Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu turtunut ihan sen takia kun suurin osa ihmisistä on totaalisen tyhmiä?

Vierailija
02.05.2025 |

Vai olenko ainoa?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys ei itseäni niinkään ärsytä. Enemmän ärsyttää ihmisten ilkeys ja pahantahtoisuus.

Vierailija
2/62 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kuulut niihin tyhmiin, vaikka toivoisitkin olevasi erilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyys ei itseäni niinkään ärsytä. Enemmän ärsyttää ihmisten ilkeys ja pahantahtoisuus.

No, luokittelen tämän nimenomaan tyhmyydeksi. Ap

Vierailija
4/62 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoisia sadisteja moni, kun silmä välttää.

Vierailija
5/62 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä kuulut niihin tyhmiin, vaikka toivoisitkin olevasi erilainen.

En. Ap

Vierailija
6/62 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se joskus turhauttaa, jos tuttava tai sukulainen ei ymmärrä yksinkertaisiakaan asioita, mutta ei se nyt suorastaan turruta. Toistelevat jotain täysin typeriä yleistyksiä ja provoja edes vaivautumatta tarkistamaan asioita.

Vierailija
7/62 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset ole tyhmiä. Turtuneita monet kyllä on.

Vierailija
8/62 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo vain omasta rajoittuneisuudestasi. Älykkyys ei ole mikään tae ystävällisyydestä vaan usein jopa päinvastoin. Älykäs ja pahansuopa kotiinpäinvetäjä pärjää loistavasti tässä maailmassa.

Vierailija
9/62 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyistä maailmaa kun seuraa, niin pakko on ollut turruttaa. Koko aikuisikäni olen seurannut maailman menoa, lukenut eri lähteistä politiikkaa ja yleensäkin mitä maailmassa tapahtuu. Nyt kun maapalloa näyttää terrorisoivan erityisesti kaksi erityisen pösilöä ja sivistymätöntä despoottia, en enää jaksa. Olkoon, keskityn vain omaan elämään ja läheisiini.

Vierailija
10/62 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyistä maailmaa kun seuraa, niin pakko on ollut turruttaa. Koko aikuisikäni olen seurannut maailman menoa, lukenut eri lähteistä politiikkaa ja yleensäkin mitä maailmassa tapahtuu. Nyt kun maapalloa näyttää terrorisoivan erityisesti kaksi erityisen pösilöä ja sivistymätöntä despoottia, en enää jaksa. Olkoon, keskityn vain omaan elämään ja läheisiini.

Ei pidä sekoittaa tyhmyyttä säälimättömään omien etujen ajamiseen.

Vierailija
11/62 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En,en myöskään elä harhaluulossa ajatellen olevani ainulaatuisen fiksu. Ihmiset nyt vaan tulevat eri lähtökohdista ja kokemukset tekevät tehtävänsä.

Vierailija
12/62 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen saa tuntemaan toivottomuutta. Varsinkin perussuomalaisuus ja hihhuli-uskovaisuus :(

Vierailija
13/62 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse olet viisas?

Vierailija
14/62 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jännä tietää missä porukoissa AP liikkuu ja toimii kun on tuollaiseen lopputulemaan päätynyt?

Vierailija
15/62 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Todellakin olen.

Ei minua enää hirveästi kiinnosta yrittää, kun aina joutuu jonkun pöljän kanssa vääntämään joka ei ymmärrä asiasta mitään.

Ja noita samoja pöljiä löytyy joka pallilta virkamiehistä paikallispolitiikkaan, yhtiöiden esimiehistä johtoportaaseen ja Suomen eduskuntaan asti.

16/62 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä näkisin, että älykkyys tai tyhmyys voidaan erottaa kiltteydestä ja hyväntahtoisuudesta, ja pitäisin noiden asennoitumiskysymysten ymppäämistä älykkyyden alle melko harhaanjohtavana. 

Esimerkiksi populaarikulttuurista lienee helppo tunnistaa hahmoja, jotka ovat älykkäitä mutta ilkeitä, tai hölmöjä mutta kilttejä. Ja vaikka tosielämässä matala älykkyysosamäärä korreloisikin joidenkin kielteisinä pidettävien luonteenpiirteiden kanssa, ovat ne varmaankin silti eri asioita.

Vierailija
17/62 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Todellakin olen.

Ei minua enää hirveästi kiinnosta yrittää, kun aina joutuu jonkun pöljän kanssa vääntämään joka ei ymmärrä asiasta mitään.

Ja noita samoja pöljiä löytyy joka pallilta virkamiehistä paikallispolitiikkaan, yhtiöiden esimiehistä johtoportaaseen ja Suomen eduskuntaan asti.

Onko ihanaa olla kaikkitietävä täydellisyys?

Vierailija
18/62 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on ainakin täysin tollo.

Vierailija
19/62 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valitettavasti on

eräs helppo jakaja asiassa on se miten suuri osa ihmisistä uskoo että maailman rikas rahastava eliitti eli rikkaat suvut maailmalla, WEF eliitti / EU eliitti yms. ajavat nimenomaan heidän etujaan... käsittämätöntä tyhmyyttä

Nämä rikkaasta eliitistä puhuvat ovat ihmeellisiä maailmasta vieraantuneita ihmisiä. Nettipalstoilla minäkin kuuluisin tuohon rikkaaseen eliittiin, jota pitäisi jotenkin rankaista siihen kuulumisesta.

Todellisuudessa en tunne henkilökohtaisesti yhtäkään vaikutusvaltaista ihmistä. Ja elän vaatimatonta elämää, koska muuhun ei ole varaa. Olen alle keskituloinen.

Mutta ihmisten vääristyneet mielikuvat tekevät minusta jotain mystistä eliittiä.

Vierailija
20/62 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuohan korreloi keskenään. 😕 Paitsi jos on psykopaatti, semmonen saattaa olla älykäskin kpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan