt tehty ja yli vuoden hoitovapaa edessä eli pääsen taas enemmän teidän pariin. (paitsi kesällä olen Veeran kanssa varmaankin aika paljon mailla netin ulottumattomissa) Siis täällä kaikki hyvin, tyttö eilen 10kk ja kehittynyt hurjasti.
Lisää myöhemmin.
Nauttikaahan kinkereistä oikein olan takaa! Olette ajatuksissani.
Puppe
Ketään ei varmaan ole enää linjoilla, kun kaikilla on nokka kohti tampesteria mutta tulinpa ilmoittaumaan että kaiken jahkaamisen ja juupaseipästelyn jälkeen kohta startataan mekin kohti tre-cityä!!!!
jänskättää vaan niin maan......!!!!!! :S
Mutta ei tätä voi jättää väliinkään, se se vasta harmittaiskin!!!
Nähdään!!
oinasmamma *ihan täpinöissään*
niin täpinöissä raukka ettei sormet näppiksillä pysy!!!!!!
aaapuuuvaaaaaaa!
Meillä pikku-ukko on kuuma kuin kekäle eli kuumetta on ja reippaasti. Ei olisi ollut mitään järkeä lähteä rehaamaan puolikuntoista lasta kinkereille, vaikka itseäni harmittaakin nyt ihan sairaasti...:( Mutta näin se aina menee ainakin mun kohdalla, että heti kun olisi jotain mukavaa tiedossa niin jompikumpi muksuista on kipeä.
K.h.p., onneksi meitä poisjääneitä on muutama, joten yritetään pitää tunnelmaa yllä ja toivotaan, että meidät otetaan edelleen lämpimästi vastaan eloisiin vaikka mukaan kinkereille ei päästykään.
Nyt täytyy lähteä esikoisen kanssa lääkäriin. Joku pirskaleen itikka on purrut sitä niin että vasen silmä on jo toista päivää muurautuneena kiinni. Huoh...
Sairastuvan masentunut vahti Pantoufle
no ei meitä montaa oo ketkä jäi.. mulla ainaskin vahva tunne et me ketkä ei oltu tampereella niin " unohdetaan" porukoista pois.. mulla ei ainakaan oo enään fiiliksiä mennä yhteenkään tapaamiseen! eikä oikeen ehkä enään notkua täälläkään..
täällä myös pikku-ukko kuumeessa toista päivää ja kauhea yskä, joten me emme myöskään lähteneet kinkereille.
pikaista paranemista teidän pikku-miehelle ja mukavaa päivää kaikille!
myry ja kuumeinen Eetu
Täällä on aamukahvit juotu ja kyllä teki terää kun pikkutunneille meni pakkaamisen kanssa. Nyt ihan hirvittää kuin kaikki mahtuu autoon. Meillä on sukulaisiin menossa kaikenlaista viemistä Annin turvakaukalosta lähtien. Ollappa isompi auto...
Eria kuinkas pääsykokeet menivät?
Huhtin porukoille ihanaa, rentouttavaa lomaa. Olette sen kyllä ansainneet :)
Riikka0204: En tiedä mitä haittaa korvien putkituksesta on. Aina kuulee niitä hyviä puolia painotettavan.
Air: Meillä kanssa miehet palloilevat ja yrittävät kulutella keskenään aikaa Tampereella. Mulle tuli sellainen hassu mielikuva kuin lauantaina kymmenet isät seisovat vähän hölmön näköisinä jossain Särkänniemen portilla ja ilmeet kertovat: " Jaa, että viisituntia tässä sitten pitäisi kulutella..." Meillä mies yritti tsempata itseään, että kyllä se hyvin menee, kyllä se hyvin menee =)
Emppusimppu: Pantouflen neuvo oli hyvä, kannattaa seistä tekemänsä päätöksen takana oli se sitten töihin paluu tai kotiin jääminen. Hoidon aloittaminen on iso asia sekä lapselle että äidille mutta uskon, että kaikki järjestyy. Meillä esikoinen oli 1v1kk kun aloitti hoidossa. Alku kankeuden jälkeen kaikki sujui hyvin. Anni aloittaa elokuussa päiväkodin vuoden iässä.
Nyt Pumpuli voit kytkeä sen tutkan minun kohdaltani pois. Tämä emäntä lähtee viettämään laatuaikaa Eloisten kanssa ja sieltä sitten starttaamme koko perhe kesäreissulle sukulaisia tervehtimään. Viikon päästä palaamme.
Ihania kesäpäiviä ihan jokaiselle Eloisalle perheineen.
pubu ja Anni 2908