Läskit ovat kyllä itsekurittomia plösöjä! OV
Tuttavapiirissäni on tosi monta läskiä kotiäitiä. Monet heistä (tavataan usein) syövät koko ajan jotain " pientä" pitkin päivää. Viinereitä kuluu kahvilla monta kertaa viikossa, ruoka-annoskoot täyttäisivät rekkamiehenkin, aina on syytä juhlaan -ajatus tuo miltei joka ilta töllön ääreen sipsejä, suklaata ja limua/siideriä, lenkki tarkoittaa makkaraa, koska juoksu " tuntuu polvissa" ja uimavesi ärsyttää ihoa jne. Olen nähnyt todella läheltä nuo em. elämäntavat, ja silti nuo äipät syyttävät geenejään läskeistään.
OLISIKOHAN SINUN AIKA TEHDÄ JOTAIN ITSELLESI? Tuli vain mieleen, kun erään tuttavan mies ilmoitti viime viikolla hakevansa eroa, koska vaimo ei ole enää sama ihminen kuin kymmenen vuotta sitten. Kiloja vaimolle on tullut 25 lisää, mutta se ei ole suurin syy. Suurin ongelma miehelle oli seksin puute sekä se, ettei entinen urheilullinen nainen enää huolehtinut itsestää MITENKÄÄN.
Minä olen kolmen lapsen äiti itsekin, tiedän, mitä arjen pyörittäminen on. Olen normaalivartaloinen, koska harrastan liikuntaa viitenä päivänä viikossa. Osittain tietysti ulkonäkösyistä, osittain terveyssyistä, osittain liikunnan tuottamasta ilosta.
Miksi päästit itsesi plösähtämään? Mikset välitä itsestäsi? Mitä tekosyitä sinulla on?
T: Outi
Kommentit (69)
Mutta Outi, kiitos sinulle tästä provosta, illan parhaat naurut :D
Yli puolet av-mammoista olisi saanut steriloida lapsena etteivät olisi päässeet lisääntymät. Nyt teidän tampioiden kakaroita on maailma täynnä...
sillä oli koulussa liikanimi Outi-Poutu kun oli pullea pötkö kuin makkara. Myöhemmin se laihdutti ja palas kouluun (opena) käsittelemään traumojaan.
Tooodella säälittävä tapaus, huoh.
T: se upea hoikka blondi rinnakkaisluokalta
Vierailija:
Mutta Outi, kiitos sinulle tästä provosta, illan parhaat naurut :D
Suosittelen lämpimästi myös ketjua " Mieheni tarjosi kurssikaverille LATTEA lentokentällä." Se oli täällä viime viikolla. Naurattaa vieläkin.
Vierailija:
läski ny vaan on niin rumaa
Ajatellaan että jos on hoikka tai normaalipainoinen; se tarkoittaa yhtä kuin nähdä nälkää.... he he!
Minäkään en tosiaan ymmärrä miksi syödä itsensä ylipainoiseksi? eikö se ole jokapäiväinen elämä jo hankalaa kun aina on säkki läskiä mukana?
ja olen paljon onnellisempi nyt, pienen vauvan äitinä.
Pituutta on 165 ja painoa nyt 64 kg, ennen raskautta olin alimmillani 54 kg ja se ei tuntunut minulle ominaiselta olotilalta, normaali hyvän olon painoni on siinä 60-65 kg välillä.
Laihduin kroonisen sairauden myötä ja en tuntenut mitään iloa siitä että ihmiset jotka eivät tienneet sairaudesta kehuivat miten hienoa on kun hoikistuin-siis normaalipainoisesta hoikaksi.
Muutenkin törmäsin asenteisiin että nyt minulla on elämäni hallinnassa kun olen " onnistunut" laihtumaan, se oli todella outoa sillä samaan aikaan kun kehuja sateli taistelin joka päivä sen kanssa että saisin edes jotain ruokaa alas pahan olon ja voimattomuuden vuoksi.
Mieheni kanssa ollaan oltu pitkään yhdessä ja just eilen kommentoi että mulle ei ole raskaudesta jäänyt ylikiloja-vetäisin meinaan kolmisenkymmentä kiloa lisää painoa raskausaikana ihan vaan siksi että ruoka viimein maistui. :o)
Terveisin onnellinen läski
(en kotiäiti, vaan uraihminen. Itseni hoitamiseen sis. kampaaja, kosmetologi, vaatteet yms menee kk:ssa n. 300egee)
läskeistä! Antakaa nyt hyvät ihmiset asian jo olla. läski mikä läski, ja laiha jos niin tykkää, who cares!!! Jokainen varmaan on just semmonen kun tahtoo, koska laihduttaa ja lihottaahhan voi itteään...