Prisman pinjata - kokemuksia?
Onko kukaan ostanut tätä pinjataa lasten juhliin https://www.prisma.fi/tuotteet/110554401/decorata-party-pinjata-unicorn… ?
Onko yhtään toimiva? Ilmeisesti tässä vedetään naruista eikä lyödä pinjataa, mutta kuvan perusteella noita naruja on vain muutama. Käykö helposti niin että kaikki eivät edes pääse narusta vetämään?
Oon järkyttynyt noiden oikeiden pinjatojen hinnoista enkä viitsisi luokkaa 30e laittaa käytännössä rikottavaan pahvilaatikkoon. Tämä prisman on ainut edullisempi mitä oon löytänyt mutta onko ihan surkea
Kommentit (13)
Ei oo surkea
2-3 lasta per naru jos ei oo omaa kaikille
Tai askartele itse, ei oo vaikeaa
Pyydä lasta tekemään
No ei sinänsä paitsi et jos on surkea niin juhlissa ei ole kunnollista pinjataa. Tuota ei oikein voi etukäteen testatakaan :)
Jatkan vielä että kuvittelin että tuo toimisi niin, että vuorotellen vedetään naruista ja yhdestä pinjata sitten aukeaa. Mutta en ole tosiaan nähnyt ennen muuta kuin lyötävän version.
Mikset tee itse? Tarvitsen ilmapallon, sanomalehteä ja liimaksi vesi-vehnäjauhoseosta. Koristeluun akryylimaalia ja/tai silkkipaperia. Onnistuu jopa minulta ja minä olen maailman kädettömin tyyppi.
Sarjassamme kulttuurillista omimista, joka ei sovi Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi lasten synttäreillä ole enää ongintaa? Se sopii paremmin suomalaiseen kulttuuriperintöön.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ei sopisi suomalaisiin lastenjuhliin?
Syöpä sinä vaan siellä naurista jos haluat olla perisuomalainen
Vierailija kirjoitti:
Mikset tee itse? Tarvitsen ilmapallon, sanomalehteä ja liimaksi vesi-vehnäjauhoseosta. Koristeluun akryylimaalia ja/tai silkkipaperia. Onnistuu jopa minulta ja minä olen maailman kädettömin tyyppi.
Kiitos vinkistä, tutkin tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä, tutkin tätä.
Kannattaa kattoa tosta ekasta videosta mallia. Siinä se näytettiin nopeesti ja tehokkaasti.
Eipä tuo nyt niin iso riski ole vaikka epäonnistuisikin, joten kannattaa kokeilla.